Hij reed toen zijn eerste training. Zijn debuut maakte hij in de eerste race van 2015.quote:Op zondag 9 november 2025 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max maakte zijn debuut als rookie tijdens een VT in Japan in 2014. Make of that what you will
quote:Op zondag 9 november 2025 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen krijgt gezelschap van een oude vriend in de pitlane
[ afbeelding ]
Geniet ervan.quote:Op zondag 9 november 2025 16:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Voor de geintersseerden, mijn ossenstaart ragout is hemels. Na de race kroketten rollen met dochterlief.
P17quote:Op zondag 9 november 2025 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Met al die straffen komt Yuki zomaar naar voren op de startgrid
Klinkt top!quote:Op zondag 9 november 2025 16:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Voor de geintersseerden, mijn ossenstaart ragout is hemels. Na de race kroketten rollen met dochterlief.
Na? Deel maar uit tijdens.quote:Op zondag 9 november 2025 16:28 schreef vul_maar_in het volgende:
ik was een beetje vergeten dat je ze beter eerst in kan vriezen (ivm lekken enzo) haha. Dus we rollen ze vanavond en dan woensdag home made kroketten time.quote:
Da's weer eens wat anders.quote:
WTF? George in een Red Bull!quote:
Verstappen kreeg anders hier wel teamorders rond zn hooft.quote:
Volgens mij heeft ie ze ook wel eens keihard genegeerd. Iets van "We did this last time talk to me after the race"quote:Op zondag 9 november 2025 16:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verstappen kreeg anders hier wel teamorders rond zn hooft.
'I've got my reasons and I have explained them!'
Zal vast zoiets zijn geweest.quote:Op zondag 9 november 2025 16:44 schreef R_Nest het volgende:
[..]
was ie iut de mercedes gevallen en kreeg die een lift?
Hij negeerde ze toen dus ookquote:Op zondag 9 november 2025 16:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie ze ook wel eens keihard genegeerd. Iets van " we did this last time talk to me after the race"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |