Intro:De aller laatste week van 2025 is een feit, ondanks alle toestanden aan mijn kant wil ik wel de uitslag plaatsen. Deze week hebben we het goed gedaan, alleen de familie maakte deze week een blunder waardoor zij uiteindelijk onderaan eindigen

de minima verliep een stuk lager dan geschat, maar de maxima juist weer hoger. Opvallend is wel de windsnelheid en windrichting, want exact deze 2 users hebben het aan het rechte eind, toeval?
Klaar voor laatste uitslag van 2025?
Welkom bij de 52ste uitslag van 2025!
Podiumplek:Op de 1ste plek met 2,03 punten is geworden:
@butz0rsOp de 2de plek met 2,60 punten is geworden:
@ScjvbOp de 3de plek met 2,97 punten is geworden:
@Starhopper
Gefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
Gedeelde plek:Geen gedeelde plek deze week!
Misser van de week@Snoesje2008 pakt haar eerste misser van de week trofee en tevens de laatste van 2025! Die zonuren hebben jou dus echt niet in het zonnetje gezet
Beste prestatie:Temp max:
@Starhopper met 0,7 graden verschil.
Temp min:
@Scjvb met 0,3 graden verschil.
Neerslag:
Alle users met
0mm verschil.
Zon uren:
@INViCTuS met
0,0 uren verschil.
Gem wind:
@MissHobje / @Frutsel met
0,0km/h verschil.
Windrichting:
@MissHobje / @Frutsel met
0 richting verschil.
Luchtdruk:
@butz0rs met 0,1hpa verschil.
Uiterlijk maandag tot 11:59, per uur kost het een halve strafpunt tot maximaal 5 strafpunten.
Wijzigen van jou post is toegestaan, ook hier wordt een halve strafpunt voor gerekend na 00:00 uur. (Tenzij er een fout is gemaakt, bijvoorbeeld verwisselen van min en max temperatuur, dan volgen er geen strafpunten) Het missen van 1 week krijg je 10 strafpunten boven op de user die laatste staat.Meldingen naar users:@butz0rs /
@Frutsel /
@GarlandBriggs /
@Houtenbeen /
@INViCTuS /
@MissHobje /
@Nattekat / @SpeedyGJ /
@Starhopper /
@12Beaufort /
@Stephan5 /
@Scjvb /
@OA /
@onlogisch /
@Dropje2012 /
@Snoesje2008 /
@Bibi1986Nieuwe users worden automatisch toegevoegd, afmelden? Graag een pb/dm naar mij.En uiteraard iedereen die dit topic leest mag natuurlijk ook een poging wagen

Foutje gezien? Dan graag hier melden met @SpeedyGJ.