Ten eerste, het zijn lijstduwers, ten tweede, ze zitten niet in het bestuur van The Rights Forum.quote:Op zondag 9 november 2025 10:52 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Beide lijstduwers van GroenLinks PvdA zitten in het bestuur van die Rights Forum. Die met die genocide poster.
Dus? Als dat klopt, nog niet gecheckt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:52 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Beide lijstduwers van GroenLinks PvdA zitten in het bestuur van die Rights Forum. Die met die genocide poster.
Wie zegt dan dat ze in het partijbestuur van de PvdA zitten?quote:Op zondag 9 november 2025 10:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is géén partijstandpunt.
En genoemde personen zitten niet in het partijbestuur: https://www.pvda.nl/politici/partijbestuur/
Black_Baron in POL / Nederlandse Politiek #636 Koolmees mag puzzelenquote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus? Als dat klopt, nog niet gecheckt.
Dat maakt hun mening nog geen partijstandpunt vd PvdA.
In de basis goed. Maar ik ken de implicaties van dergelijke moties niet. Ik wil ze niet hier opvangen. Ik wil dat de genocide stopt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook daar is het PvdAGL die dat aan de kaak stelt:
https://open.overheid.nl/(...)5d-d0981cca336d/file
quote:a. Nederland is in continu gesprek met andere donoren en humanitaire partners
(VN, DRA, Rode Kruis) over hoe we humanitaire hulp effectiever kunnen inzetten
in Soedan. Dit doen we onder andere in multilateraal verband in New York, Rome
en Geneve. Daar hoort het punt van financiering aan lokale organisaties ook bij
Ze zitten ook niet in het bestuur van The Rights Forum. Ze zitten in de Raad van Advies: https://rightsforum.org/organisatie/quote:Op zondag 9 november 2025 10:53 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat ze in het partijbestuur van de PvdA zitten?
Omdat het géén partijstandpunt van GLPvdA is. Voor de miljoenste keer..quote:Op zondag 9 november 2025 10:55 schreef Black_Baron het volgende:
Als je echt vindt dat de VVD genocide mogelijk maakt, vraag je dan af waarom je zo graag met die partij wil regeren.
Of is de macht belangrijker dan die genocide voor je?
Omdat dit conflict het enige conflict is waar 99% van alle moslims in de wereld dezelfde standpunten over hebben in grote lijnen en er een gezamenlijke vijand is. Joden die met hulp van het westen de Palestijnen onderdrukken en Palestina koloniseren. Dus het is heel makkelijk om hier aandacht voor te krijgen en de publieke opinie te beïnvloeden.quote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik blijf mij verbazen over alle ophef en tumult omtrent de hele Israel-Gaza oorlog/conflict. Er zijn legio andere plekken waar wel aantoonbaar genocide plaatsvindt. Zie de onderdrukking van de Oeigoeren, of Christenen in Nigeria, of de nu gaande genocide in Darfur.
Top zeg!quote:Op zondag 9 november 2025 10:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zitten ook niet in het bestuur van The Rights Forum. Ze zitten in de Raad van Advies: https://rightsforum.org/organisatie/
Je frame klopt gewoon niet.quote:Op zondag 9 november 2025 10:58 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Top zeg!
[ link | afbeelding ]
Mede mogelijk gemaakt en met de hartelijke groeten van de lijstduwers glpvda.
Maar we doen net alsof we er niets mee te maken hebben, want we willen zo graag macht.
Nee, jij probeert heel hard een frame door te drukken die niet klopt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:59 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je bent hypocrisie aan het goedpraten.
Wat je zegt is dat je liever hebt dat men zich focust op allesbehalve Israel/Gaza/Palestina omdat je de kritiek op Israel maar vervelend en confronterend vind.quote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik blijf mij verbazen over alle ophef en tumult omtrent de hele Israel-Gaza oorlog/conflict. Er zijn legio andere plekken waar wel aantoonbaar genocide plaatsvindt. Zie de onderdrukking van de Oeigoeren, of Christenen in Nigeria, of de nu gaande genocide in Darfur.
De oprichter daarvan is Dries van Agt, CDA ook maar als extreem bestempelen en uitsluiten dan?quote:Op zondag 9 november 2025 10:40 schreef Tjoent het volgende:
Jan Pronk en Hedy D’Ancona, die actief zijn binnen The Rights Forum, zijn tevens lijstduwers van GroenLinksPvdA.
Ze staan op nr 79 en nr 80 op de verkiezingslijst.
Zijn die ook lijstduwers zoals bij GroenLinks PvdA?quote:Op zondag 9 november 2025 11:04 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
De oprichter daarvan is Dries van Agt, CDA ook maar als extreem bestempelen en uitsluiten dan?
Owja, Lauren Jan Brinkhorst van D66 zit in dezelfde raad van advies, hoor je vreemd genoeg nooit wat over.
Ik denk dat de VVD toch maar weer in ee coalitie met de PVV moet dus.
Maar 6% van Nederland is moslim... geen stemmentrekker dus.quote:Op zondag 9 november 2025 10:57 schreef oblo het volgende:
[..]
Omdat dit conflict het enige conflict is waar 99% van alle moslims in de wereld dezelfde standpunten over hebben in grote lijnen en er een gezamenlijke vijand is. Joden die met hulp van het westen de Palestijnen onderdrukken en Palestina koloniseren. Dus het is heel makkelijk om hier aandacht voor te krijgen en de publieke opinie te beïnvloeden.
Daarom is het ook raar dat Owens niet door links in de armen is gesloten (misschien een licht extreme versie, maar het is toch een stuk beter dan voor die zionisten* te zijn).quote:
Er is ook een Zion National Park.quote:Op zondag 9 november 2025 11:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Daarom is het ook raar dat Owens niet door links in de armen is gesloten (misschien een licht extreme versie, maar het is toch een stuk beter dan voor die zionisten* te zijn).
*grappig verhaal trouwens, het letteralfabet op een film forum is helemaal kwaad omdat er een actrice is die zion als onderdeel van haar naam heeft
Natuurlijk is dat niet raar. Candace Owens heeft niets op met waarden zoals gelijkheid en gelijkwaardigheid. 'Links' wil gewoon dat Israel blijft bestaan hè?quote:Op zondag 9 november 2025 11:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Daarom is het ook raar dat Owens niet door links in de armen is gesloten (misschien een licht extreme versie, maar het is toch een stuk beter dan voor die zionisten* te zijn).
*grappig verhaal trouwens, het letteralfabet op een film forum is helemaal kwaad omdat er een actrice is die zion als onderdeel van haar naam heeft
Denk dat we daar nooit zullen achterkomen (behalve de bekende antwoorden).quote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef phpmystyle het volgende:
In tegenstelling tot de enorme resultaten die ‘het meest rechtse kabinet ooit’ de afgelopen twee jaar heeft geboekt?quote:Op zondag 9 november 2025 11:18 schreef Gia het volgende:
Met een minderheidskabinet over rechts, is er voldoende steun vanuit de oppositie voor nogal wat standpunten.
Over links is met een minderheidskabinet die steun ver te zoeken. Een links kabinet gaat niks voor elkaar krijgen.
Ex premier (overleden uiteraard) en ex vicepremier. Das een stuk invloedrijker dan 2 omgekozen mensen onderaan de lijst.quote:Op zondag 9 november 2025 11:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zijn die ook lijstduwers zoals bij GroenLinks PvdA?
NSC is zelfs helemaal verdwenen.quote:Op zondag 9 november 2025 11:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de enorme resultaten die ‘het meest rechtse kabinet ooit’ de afgelopen twee jaar heeft geboekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |