Je hebt een goeie week opzittenquote:
Geen probleem hoor als je @Starhopper geen punten geeftquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mededeling!
Tijdens het maken van de nieuwe klassement voor de week competitie ben ik erachter gekomen dat de puntentelling voor de uitslag pagina niet helemaal lekker loopt. Als ik bij starhopper 1000 punten erbij doe, komen er bij een aantal andere users ook punten bij. Daardoor kan het dus zijn dat de uitslag die ik eerder heb geplaatst niet helemaal juist is. Ik ben aan het onderzoeken hoe en waar dit weg komt, tot nu toe heb ik het nog niet kunnen vinden. Zodra het opgelost is plaats ik eventueel een nieuwe uitslag die wel juist is.
Starhopper gaat 12 plaatsen zakkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Geen probleem hoor als je @:starhopper geen punten geeft
En terecht toch! Want als ik het slecht doe moeten anderen ook erbij krijgen om het eerlijk te houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mededeling!
Tijdens het maken van de nieuwe klassement voor de week competitie ben ik erachter gekomen dat de puntentelling voor de uitslag pagina niet helemaal lekker loopt. Als ik bij starhopper 1000 punten erbij doe, komen er bij een aantal andere users ook punten bij. Daardoor kan het dus zijn dat de uitslag die ik eerder heb geplaatst niet helemaal juist is. Ik ben aan het onderzoeken hoe en waar dit weg komt, tot nu toe heb ik het nog niet kunnen vinden. Zodra het opgelost is plaats ik eventueel een nieuwe uitslag die wel juist is.
Hey joh, jij bent de laatste die geen 10+ punten heeft te pakken, niet zo klagen! We hebben nog 49 weken te gaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:00 schreef GarlandBriggs het volgende:
Rechter rijtje galore hoor...ben het helemaal kwijt de afgelopen maanden
Gefelicitaart winnaars!
JA!quote:
Jazeker!quote:
Vergeet je em niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |