Da's weer eens wat anders.quote:
WTF? George in een Red Bull!quote:
Verstappen kreeg anders hier wel teamorders rond zn hooft.quote:
Volgens mij heeft ie ze ook wel eens keihard genegeerd. Iets van "We did this last time talk to me after the race"quote:Op zondag 9 november 2025 16:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verstappen kreeg anders hier wel teamorders rond zn hooft.
'I've got my reasons and I have explained them!'
Zal vast zoiets zijn geweest.quote:Op zondag 9 november 2025 16:44 schreef R_Nest het volgende:
[..]
was ie iut de mercedes gevallen en kreeg die een lift?
Hij negeerde ze toen dus ookquote:Op zondag 9 november 2025 16:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie ze ook wel eens keihard genegeerd. Iets van " we did this last time talk to me after the race"
Nog bedankt voor de tip, heb het vlees na 6 uur in een kruidenzak gegooid zodat alles op kon lossen zonder dat ik mn vlees kwijtraakte in de bouillon die ik nog moest filtreren. Het verschil tussen 6 en 10 uur was significant qua smaak <3quote:
Precies, teamorders zijn een welwillende suggestie in Max zijn ogen.quote:Op zondag 9 november 2025 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij negeerde ze toen dus ook![]()
Sterker: sinds zijn debuut in 2015 heeft Max volgens mij NOOIT teamorders opgevolgd (denk ook ad beroemde NO! in Singapore).
In het voorbeeld van @:Red85 deed hij dat dus óók niet.
AM zat op een gegeven moment ook bij McL in de auto.quote:
De McLarens en de Mercedessen gaat hij sowieso niet inhalen. Ferrari lijkt me al een hele opgave en zelfs Racing bulls heeft een aardige pace. Het scoren van een paar punten wordt al uitdaging genoeg.quote:Op zondag 9 november 2025 14:45 schreef Newone82 het volgende:
Droge race confirmed. Hopen op een plek in de top 5 voor Max.
Alles hoger dan plek 5 is magic voor Max
Al besproken.quote:
Als ze de auto maar een beetje terug kunnen brengen naar de grip die er toch wel was in wat mindere downforce circuits van de vorige races zou dat beter zijn dan:gebaard..."whatever the fuck this is".quote:Op zondag 9 november 2025 16:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De McLarens en de Mercedessen gaat hij sowieso niet inhalen. Ferrari lijkt me al een hele opgave en zelfs Racing bulls heeft een aardige pace. Het scoren van een paar punten wordt al uitdaging genoeg.
Helaas. Het is niet anders.quote:
Wetcat door de bochtquote:Op zondag 9 november 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb me een uur vergist in mijn terugkomst, ben te laat weer thuis
Sta nu wel echt voor lul @:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
Dit kan niet hoor. Ik noteer dit.quote:Op zondag 9 november 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
de jaarlijkse mod performance reviews komen er aan tochquote:Op zondag 9 november 2025 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit kan niet hoor. Ik noteer dit.
#nattekrantquote:Op zondag 9 november 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
niets nieuws onder de zonquote:Op zondag 9 november 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
The Race gaat hier een uitgebreid diepte analyse artikel aan besteden.quote:
Free AI voice.quote:Op zondag 9 november 2025 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
The Race gaat hier een uitgebreid diepte analyse artikel aan besteden.
'George Russell was spotted in a Red Bull 'hotrod' during the driver parade - What it means: Our Verdict'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |