Intro:Week 48 laten we weer bijna achter ons en dus tijd voor een nieuwe en spannende uitslag! Het was gisteren een sombere dag in De Bilt met 0 uren zon, iemand dacht dat er helemaal geen zon zou bestaan en daardoor deze niet heeft ingevuld, helaas kon dit niet ongestraft blijven, met 0,5 strafpunten ben ik nog wel redelijk
Een natte dag werd het trouwens ook niet, en dus moest ik mijn best even doen voor een leuke foto
Wie pakken de podiumplekken? En wie valt toch weer naast de boot? Dat gaan we nu zien.
Welkom bij de 48ste uitslag van 2025!
Podiumplek:Op de 1ste plek met 2,38 punten is geworden:
@ScjvbOp de 2de plek met 2,88 punten is geworden:
@Bibi1986Op de 3de plek met 2,92 punten is geworden:
@Starhopper
Gefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
Gedeelde plek:Geen gedeelde plek deze week!
Misser van de week@Stephan5 pakt de misser van de week trofee! Die luchtdruk moet echt even bij jou ontladen worden

hopelijk is deze volgende week wel op pijl!
Beste prestatie:Temp max:
@butz0rs met 0,2 graden verschil.
Temp min:
@Bibi1986 / @Dropje2012 met 0,1 graden verschil. (Een gezinsplek

)
Neerslag:
@SpeedyGJ met 0,4 mm verschil.
Zon uren:
@Scjvb / Starhopper / @Nattekat / @butz0rs met
0 uren verschil.
Gem wind:
@Dropje2012 met 0,2 km/h verschil.
Windrichting:
10 users met
0 richting verschil.
Luchtdruk:
@Scjvb met 0,4 hpa verschil.
Uiterlijk maandag tot 11:59, per uur kost het een halve strafpunt tot maximaal 5 strafpunten.
Wijzigen van jou post is toegestaan, ook hier wordt een halve strafpunt voor gerekend na 00:00 uur. (Tenzij er een fout is gemaakt, bijvoorbeeld verwisselen van min en max temperatuur, dan volgen er geen strafpunten) Het missen van 1 week krijg je 10 strafpunten boven op de user die laatste staat.Meldingen naar users:@butz0rs /
@Frutsel /
@GarlandBriggs /
@Houtenbeen /
@INViCTuS /
@MissHobje /
@Nattekat / @SpeedyGJ /
@Starhopper /
@12Beaufort /
@Stephan5 /
@Scjvb /
@OA /
@onlogisch /
@Dropje2012 /
@Snoesje2008 /
@Bibi1986Nieuwe users worden automatisch toegevoegd, afmelden? Graag een pb/dm naar mij.En uiteraard iedereen die dit topic leest mag natuurlijk ook een poging wagen

Foutje gezien? Dan graag hier melden met @SpeedyGJ.
[ Bericht 0% gewijzigd door SpeedyGJ op 29-11-2025 21:15:55 ]