Dit is het beste gebruik van dit gifje die ik ooit gezien hebquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is het beste gebruik van dit gifje die ik ooit gezien heb
Jammer dat we nog dik 5 uur moeten wachten.
Maar nog niks bevestigd dacht ik.quote:
quote:Op zondag 9 november 2025 12:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet bevestigd, toch?
quote:Op zondag 9 november 2025 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar nog niks bevestigd dacht ik.
Deze zou beter passen bij het weerbericht een half uur voor de race dat de zon schijntquote:
Zolang die baan maar zeik- en zeiknat is mag van mij een half uur voor de race best de zon gaan schijnen.quote:Op zondag 9 november 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze zou beter passen bij het weerbericht een half uur voor de race dat de zon schijnt
Dat is recept voor een saaie race. Opdrogende banen leveren zelden wat op (zie Spa).quote:Op zondag 9 november 2025 12:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zolang die baan maar zeik- en zeiknat is mag van mij een half uur voor de race best de zon gaan schijnen.
Intussen welquote:Op zondag 9 november 2025 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar nog niks bevestigd dacht ik.
Thanks!quote:
Ook dat is 'al besproken' neem ik aanquote:Op zondag 9 november 2025 12:52 schreef Kickstart het volgende:
Oehhh heeft Max nu de "raketmotor" zoals Lewis in 2021 kreeg op deze baan :fingerscrossed:
We gaan het zien
Moet je wel grip hebben.....quote:Op zondag 9 november 2025 12:52 schreef Kickstart het volgende:
Oehhh heeft Max nu de "raketmotor" zoals Lewis in 2021 kreeg op deze baan :fingerscrossed:
We gaan het zien
Gewoon op de bandjes smerenquote:
Zal vast een betere setup hebben dan gister in kwaliquote:
Nog Elf ook, those were the days.quote:Op zondag 9 november 2025 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon op de bandjes smeren
[ afbeelding ]
Nog erger dan dit is wel heel knap.quote:Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Mochten de RB engineers dit nog om weten te draaien zou dat heel mooi zijn. Maar ik ben bang dat ze het op 1 of andere manier nog erger gaan weten te maken.
Taurine rulesquote:Op zondag 9 november 2025 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog erger dan dit is wel heel knap.
Heb er wel zin in eigenlijk. Weer een inhaalraceje voor Max. Tijdje geleden. Ben ook benieuwd wat ze met Yuki doen, ook pit lane? Of gaan we voor het eerst een teamorder zien bij Red Bull dit seizoen
En alsof Yuki zelf niet slim genoeg is om te snappen dat ie niet vervelend moet gaan doen.quote:Op zondag 9 november 2025 13:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Alsof Verstappen teamorders nodig zou hebben.
Kreeg Perez soms ook.quote:Op zondag 9 november 2025 13:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Alsof Verstappen teamorders nodig zou hebben.
Hij kreeg teamorders om Verstappen voorbij te laten bedoel ik dus ook.quote:
Ow zo ja. Dat klopt idd. Zal nu niet veel anders zijnquote:Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij kreeg teamorders om Verstappen voorbij te laten bedoel ik dus ook.
5e? Dat zie ik niet gebeuren en als RB de auto wel van grip weet te voorzien is 3e ook wel mogelijk lol.quote:Op zondag 9 november 2025 14:45 schreef Newone82 het volgende:
Droge race confirmed. Hopen op een plek in de top 5 voor Max.
Alles hoger dan plek 5 is magic voor Max
Als er weer geen grip is dan is het serieus fout.quote:Op zondag 9 november 2025 14:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Benieuwd of ze er nog wat snelheid in gekregen hebben met deze setup.
Last to first challenge dan maar?
Met een SC of rode vlag op het juiste moment kan het nog z'n kant op komen.
ik verwacht niet veel verbetering. Ik heb verstappen sinds 2014 niet meer zo ongelukkig gezienquote:Op zondag 9 november 2025 15:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als er weer geen grip is dan is het serieus fout.
Het wordt een zware race verwacht ik.quote:Op zondag 9 november 2025 15:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik verwacht niet veel verbetering. Ik heb verstappen sinds 2014 niet meer zo ongelukkig gezien
Je zag 'm testen bij TR?quote:Op zondag 9 november 2025 15:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik verwacht niet veel verbetering. Ik heb verstappen sinds 2014 niet meer zo ongelukkig gezien
In 2014 zat hij nog niet in de F1quote:Op zondag 9 november 2025 15:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2025 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In 2014 zat hij nog niet in de F1
Welliswaar nog als testcoureur, maar hij zat er wel inquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij rijdt toch pas sinds 2015 in de F1?
Hij was helemaal geen testcoureur in 2014quote:Op zondag 9 november 2025 16:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Welliswaar nog als testcoureur, maar hij zat er wel in
Dit zou je toch moeten wetenquote:Op zondag 9 november 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij rijdt toch pas sinds 2015 in de F1?
Reed wel een paar vt's nadat ie contract had bij red bull.quote:Op zondag 9 november 2025 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was helemaal geen testcourour in 2014
Toch bijzonder had hij dan 6e werd tijdens de eerste vrije training van Braziliëquote:Op zondag 9 november 2025 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij was helemaal geen testcourour in 2014
Serieus?! Dat je een vrije training rijdt maakt je geen testcoureur he?quote:Op zondag 9 november 2025 16:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Toch bijzonder had hij dan 6e werd tijdens de eerste vrije training van Brazilië
Dat was hij wel degelijkquote:Op zondag 9 november 2025 16:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus?! Dat je een vrije training rijdt maakt je geen testcoureur he?
Dat maakt hem nog geen testcoureurquote:Op zondag 9 november 2025 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Reed wel een paar vt's nadat ie contract had bij red bull.
Nope! Hij heeft alleen een paar vrije trainingen en tests gereden als voorbereiding op 2015.quote:Op zondag 9 november 2025 16:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Welliswaar nog als testcoureur, maar hij zat er wel in
Nee, hij was géén testcoureur in 2014.quote:
Ik check dingen eerst voor ik iets roepquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 16:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope! Hij heeft alleen een paar vrije trainingen en tests gereden als voorbereiding op 2015.
Hij was geen testcoureur in de zin dat hij dingen voor het team uittestte. Daarvoor hadden ze anderen.
Maakt ook niet uit hoe je het noemen wil, hij is gewoon voor het eerst in 2014 gestart in de F1quote:Op zondag 9 november 2025 16:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij was géén testcoureur in 2014.
Wie wil nu zijn gelijk halen?quote:Op zondag 9 november 2025 16:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Maakt ook niet uit hoe je het noemen wil, hij is gewoon voor het eerst in 2014 gestart in de F1
Lekker lopen zeiken over de precieze definitie omdat je je gelijk wil halen
Dit was de oorspronkelijke post, dat klopt dus gewoon niet.quote:Op zondag 9 november 2025 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In 2014 zat hij nog niet in de F1
Je had het zelf over testcoureurquote:Op zondag 9 november 2025 16:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dit was de oorspronkelijke post, dat klopt dus gewoon niet.
Maar het stelletje moet weer hun gelijk halen hoor
Dan had ik de definitie even fout, feit blijft dat hij in 2014 begon in de F1..quote:Op zondag 9 november 2025 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je had het zelf over testcoureur
Ja joh, termen betekenen nu eenmaal wat he?quote:Op zondag 9 november 2025 16:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Maakt ook niet uit hoe je het noemen wil, hij is gewoon voor het eerst in 2014 gestart in de F1
Lekker lopen zeiken over de precieze definitie omdat je je gelijk wil halen
Nee hij begon daar op de baan met voetballen nou goed.quote:Op zondag 9 november 2025 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja joh, termen betekenen nu eenmaal wat he?
En hij is in 2014 dus óók niet gestart in de F1. Hij heeft geen enkele GP gereden.
Je begint in de F1 als je ook daadwerkelijk aan een race deelneemt, AUS 2015 dus, DNF.quote:Op zondag 9 november 2025 16:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dan had ik de definitie even fout, feit blijft dat hij in 2014 begon in de F1..
Nogmaals: zaken hebben nou eenmaal een betekenis. Je start pas in een bepaalde klasse als je je 1e race in die klasse rijdt. Niet als je een vrije training rijdt.quote:Op zondag 9 november 2025 16:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee hij begon daar op de baan met voetballen nou goed.
Verder is deze discussie voor mij wel klaar
Ja dat noem ik dan toch begonnen in de F!.quote:Op zondag 9 november 2025 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max maakte zijn debuut als rookie tijdens een VT in Japan in 2014. Make of that what you will
Nope. Hij reed zijn 1e VT/FP in de F1quote:Op zondag 9 november 2025 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max maakte zijn debuut als rookie tijdens een VT in Japan in 2014. Make of that what you will
Hij reed toen zijn eerste training. Zijn debuut maakte hij in de eerste race van 2015.quote:Op zondag 9 november 2025 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2025 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen krijgt gezelschap van een oude vriend in de pitlane
[ afbeelding ]
Geniet ervan.quote:Op zondag 9 november 2025 16:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Voor de geintersseerden, mijn ossenstaart ragout is hemels. Na de race kroketten rollen met dochterlief.
P17quote:Op zondag 9 november 2025 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Met al die straffen komt Yuki zomaar naar voren op de startgrid
Klinkt top!quote:Op zondag 9 november 2025 16:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Voor de geintersseerden, mijn ossenstaart ragout is hemels. Na de race kroketten rollen met dochterlief.
Na? Deel maar uit tijdens.quote:Op zondag 9 november 2025 16:28 schreef vul_maar_in het volgende:
ik was een beetje vergeten dat je ze beter eerst in kan vriezen (ivm lekken enzo) haha. Dus we rollen ze vanavond en dan woensdag home made kroketten time.quote:
Da's weer eens wat anders.quote:
WTF? George in een Red Bull!quote:
Verstappen kreeg anders hier wel teamorders rond zn hooft.quote:
Volgens mij heeft ie ze ook wel eens keihard genegeerd. Iets van "We did this last time talk to me after the race"quote:Op zondag 9 november 2025 16:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verstappen kreeg anders hier wel teamorders rond zn hooft.
'I've got my reasons and I have explained them!'
Zal vast zoiets zijn geweest.quote:Op zondag 9 november 2025 16:44 schreef R_Nest het volgende:
[..]
was ie iut de mercedes gevallen en kreeg die een lift?
Hij negeerde ze toen dus ookquote:Op zondag 9 november 2025 16:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie ze ook wel eens keihard genegeerd. Iets van " we did this last time talk to me after the race"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |