quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:44 schreef 12Beaufort het volgende:
Voorspellen voor komend jaar is ook weer mogelijk....
WKN / Voorspel hier het weer voor het gehele jaar 2026
En voor de herinnering.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:52 schreef 12Beaufort het volgende:
En hier voor januari:
WKN / Voorspel hier het weer van januari 2026 (gemeten in de Bilt)
beterschapquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
De jaar uitslag laat even op zich wachten door de omstandigheden omtrent mijn partner bibi1986 die momenteel in het ziekenhuis op het IC verblijft.
Momenteel denk ik zelf pas ergens eind januari, tot die tijd moet ik jullie in spanning houden.
Ondanks dit, wil ik iedereen die heeft meegedaan enorm bedanken voor jullie geweldige inzet, mag 2026 opnieuw een spannende jaar worden!
Beterschap!!!quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
De jaar uitslag laat even op zich wachten door de omstandigheden omtrent mijn partner bibi1986 die momenteel in het ziekenhuis op het IC verblijft.
Momenteel denk ik zelf pas ergens eind januari, tot die tijd moet ik jullie in spanning houden.
Ondanks dit, wil ik iedereen die heeft meegedaan enorm bedanken voor jullie geweldige inzet, mag 2026 opnieuw een spannende jaar worden!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:18 schreef butz0rs het volgende:
[..]
beterschap![]()
Het jaar goed afgesloten met een 1ste plek@:Scjvb en @:Starhopper ook gefeliciteerd!
En @:SpeedyGJ bedankt voor de organisatie en alle tijd die je er wekelijks instopt
Mooie tweede plek deze keer!quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 01:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
1 Min. temp (graden C): 1.9
2 Max. temp (graden C): 4.9
3 Neerslag (mm): 0.9
4 Zon (uren): 1
5 Windsnelheid (m/s): 2.7
6 Windrichting (graden): W
7 Luchtdruk (hPa): 1002
Ai...slecht begin
Altijd rond deze tijd...ik haal alle dagen door elkaar. Ik sliep al bijna en schrok ineens wakker. Heb snel wat ingevuldquote:
Ja godver de tyfus, ik was gisteren de hele dag afwezig. Doe eens gewoon weer op zaterdag voortaanquote:Op zondag 28 december 2025 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
En een mention!![]()
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986
@:Nattekat @:Nattekat @:Nattekat @:Nattekat
En doe er nou even wat mee!!!
Wat een kut begin inderdaadquote:Op maandag 29 december 2025 01:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
1 Min. temp (graden C): 1.9
2 Max. temp (graden C): 4.9
3 Neerslag (mm): 0.9
4 Zon (uren): 1
5 Windsnelheid (m/s): 2.7
6 Windrichting (graden): W
Ai...slecht begin
Nou hopelijk beide eerste plekquote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef Nattekat het volgende:
1 Min. temp (graden C): 1,2
2 Max. temp (graden C): 4,0
3 Neerslag (mm): 0,4mm
4 Zon (uren): 2,0
5 Windsnelheid (m/s): 4,4
6 Windrichting: WZW
7 Luchtdruk (hPa): 999,5
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Ga toch niet meedoen om de prijzen, en ik kan niet binnen 5 minuten iets ervan maken
Maar jij mag helemaal niet meer mee doen ooooneeeeeequote:Op maandag 29 december 2025 12:13 schreef Frutsel het volgende:
1 Min. temp (graden C): 0.2
2 Max. temp (graden C): 3.5
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 5
5 Windsnelheid (m/s): 4,0
6 Windrichting: ZW
Samehere. Te weinig tijd gehad en gemaakt. Teveel 'pech' momenteel
Doe je normaal altijd, en die negeer ik, en uitgerekend die keer dat het wel van pas had kunnen komen dit... achquote:Op maandag 29 december 2025 13:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zal voortaan op een zaterdag ook wel even een mention uitgooien
quote:Op maandag 29 december 2025 13:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat een kut begin inderdaad
[..]
Nou hopelijk beide eerste plek
[..]
Maar jij mag helemaal niet meer mee doen ooooneeeeee![]()
Maar weet je, het is bijna oud en nieuw dus voor deze keer zie ik het door de vingers en stel ik iedereen die te laat is strafpunt vrij![]()
Voor deze keer een uitzondering![]()
Op naar een nieuwe spannende ronde
Elke zaterdag heb ik dat inderdaad en nu ook hoorquote:Op maandag 29 december 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe je normaal altijd, en die negeer ik, en uitgerekend die keer dat het wel van pas had kunnen komen dit... ach
Ik raak er helemaal ontroerd van...quote:Op maandag 29 december 2025 13:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat een kut begin inderdaad
[..]
Nou hopelijk beide eerste plek
[..]
Maar jij mag helemaal niet meer mee doen ooooneeeeee![]()
Maar weet je, het is bijna oud en nieuw dus voor deze keer zie ik het door de vingers en stel ik iedereen die te laat is strafpunt vrij![]()
Voor deze keer een uitzondering![]()
Op naar een nieuwe spannende ronde
Dat zien ze toch in dat buisjequote:Op woensdag 31 december 2025 08:54 schreef Starhopper het volgende:
Maar wat als er SNIL valt? Hoe berekenen we dan de neerslag![]()
De regenmeter zijn verwarmt dus die neerslag komt wel binnenquote:Op woensdag 31 december 2025 08:54 schreef Starhopper het volgende:
Maar wat als er SNIL valt? Hoe berekenen we dan de neerslag![]()
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De regenmeter zijn verwarmt dus die neerslag komt wel binnen
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat was het spannend in de uitslag van het totaal klassement! En natuurlijk wat geweldig dat er zoveel mensen mee doen, ook mijn gezin die elke week weer van de partij zijn de afgelopen 11 keer maar hun heb ik niet meer in het klassement meegenomen omdat het te weinig is![]()
Stephan5 die even tijdje niet meer heeft meegedaan maar uiteindelijk toch weer is terug gekomen![]()
Natuurlijk heb ik van iedereen weer statistieken waar ik nog even mee bezig ben om dat op orde te krijgen![]()
Nu zullen sommige users denken, hey waar sta ik? Tja ik kan natuurlijk niet enkele users mee nemen die maar paar keer hebben meegedaan, geen zorgen ook jij komt natuurlijk in het overzicht terug die ik later deze maand ga plaatsen.
Super-leuk dat ik er toch bij sta! Dit jaar blijf ik!![]()
![]()
Toch kan ik jullie niet de uitslag laten wachten dus heb even tijd gevonden om even alle uitslagen te plaatsen, later kom ik nog met statistieken![]()
Voor nu mag ik vertellen wie er hebben gewonnen en wie uiteindelijk toch die gevreesde misser van het totaal klassement krijgt![]()
Ready for it? LETS GO!
Welkom bij de uitslag van het totaal klassement!
Op de eerste plek met 261,26 punten is geworden: @:Starhopper!Gefeliciteerd
![]()
Op de 2de plek met 279,28 punten is geworden: @:INViCTuS!Gefeliciteerd
![]()
Op de 3de plek met 288,42 punten is geworden: @:Houtenbeen!Gefeliciteerd
![]()
Natuurlijk hebben we ook weer de misser van deze klassement, nu is het zo dat @:Stephan5 heel wat weken niet heeft meegedaan en dus eigenlijk beetje wordt uitgesloten![]()
Daarom gaat deze trofee naar: @:12Beaufort , met 140,91 punten pak jij de laatste plek!
Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen, mag 2026 weer succesvolle jaar worden![]()
Uitslag:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |