Ik ben idd standaard boos op Segers. Dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:37 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Die user komt een beetje standaard boos over. Wel jammer. Want lijkt me geen kwaaie pier.
Bozer op hem dan op bijvoorbeeld yesilguz of Eerdmans?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben idd standaard boos op Segers. Dat heb je goed gezien.
Een lichte weerzin bekruipt Gert-Jan Segers als hij in Nederland langs een grote moskee rijdt. 'Die hoort hier niet', denkt hij.
https://www.nd.nl/opinie/(...)lims-hier-niet-horen
https://www.nd.nl/opinie/(...)ker-vind-dan-wilders
Een gecertificeerde OTTO Workforce smeerlap.
Op iedereen zowat..quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:48 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Bozer op hem dan op bijvoorbeeld yesilguz of Eerdmans?
Bozer dan op Eerdmans, minder boos dan op Yesilgöz.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:48 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Bozer op hem dan op bijvoorbeeld yesilguz of Eerdmans?
Lijkt me zo zonde van het leven om steeds zo boos te zijn op zaken die je toch niet kunt veranderen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bozer dan op Eerdmans, minder boos dan op Yesilgöz. Yesilgöz beduidend schadelijker en intrinsiek kwaadaardig gemotiveerd.
Ongeveer zelfde niveau als Baudet
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m55jqw2qi22x
https://www.volkskrant.nl(...)s-hoofdact~bb099dbe/
Baudet is een blinde antisemiet geworden, Segers een blinde Israel fanaat.
En helpt echt niet, net zoals al die boze stemmers op Wilders.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:56 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Lijkt me zo zonde van het leven om steeds zo boos te zijn op zaken die je toch niet kunt veranderen.
Cheer up!
Je kletst uit je nek. SM misschien, daar zit sowieso veel troep, maar echt niet op de publieke omroep.quote:Op zondag 9 november 2025 00:00 schreef mackinac het volgende:
Die extreme haat tegen Yesilgöz zie je ook dag in dag uit op de publieke omroep en sociale media. Ik hoop wel dat ze d'r beveiliging op orde heeft.
Officieel hebben die niets met elkaar te maken. Maar Gert-Jan Segers is wel een prominent lid van de ChristenUnie die belangrijke functies heeft bekleed, zoals directeur van het wetenschappelijk bureau van de ChristenUnie, lid van de Tweede Kamer, waarvan het grootste deel van die periode als fractievoorzitter, en partijleider.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:14 schreef Hanca het volgende:
De columnist Segers heeft niets te maken met de standpunten van de CU.
Wat is er verkeerd aan dat Forum voor Democratie een Afro-Amerikaanse vrouw op hun congres uitnodigt? Ik vind het heel ruimdenkend en progressief.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb de uitzending bekeken waar klopkoek helemaal op los gaat en dat is veel genuanceerder dan hij schetst.quote:Op zondag 9 november 2025 00:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Officieel hebben die niets met elkaar te maken. Maar Gert-Jan Segers is wel een prominent lid van de ChristenUnie die belangrijke functies heeft bekleed, zoals directeur van het wetenschappelijk bureau van de ChristenUnie, lid van de Tweede Kamer, waarvan het grootste deel van die periode als fractievoorzitter, en partijleider.
Je kan wel zeggen dat wat hij in zijn columns schrijft in bij de EO op televisie zegt, los staat van de standpunten van de ChristenUnie, maar door zijn verleden straalt het natuurlijk wel op die partij af.
FvD is nu pas echt een partij met fascistisch gedachtegoed. Daar moet iedereen met een IQ onder de 80 gewoon weg worden gesaneerd.quote:Op zondag 9 november 2025 00:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan dat Forum voor Democratie een Afro-Amerikaanse vrouw op hun congres uitnodigt? Ik vind het heel ruimdenkend en progressief.
Maar verder gaat het wel goed?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bozer dan op Eerdmans, minder boos dan op Yesilgöz.
Yesilgöz beduidend schadelijker, letterlijk levensverwoestend en intrinsiek kwaadaardig gemotiveerd.
Ik kan de link niet openen, maar neem aan dat dit over Candace Owens gaat? Dat geeft in elk geval een antwoord op de vraag of links plots achter Owens en Carlson aan gaat lopen nu ze zo gekeerd zijn tegen Israël.quote:Op zondag 9 november 2025 00:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan dat Forum voor Democratie een Afro-Amerikaanse vrouw op hun congres uitnodigt? Ik vind het heel ruimdenkend en progressief.
Het gaat inderdaad over Candace Owens.quote:Op zondag 9 november 2025 01:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik kan de link niet openen, maar neem aan dat dit over Candace Owens gaat?
quote:Op zondag 9 november 2025 01:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik kan de link niet openen, maar neem aan dat dit over Candace Owens gaat? Dat geeft in elk geval een antwoord op de vraag of links plots achter Owens en Carlson aan gaat lopen nu ze zo gekeerd zijn tegen Israël.
Blijf het wel bizar vinden, want blijkbaar levert het je dat dan weer wel het label antisemiet op. Ik geef het maar op.
quote:Following her departure from the Daily Wire after she was accused of antisemitism, Owens downplayed the prevalence of antisemitism, stating that "people who are now screaming 'antisemitism is everywhere!' are actually just racial supremacists."[156] According to Media Matters, Owens criticized Jordan Peterson for calling far-right commentator Nick Fuentes a "psychopathic rat" after Fuentes tweeted that Jews control the Biden administration. Owens suggested that Fuentes could be correct based on the number of Jewish officials appointed to the Biden administration, saying that "it seems a weird tweet for [Peterson] to be so disturbed about." Owens further referred to Fuentes as having "a very long background of focusing his attention on Israel and Zionism, and that's what he is reacting to."[157] Fuentes had previously praised Owens, saying she was waging "a full-fledged war against the Jews."[158] Owens falsely claimed in an interview with Tristan Tate, brother of Andrew Tate, that Joseph Stalin was Jewish, and that Sigmund Freud and Stalinists were part of a Jewish cabal. Owens claimed that Freud studied Kabbalah and promoted pedophilia through psychoanalysis.[159]
In July 2024, Owens suggested that Ashkenazi Jews trace their origin to Khazars and are not related to "biblical Jews". According to her, descendants of Khazars were "so immoral and so corrupt" that they were forced to convert to Judaism by Persians and Russians in the eighth century. However, they did not "meaningfully convert" and "carried on their corruption, carried on their sexual deviancy". She suggested that "their religious teachings tell them to infiltrate everywhere" and "[their] elites are disgusting, despicable people". Owens implied that the war in Ukraine is linked to the Khazars' desire to seek revenge on Russia and Iran. She went on to blame instances of sexual abuse in the Catholic Church on them.[160][161]
During a live broadcast on August 18, 2024, Owens claimed that Leo Frank, a Jewish businessman who was wrongly convicted of murder and lynched in the US state of Georgia in August 17, 1915, had killed Mary Phagan as part of a ritual murder on Passover, again referencing blood libel. Owens further claimed there existed a "Frankish Cult...masquering behind Jews" that engages in pedophilia and incest "as sacramental rites". She stated that there are "tens of thousands of pedophiles [who] hide from justice in Israel".[162] Owens's father-in-law Lord Farmer has publicly repudiated her repeated antisemitic remarks.[163][164] Owens was disinvited from a Trump campaign fundraiser in the summer of 2024 following criticism from Jewish groups.[165] In September 2024, Owens was temporarily suspended from YouTube for violating YouTube's hate speech policies. One video which resulted in her suspension was an interview with Kanye West, during which West claimed that Jewish people control the media.[141]
Owens has suggested that AIPAC, a pro-Israel lobbying group, was responsible for the assassination of President John F. Kennedy.[166][167]
https://en.wikipedia.org/wiki/Candace_Owens
Relax, wordt een stoďcijn: verspil je energie niet aan zaken die je niet kan veranderen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bozer dan op Eerdmans, minder boos dan op Yesilgöz.
Yesilgöz beduidend schadelijker, letterlijk levensverwoestend en intrinsiek kwaadaardig gemotiveerd.
Hopelijk wordt hij vervangen. Begon best prima vond ik, maar heeft toch wel behoorlijk kleur bekend uiteindelijk.quote:Op zondag 9 november 2025 03:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Volgende week wordt de nieuwe kamer geinstalleerd en wordt er dus ook een nieuwe kamervoorzitter gekozen...
Gaat Martin Bosma voor een nieuwe termijn ? Komen er andere kandidaten naar voren ?
Van Campen van de VVD wordt genoemd. Van de andere grote fracties hebben D66 en CDA hun ervaren leden nodig om de nieuwelingen aan te sturen en voor de zware dossiers. Over GL-PvdA heb ik nog niks gelezen, wellicht doet Van der Lee weer een poging.quote:Op zondag 9 november 2025 03:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Volgende week wordt de nieuwe kamer geinstalleerd en wordt er dus ook een nieuwe kamervoorzitter gekozen...
Gaat Martin Bosma voor een nieuwe termijn ? Komen er andere kandidaten naar voren ?
Bovendien kan je de ChristenUnie niet helemaal los zien van de EO, die blijkbaar heel machtig zijn in omroepland.quote:Op zondag 9 november 2025 00:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Officieel hebben die niets met elkaar te maken. Maar Gert-Jan Segers is wel een prominent lid van de ChristenUnie die belangrijke functies heeft bekleed, zoals directeur van het wetenschappelijk bureau van de ChristenUnie, lid van de Tweede Kamer, waarvan het grootste deel van die periode als fractievoorzitter, en partijleider.
Je kan wel zeggen dat wat hij in zijn columns schrijft in bij de EO op televisie zegt, los staat van de standpunten van de ChristenUnie, maar door zijn verleden straalt het natuurlijk wel op die partij af.
In dat geval vind ik deze poster veel meer met groenlinks-pvda te maken hebben.quote:Op zondag 9 november 2025 00:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Prima. Dan noemen we Don Ceder. Lid van de fractie van CU in de Tweede Kamer.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Segers zit daar niet namens de CU, maar als columnist op persoonlijke titel. En mij daar bij betrekken is nog idioter. Dat persoonsgebash van jou slaat zoals altijd nergens op. Net als de lijnen die jij altijd trekt tussen zaken die niets met elkaar te maken hebben. De columnist Segers heeft niets te maken met de standpunten van de CU.
Wir habbe es nich gewust.quote:Op zondag 9 november 2025 09:11 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
In dat geval vind ik deze poster veel meer met groenlinks-pvda te maken hebben.
Het zijn tenslotte lijstduwers.
Jan Pronk en Hedy d’Ancona, zijn nauw betrokken bij The Rights Forum en zitten daar in de Raad van Advies.
[ x ]
Gewoon een smerige lastercampagne.
quote:Op zondag 9 november 2025 09:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat zou sowieso verstandig zijn. Een serieuze partij gaat niet met die uiterst rechtse idioten regeren.
Niet alleen grote economische spelers willen beleid voor minimaal(!) 20 jaar door een breed gedragen competente middencoalitie.quote:Op zondag 9 november 2025 08:56 schreef Perrin het volgende:
Nederland heeft urgent competent bestuur nodig.
[ x ]
Als dat de overtuiging is, als je echt van mening bent dat de VVD voor genocide kiest zoals die GroenLinks-PVDA figuren zeggen, dan is het wel vreemd om samen met de VVD in een kabinet te willen gaan zitten. Dan ben je gewoon evengoed een enabler.quote:Op zondag 9 november 2025 10:08 schreef Rijks-Ambtenaar het volgende:
[..].
[..]
Wir habbe es nich gewust.
Die poster klopt gewoon. We moeten niet naar een maatschappij gaan waar de feiten niet meer bestaan. Of zoals Raymond Mens die dagelijks op tv is en vertelt. "De waarheid vervaagt". Krijgen we straks weer een partijkantoor dat vernield wordt, dat half door het kabinet veroordeeld wordt of erger, politieke moorden zoals in de VS
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan Elodie "ik heb de beoogd minister-president gesproken en ik blijf erbij" Verweij van het AD waar fact checking een zonde is, een vraag stellen aan Nanninga dat luidt: "Wat vond u erger, uw interview als journalist met veroordeeld Holocaust ontkenner Dave Irving of uw tweets waarin u de Holocaust verheerlijkte". Dan heeft ze mijn steun weer, en mag ze van mij in alle naďviteit haar praatje dagelijks doen op TV bij Pauw en de Wit.
P.s: https://rightsforum.org/p(...)ndt-de-christenunie/
https://www.nd.nl/opinie/(...)m_source=chatgpt.com
Ja, als je die logica doortrekt dan zou GroenLinks-PVDA de VVD uit moeten sluiten. Maar alles voor de macht zeg maar.quote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als dat de overtuiging is, als je echt van mening bent dat de VVD voor genocide kiest zoals die GroenLinks-PVDA figuren zeggen, dan is het wel vreemd om samen met de VVD in een kabinet te willen gaan zitten. Dan ben je gewoon evengoed een enabler.
Hypocriet dus.
Nee hoor. Timmermans kreeg steeds de vraag van "waarom vinden mensen u stom?". Bij Yesilgöz was het, ondanks nog lagere waarderingscijfers, telkens "het gaat niet goed met de VVD". Nooit maakten rechtse shills als Verweij, Wester, Jinek etc. het persoonlijk.quote:Op zondag 9 november 2025 00:00 schreef mackinac het volgende:
Die extreme haat tegen Yesilgöz zie je ook dag in dag uit op de publieke omroep en sociale media. Ik hoop wel dat ze d'r beveiliging op orde heeft.
Ja.quote:Op zondag 9 november 2025 10:28 schreef mackinac het volgende:
[..]
Ja, als je die logica doortrekt dan zou GroenLinks-PVDA de VVD uit moeten sluiten. Maar alles voor de macht zeg maar.
Welke GL/PvdA kamerlid heeft gezegd dat 'de VVD voor genocide kiest' ?quote:Op zondag 9 november 2025 10:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Als dat de overtuiging is, als je echt van mening bent dat de VVD voor genocide kiest zoals die GroenLinks-PVDA figuren zeggen,
Beide lijstduwers.quote:Op zondag 9 november 2025 10:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welke GL/PvdA kamerlid heeft gezegd dat 'de VVD voor genocide kiest' ?
Ik neem aan dat je dit fantaseert.
Mijn mening: de VVD kiest voor het steunen van Israelische terroristen.
Nee, jij verbaast je niet.... je kijkt weg, wijst naar een andere slachtpartij, dan wel je sympathiseert met zionistisch terrorismequote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik blijf mij verbazen over alle ophef en tumult omtrent de hele Israel-Gaza oorlog/conflict. Er zijn legio andere plekken waar wel aantoonbaar genocide plaatsvindt. Zie de onderdrukking van de Oeigoeren, of Christenen in Nigeria, of de nu gaande genocide in Darfur.
PvdAGL wil de Oeigoerse genocide ook als zodanig benoemd hebbn maar de VVD wil daar niet aan.quote:Op zondag 9 november 2025 10:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik blijf mij verbazen over alle ophef en tumult omtrent de hele Israel-Gaza oorlog/conflict. Er zijn legio andere plekken waar wel aantoonbaar genocide plaatsvindt. Zie de onderdrukking van de Oeigoeren, of Christenen in Nigeria, of de nu gaande genocide in Darfur.
Het is wat.quote:Op zondag 9 november 2025 10:40 schreef Tjoent het volgende:
Jan Pronk en Hedy D’Ancona, die actief zijn binnen The Rights Forum, zijn tevens lijstduwers van GroenLinksPvdA.
Ze staan op nr 79 en nr 80 op de verkiezingslijst.
Ja en dan ?quote:Op zondag 9 november 2025 10:40 schreef Tjoent het volgende:
Jan Pronk en Hedy D’Ancona, die actief zijn binnen The Rights Forum, zijn tevens lijstduwers van GroenLinksPvdA.
In het bestuur zelfs.quote:Op zondag 9 november 2025 10:40 schreef Tjoent het volgende:
Ik heb al een stuk of tien keer hier geschreven dat de partijen met zorgen over Gaza óók de partijen zijn met teksten over o.a. Soedan in hun programma. Wat Nederland daar zou kunnen doen of (belangrijker nog!) nalaten.quote:Op zondag 9 november 2025 10:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
PvdAGL wil de Oeigoerse genocide ook als zodanig benoemd hebbn maar de VVD wil daar niet aan.
https://nos.nl/artikel/23(...)or-china-is-genocide
Snap ik, China is veel te groot om moralistisch tegen te doen. Maar de genocide in Darfur en Nigeria zou veel meer ruchtbaarheid aan gegeven moeten worden. Gebeurt niet.quote:Op zondag 9 november 2025 10:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
PvdAGL wil de Oeigoerse genocide ook als zodanig benoemd hebbn maar de VVD wil daar niet aan.
https://nos.nl/artikel/23(...)or-china-is-genocide
Het legt zo mooi de hypocrisie bloot.quote:
Dat is géén partijstandpunt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het legt zo mooi de hypocrisie bloot.
Als je er echt van overtuigd bent dat de VVD voor genocide kiest, waarom zou je dan in hemelsnaam met die partij willen regeren?
Ook daar is het PvdAGL die dat aan de kaak stelt:quote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Snap ik, China is veel te groot om moralistisch tegen te doen. Maar de genocide in Darfur en Nigeria zou veel meer ruchtbaarheid aan gegeven moeten worden. Gebeurt niet.
Beide lijstduwers van GroenLinks PvdA zitten in het bestuur van die Rights Forum. Die met die genocide poster.quote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie ze hier niet hoor:
https://www.pvda.nl/politici/partijbestuur/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |