Dit is het beste gebruik van dit gifje die ik ooit gezien hebquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is het beste gebruik van dit gifje die ik ooit gezien heb
Jammer dat we nog dik 5 uur moeten wachten.
Maar nog niks bevestigd dacht ik.quote:
quote:Op zondag 9 november 2025 12:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet bevestigd, toch?
quote:Op zondag 9 november 2025 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar nog niks bevestigd dacht ik.
Deze zou beter passen bij het weerbericht een half uur voor de race dat de zon schijntquote:
Zolang die baan maar zeik- en zeiknat is mag van mij een half uur voor de race best de zon gaan schijnen.quote:Op zondag 9 november 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze zou beter passen bij het weerbericht een half uur voor de race dat de zon schijnt
Dat is recept voor een saaie race. Opdrogende banen leveren zelden wat op (zie Spa).quote:Op zondag 9 november 2025 12:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zolang die baan maar zeik- en zeiknat is mag van mij een half uur voor de race best de zon gaan schijnen.
Intussen welquote:Op zondag 9 november 2025 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar nog niks bevestigd dacht ik.
Thanks!quote:
Ook dat is 'al besproken' neem ik aanquote:Op zondag 9 november 2025 12:52 schreef Kickstart het volgende:
Oehhh heeft Max nu de "raketmotor" zoals Lewis in 2021 kreeg op deze baan :fingerscrossed:
We gaan het zien
Moet je wel grip hebben.....quote:Op zondag 9 november 2025 12:52 schreef Kickstart het volgende:
Oehhh heeft Max nu de "raketmotor" zoals Lewis in 2021 kreeg op deze baan :fingerscrossed:
We gaan het zien
Gewoon op de bandjes smerenquote:
Zal vast een betere setup hebben dan gister in kwaliquote:
Nog Elf ook, those were the days.quote:Op zondag 9 november 2025 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon op de bandjes smeren
[ afbeelding ]
Nog erger dan dit is wel heel knap.quote:Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Mochten de RB engineers dit nog om weten te draaien zou dat heel mooi zijn. Maar ik ben bang dat ze het op 1 of andere manier nog erger gaan weten te maken.
Taurine rulesquote:Op zondag 9 november 2025 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog erger dan dit is wel heel knap.
Heb er wel zin in eigenlijk. Weer een inhaalraceje voor Max. Tijdje geleden. Ben ook benieuwd wat ze met Yuki doen, ook pit lane? Of gaan we voor het eerst een teamorder zien bij Red Bull dit seizoen
En alsof Yuki zelf niet slim genoeg is om te snappen dat ie niet vervelend moet gaan doen.quote:Op zondag 9 november 2025 13:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Alsof Verstappen teamorders nodig zou hebben.
Kreeg Perez soms ook.quote:Op zondag 9 november 2025 13:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Alsof Verstappen teamorders nodig zou hebben.
Hij kreeg teamorders om Verstappen voorbij te laten bedoel ik dus ook.quote:
Ow zo ja. Dat klopt idd. Zal nu niet veel anders zijnquote:Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kreeg teamorders om Verstappen voorbij te laten bedoel ik dus ook.
5e? Dat zie ik niet gebeuren en als RB de auto wel van grip weet te voorzien is 3e ook wel mogelijk lol.quote:Op zondag 9 november 2025 14:45 schreef Newone82 het volgende:
Droge race confirmed. Hopen op een plek in de top 5 voor Max.
Alles hoger dan plek 5 is magic voor Max
Als er weer geen grip is dan is het serieus fout.quote:Op zondag 9 november 2025 14:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Benieuwd of ze er nog wat snelheid in gekregen hebben met deze setup.
Last to first challenge dan maar?
Met een SC of rode vlag op het juiste moment kan het nog z'n kant op komen.
ik verwacht niet veel verbetering. Ik heb verstappen sinds 2014 niet meer zo ongelukkig gezienquote:Op zondag 9 november 2025 15:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als er weer geen grip is dan is het serieus fout.
Het wordt een zware race verwacht ik.quote:Op zondag 9 november 2025 15:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik verwacht niet veel verbetering. Ik heb verstappen sinds 2014 niet meer zo ongelukkig gezien
Je zag 'm testen bij TR?quote:Op zondag 9 november 2025 15:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik verwacht niet veel verbetering. Ik heb verstappen sinds 2014 niet meer zo ongelukkig gezien
In 2014 zat hij nog niet in de F1quote:Op zondag 9 november 2025 15:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2025 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In 2014 zat hij nog niet in de F1
Welliswaar nog als testcoureur, maar hij zat er wel inquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij rijdt toch pas sinds 2015 in de F1?
Hij was helemaal geen testcoureur in 2014quote:Op zondag 9 november 2025 16:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Welliswaar nog als testcoureur, maar hij zat er wel in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |