Nog bedankt voor de tip, heb het vlees na 6 uur in een kruidenzak gegooid zodat alles op kon lossen zonder dat ik mn vlees kwijtraakte in de bouillon die ik nog moest filtreren. Het verschil tussen 6 en 10 uur was significant qua smaak <3quote:
Precies, teamorders zijn een welwillende suggestie in Max zijn ogen.quote:Op zondag 9 november 2025 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij negeerde ze toen dus ook![]()
Sterker: sinds zijn debuut in 2015 heeft Max volgens mij NOOIT teamorders opgevolgd (denk ook ad beroemde NO! in Singapore).
In het voorbeeld van @:Red85 deed hij dat dus óók niet.
AM zat op een gegeven moment ook bij McL in de auto.quote:
De McLarens en de Mercedessen gaat hij sowieso niet inhalen. Ferrari lijkt me al een hele opgave en zelfs Racing bulls heeft een aardige pace. Het scoren van een paar punten wordt al uitdaging genoeg.quote:Op zondag 9 november 2025 14:45 schreef Newone82 het volgende:
Droge race confirmed. Hopen op een plek in de top 5 voor Max.
Alles hoger dan plek 5 is magic voor Max
Al besproken.quote:
Als ze de auto maar een beetje terug kunnen brengen naar de grip die er toch wel was in wat mindere downforce circuits van de vorige races zou dat beter zijn dan:gebaard..."whatever the fuck this is".quote:Op zondag 9 november 2025 16:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De McLarens en de Mercedessen gaat hij sowieso niet inhalen. Ferrari lijkt me al een hele opgave en zelfs Racing bulls heeft een aardige pace. Het scoren van een paar punten wordt al uitdaging genoeg.
Helaas. Het is niet anders.quote:
Wetcat door de bochtquote:Op zondag 9 november 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb me een uur vergist in mijn terugkomst, ben te laat weer thuis
Sta nu wel echt voor lul @:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
Dit kan niet hoor. Ik noteer dit.quote:Op zondag 9 november 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
de jaarlijkse mod performance reviews komen er aan tochquote:Op zondag 9 november 2025 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit kan niet hoor. Ik noteer dit.
#nattekrantquote:Op zondag 9 november 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
niets nieuws onder de zonquote:Op zondag 9 november 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
The Race gaat hier een uitgebreid diepte analyse artikel aan besteden.quote:
Free AI voice.quote:Op zondag 9 november 2025 17:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
The Race gaat hier een uitgebreid diepte analyse artikel aan besteden.
'George Russell was spotted in a Red Bull 'hotrod' during the driver parade - What it means: Our Verdict'
Meh... dit kanaal jat z'n content binnen enkele minuten van de Formuladank subreddit.quote:
Max Papaya...ik zie hem eerder bij mercedes of ferrari(niet echt) instappenquote:Op zondag 9 november 2025 17:19 schreef Monolith het volgende:
Russell en Verstappen in 1 team lijkt me wel humor. Verwacht dat George wel redelijk van een koude kermis gaat thuiskomen.
Russell rijdt bij Mercedes en niet bij McLaren (Papaya)quote:Op zondag 9 november 2025 17:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Max Papaya...ik zie hem eerder bij mercedes of ferrari(niet echt) instappen
Tijd voor de coopquote:Op zondag 9 november 2025 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit kan niet hoor. Ik noteer dit.
quote:
Je wilt hem naar een niet meer in Nederland zijnde supermarkt sturen?quote:
Qua teamgenoten voorbij laten niet inderdaad, kan nog me wel een situatie herinneren waar hij 2e lag achter Ricciardo en hij niet aan mocht vallen voor de zege.quote:Op zondag 9 november 2025 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij negeerde ze toen dus ook![]()
Sterker: sinds zijn debuut in 2015 heeft Max volgens mij NOOIT teamorders opgevolgd (denk ook ad beroemde NO! in Singapore).
In het voorbeeld van @:Red85 deed hij dat dus óók niet.
quote:Op zondag 9 november 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Stiekem een 7e cilinder er in gefrot voor extra pk's.quote:Op zondag 9 november 2025 17:35 schreef franklop het volgende:
Vibratie in de motor van Verstappen.
Nee dit wordt niks
?quote:Op zondag 9 november 2025 17:35 schreef franklop het volgende:
Nee dit wordt niks
ligt aan het planquote:Op zondag 9 november 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zouden ze Max op de harde band laten starten?
Hmmm.quote:Op zondag 9 november 2025 17:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt aan het plan
snel door het achterveld of niet
verwachten ze regenquote:
Het weer is daar wel heel onvoorspelbaar.quote:Op zondag 9 november 2025 17:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
verwachten ze regen
dan gewoon op medium of soft
minder vibratie jaquote:
Kelly's tarzan?quote:Op zondag 9 november 2025 17:35 schreef franklop het volgende:
Nee dit wordt niks
ik heb het idee dat ze het zelf ook niet wetenquote:
charllll zou er voor gaan als hij de kans hadquote:Op zondag 9 november 2025 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of Kimi ballen heeft en Norris gaat aanvallen.
Wat bedoel je?quote:
quote:
Allicht, die wil lekker zijn ding kunnen doen.quote:
Maar wat betekent het?quote:Op zondag 9 november 2025 17:48 schreef greysbones het volgende:
motor vibreert minder
zegt max nu wederom
ik hoorde ergens andersquote:
quote:
quote:Op zondag 9 november 2025 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat easytoys snel een nieuw speeltje moet leveren
Hmm.quote:Op zondag 9 november 2025 17:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde ergens anders
minder vibratie is ook betere balans
En daardoor hopelijk meer grip maar balans was niet zo zeer het probleem.quote:Op zondag 9 november 2025 17:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde ergens anders
minder vibratie is ook betere balans
ik denk maar zoquote:
ronde 5?quote:Op zondag 9 november 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoop wel op regen eigenlijk.
quote:Op zondag 9 november 2025 17:52 schreef Perox het volgende:
Max vroeg zichzelf ook af of hij pace genoeg zou hebben om genoeg mensen in te halen. Punten is het doel.
quote:Op zondag 9 november 2025 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max vindt top 6 lastig te halen. Dus erachter, maar hopelijk wel in de punten.
quote:Op zondag 9 november 2025 17:51 schreef Donna het volgende:
De pizza komt straks. Kids mogen straks op de tablet. Ik ben er klaar voor!
Helemaal waar.quote:Op zondag 9 november 2025 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk maar zo
was het nog steeds prut
was Max vast een stuk minder goed gemutst
Ze hebben er een zes-in-lijn ingehangen ipv een V6.quote:
Chaos op Interlagos is altijd bohhhhhhhhhhhhhh.quote:
Een uur vertraagd.quote:Op zondag 9 november 2025 17:53 schreef greysbones het volgende:
waar is onze razende reporter tp?
@:nattekat
Beide McLarens tetsen eraf.quote:
Die heeft zich een uur verrekend en is dus véél te laat (lees maar terug)quote:Op zondag 9 november 2025 17:53 schreef greysbones het volgende:
waar is onze razende reporter tp?
@:nattekat
dit is ook een soort van Jinx hequote:
Dit vraagt om huiselijk geweld.quote:Op zondag 9 november 2025 17:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er is voor mij gereserveerd in een restaurant om 18:30. Piswoest.
We gaan het nabeschouwen.quote:Op zondag 9 november 2025 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heeft zich een uur verrekend en is dus véél te laat (lees maar terug)
Al die tijden helpen ook niet.quote:Op zondag 9 november 2025 17:54 schreef Donna het volgende:
Ik zat, door gisteren denk ik, eerst ook met 19:00 in m'n hoofd.
Daarom tijdens de racequote:Op zondag 9 november 2025 17:55 schreef LTVDK het volgende:
Met uitzondering maar eens voor de race gegeten, als ik zou wachten tot na de race zul je zien dat het zo'n eindeloze race wordt met SC's en rode vlaggen en ik pas om 21.00 uur kan eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |