Natuurlijk, een links kabinet zal tot het einde der tijden bestreden worden door de VVD omdat linkse politiek slecht is voor een land.quote:Op zondag 9 november 2025 21:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Alleen D66 en CDA? Dat is wel heel wankel.
Als je eerlijk bent, dan is D66-CDA-VVD helaas stabieler dan D66-CDA-GLPvdA. Omdat GLPvdA wel de neiging heeft goede voorstellen te steunen en ik van VVD verwacht dat ze in de oppositie gewoon 100% met PVV mee gaan stemmen.
Geregistreerd op 4 november en dus binnen een week al op mijn blokkeerlijst. Knap hoor.quote:Op maandag 10 november 2025 06:06 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Natuurlijk, een links kabinet zal tot het einde der tijden bestreden worden door de VVD omdat linkse politiek slecht is voor een land.
Ook origineel om te klagen over wat een puinzooi ons land is en vervolgens te beweren dat 'linkse politiek' slecht is.quote:Op maandag 10 november 2025 07:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Geregistreerd op 4 november en dus binnen een week al op mijn blokkeerlijst. Knap hoor.
Yesilgoz wordt met de dag ongeloofwaardiger. Ook VVD-stemmers in mijn sociale kring klagen erover. Trek je conclusies zeg ik dan.quote:Op maandag 10 november 2025 07:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook origineel om te klagen over wat een puinzooi ons land is en vervolgens te beweren dat 'linkse politiek' slecht is.
De laatste linkse regering was 30 fucking jaar geleden.
[ afbeelding ]
De oplossing voor slecht rechts beleid is voor 'rechts' altijd meer slecht rechts beleid.quote:Op maandag 10 november 2025 08:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Yesilgoz wordt met de dag ongeloofwaardiger. Ook VVD-stemmers in mijn sociale kring klagen erover. Trek je conclusies zeg ik dan.
Dus jij neemt voetstoots aan wat de BBB schrijft? Dat zeg maar een nogal vooringenomen houding heeft op dit soort thema'squote:Op maandag 10 november 2025 00:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom zit je op twitter?
Dit is allemaal verzonnen onzin door NRC: https://www.l1nieuws.nl/n(...)an-roulerend-systeem
Ben iig erg benieuwd wat hier precies de waarheid is.quote:Op maandag 10 november 2025 08:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dus jij neemt voetstoots aan wat de BBB schrijft? Dat zeg maar een nogal vooringenomen houding heeft op dit soort thema's
Rechtser vaak. M'n buurman gaat trouwens de volgende keer na nu weer PVV naar JA21 zegt 'ie. Je doet er verstandiger aan op Bontebal te stemmen vertelde ik 'm en CDA is niet eens mijn partij. Die man zit al zo lang ik 'm ken met een burn out thuis en dan rechts stemmen is goed voor z'n portemonnaie ja.quote:Op maandag 10 november 2025 08:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
De oplossing voor slecht rechts beleid is voor 'rechts' altijd meer slecht rechts beleid.
Ja, dat zien we wel in Scandinavië, dat het zoveel ‘slechter’ doet dan bv GB waar de Tories jarenlang de dienst uitmaakten.quote:Op maandag 10 november 2025 06:06 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Natuurlijk, een links kabinet zal tot het einde der tijden bestreden worden door de VVD omdat linkse politiek slecht is voor een land.
quote:Op zondag 9 november 2025 20:48 schreef Kowloon het volgende:
De zaak ploft uiteindelijk omdat het CDA het écht niet ziet zitten.
Juist ja.quote:Op zondag 9 november 2025 20:48 schreef Kowloon het volgende:
Als het niet lukt kan de schuld van de totale impasse volledig bij de VVD worden gelegd.
Misschien had je buurman wel heel goed gekeken naar de CPB doorberekeningen van JA21, want die doen het qua inkomen van de laagste 40% en sociale zekerheid nogal wat beter dan CDAquote:Op maandag 10 november 2025 08:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Rechtser vaak. M'n buurman gaat trouwens de volgende keer na nu weer PVV naar JA21 zegt 'ie. Je doet er verstandiger aan op Bontebal te stemmen vertelde ik 'm en CDA is niet eens mijn partij. Die man zit al zo lang ik 'm ken met een burn out thuis en dan rechts stemmen is goed voor z'n portemonnaie ja.
Zo veel mensen stemmen juichend tegen hun eigen belangen in.quote:Op maandag 10 november 2025 08:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Rechtser vaak. M'n buurman gaat trouwens de volgende keer na nu weer PVV naar JA21 zegt 'ie. Je doet er verstandiger aan op Bontebal te stemmen vertelde ik 'm en CDA is niet eens mijn partij. Die man zit al zo lang ik 'm ken met een burn out thuis en dan rechts stemmen is goed voor z'n portemonnaie ja.
JA21 gaf dus niet alles van hun "lang leve Milei" verkiezingsprogramma door aan CPB.quote:Op maandag 10 november 2025 08:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien had je buurman wel heel goed gekeken naar de CPB doorberekeningen van JA21, want die doen het qua inkomen van de laagste 40% en sociale zekerheid nogal wat beter dan CDA
Als dat het criterium is, had ie beter GL/PvdA kunnen stemmenquote:Op maandag 10 november 2025 08:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien had je buurman wel heel goed gekeken naar de CPB doorberekeningen van JA21, want die doen het qua inkomen van de laagste 40% en sociale zekerheid nogal wat beter dan CDA
Je bent hier pas een week en je act begint nu al vermoeiend te worden. Heb je niets anders toe te voegen dan LiNkS BaD?quote:Op maandag 10 november 2025 06:06 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom rechts beter is dan links?quote:Op maandag 10 november 2025 06:06 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Er bestaat geen slecht rechts beleid.quote:Op maandag 10 november 2025 08:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
De oplossing voor slecht rechts beleid is voor 'rechts' altijd meer slecht rechts beleid.
quote:Op maandag 10 november 2025 09:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Er bestaat geen slecht rechts beleid.
quote:Op maandag 10 november 2025 09:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Er bestaat geen slecht rechts beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |