Niet alleen grote economische spelers willen beleid voor minimaal(!) 20 jaar door een breed gedragen competente middencoalitie.quote:Op zondag 9 november 2025 08:56 schreef Perrin het volgende:
Nederland heeft urgent competent bestuur nodig.
[ x ]
Als dat de overtuiging is, als je echt van mening bent dat de VVD voor genocide kiest zoals die GroenLinks-PVDA figuren zeggen, dan is het wel vreemd om samen met de VVD in een kabinet te willen gaan zitten. Dan ben je gewoon evengoed een enabler.quote:Op zondag 9 november 2025 10:08 schreef Rijks-Ambtenaar het volgende:
[..].
[..]
Wir habbe es nich gewust.
Die poster klopt gewoon. We moeten niet naar een maatschappij gaan waar de feiten niet meer bestaan. Of zoals Raymond Mens die dagelijks op tv is en vertelt. "De waarheid vervaagt". Krijgen we straks weer een partijkantoor dat vernield wordt, dat half door het kabinet veroordeeld wordt of erger, politieke moorden zoals in de VS
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan Elodie "ik heb de beoogd minister-president gesproken en ik blijf erbij" Verweij van het AD waar fact checking een zonde is, een vraag stellen aan Nanninga dat luidt: "Wat vond u erger, uw interview als journalist met veroordeeld Holocaust ontkenner Dave Irving of uw tweets waarin u de Holocaust verheerlijkte". Dan heeft ze mijn steun weer, en mag ze van mij in alle naďviteit haar praatje dagelijks doen op TV bij Pauw en de Wit.
P.s: https://rightsforum.org/p(...)ndt-de-christenunie/
https://www.nd.nl/opinie/(...)m_source=chatgpt.com
Ja, als je die logica doortrekt dan zou GroenLinks-PVDA de VVD uit moeten sluiten. Maar alles voor de macht zeg maar.quote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als dat de overtuiging is, als je echt van mening bent dat de VVD voor genocide kiest zoals die GroenLinks-PVDA figuren zeggen, dan is het wel vreemd om samen met de VVD in een kabinet te willen gaan zitten. Dan ben je gewoon evengoed een enabler.
Hypocriet dus.
Nee hoor. Timmermans kreeg steeds de vraag van "waarom vinden mensen u stom?". Bij Yesilgöz was het, ondanks nog lagere waarderingscijfers, telkens "het gaat niet goed met de VVD". Nooit maakten rechtse shills als Verweij, Wester, Jinek etc. het persoonlijk.quote:Op zondag 9 november 2025 00:00 schreef mackinac het volgende:
Die extreme haat tegen Yesilgöz zie je ook dag in dag uit op de publieke omroep en sociale media. Ik hoop wel dat ze d'r beveiliging op orde heeft.
Ja.quote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef mackinac het volgende:
[..]
Ja, als je die logica doortrekt dan zou GroenLinks-PVDA de VVD uit moeten sluiten. Maar alles voor de macht zeg maar.
Welke GL/PvdA kamerlid heeft gezegd dat 'de VVD voor genocide kiest' ?quote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als dat de overtuiging is, als je echt van mening bent dat de VVD voor genocide kiest zoals die GroenLinks-PVDA figuren zeggen,
Beide lijstduwers.quote:Op zondag 9 november 2025 10:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welke GL/PvdA kamerlid heeft gezegd dat 'de VVD voor genocide kiest' ?
Ik neem aan dat je dit fantaseert.
Mijn mening: de VVD kiest voor het steunen van Israelische terroristen.
Nee, jij verbaast je niet.... je kijkt weg, wijst naar een andere slachtpartij, dan wel je sympathiseert met zionistisch terrorismequote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik blijf mij verbazen over alle ophef en tumult omtrent de hele Israel-Gaza oorlog/conflict. Er zijn legio andere plekken waar wel aantoonbaar genocide plaatsvindt. Zie de onderdrukking van de Oeigoeren, of Christenen in Nigeria, of de nu gaande genocide in Darfur.
PvdAGL wil de Oeigoerse genocide ook als zodanig benoemd hebbn maar de VVD wil daar niet aan.quote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik blijf mij verbazen over alle ophef en tumult omtrent de hele Israel-Gaza oorlog/conflict. Er zijn legio andere plekken waar wel aantoonbaar genocide plaatsvindt. Zie de onderdrukking van de Oeigoeren, of Christenen in Nigeria, of de nu gaande genocide in Darfur.
Het is wat.quote:Op zondag 9 november 2025 10:40 schreef Tjoent het volgende:
Jan Pronk en Hedy D’Ancona, die actief zijn binnen The Rights Forum, zijn tevens lijstduwers van GroenLinksPvdA.
Ze staan op nr 79 en nr 80 op de verkiezingslijst.
Ja en dan ?quote:Op zondag 9 november 2025 10:40 schreef Tjoent het volgende:
Jan Pronk en Hedy D’Ancona, die actief zijn binnen The Rights Forum, zijn tevens lijstduwers van GroenLinksPvdA.
In het bestuur zelfs.quote:Op zondag 9 november 2025 10:40 schreef Tjoent het volgende:
Ik heb al een stuk of tien keer hier geschreven dat de partijen met zorgen over Gaza óók de partijen zijn met teksten over o.a. Soedan in hun programma. Wat Nederland daar zou kunnen doen of (belangrijker nog!) nalaten.quote:Op zondag 9 november 2025 10:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
PvdAGL wil de Oeigoerse genocide ook als zodanig benoemd hebbn maar de VVD wil daar niet aan.
https://nos.nl/artikel/23(...)or-china-is-genocide
Snap ik, China is veel te groot om moralistisch tegen te doen. Maar de genocide in Darfur en Nigeria zou veel meer ruchtbaarheid aan gegeven moeten worden. Gebeurt niet.quote:Op zondag 9 november 2025 10:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
PvdAGL wil de Oeigoerse genocide ook als zodanig benoemd hebbn maar de VVD wil daar niet aan.
https://nos.nl/artikel/23(...)or-china-is-genocide
Het legt zo mooi de hypocrisie bloot.quote:
Dat is géén partijstandpunt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het legt zo mooi de hypocrisie bloot.
Als je er echt van overtuigd bent dat de VVD voor genocide kiest, waarom zou je dan in hemelsnaam met die partij willen regeren?
Ook daar is het PvdAGL die dat aan de kaak stelt:quote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Snap ik, China is veel te groot om moralistisch tegen te doen. Maar de genocide in Darfur en Nigeria zou veel meer ruchtbaarheid aan gegeven moeten worden. Gebeurt niet.
Beide lijstduwers van GroenLinks PvdA zitten in het bestuur van die Rights Forum. Die met die genocide poster.quote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie ze hier niet hoor:
https://www.pvda.nl/politici/partijbestuur/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |