Ah, de losersvluchtquote:Op zondag 9 november 2025 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is trouwens een Knvb-vlucht, want de vrouwen O17 zitten er na hun verloren WK-finale
Tegen Noord-Korea!
Nederland wint toch nooit WK-finales.quote:Op zondag 9 november 2025 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is trouwens een Knvb-vlucht, want de vrouwen O17 zitten er na hun verloren WK-finale
Tegen Noord-Korea!
Clownworldquote:Op zondag 9 november 2025 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af in welke wereld Barkas daar heel sterk zijn doel verkleinde
quote:Op zondag 9 november 2025 13:01 schreef Diabool het volgende:
Ik vond het een buitenspel met die hand
We moeten alleen wel de regels volgen en niet jouw mening.quote:Op zondag 9 november 2025 13:01 schreef Diabool het volgende:
Ik vond het een buitenspel met die hand
Licht, maar wel iets waar je altijd voor zou moeten fluiten natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2025 13:01 schreef Caland het volgende:
Nou, daar is toch wel heel weinig aan de hand
Ik dacht homoquote:
de VAR is de grote Makkelie show óók zatquote:Op zondag 9 november 2025 13:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Licht, maar wel iets waar je altijd voor zou moeten fluiten natuurlijk.
Njah, draait daar wel heel dom de drukte in.quote:Op zondag 9 november 2025 13:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Licht, maar wel iets waar je altijd voor zou moeten fluiten natuurlijk.
Dit lijkt mij ietwat optimistischquote:Op zondag 9 november 2025 13:02 schreef ashardalan het volgende:
VAR
Mss gaat Makkelie nu wél fluiten voor overduidelijke overtredingen
Je vraagt je soms af of ze uberhaupt op iets trainen.quote:Op zondag 9 november 2025 13:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax moet eens op corners gaan trainen.
Niet dat Ajax geweldig voetbalde, maar Utrecht speelde helemaal niks klaar laatste kwartier tot de afgekeurde goal.quote:Op zondag 9 november 2025 13:04 schreef Diabool het volgende:
Wat een fantastische kopbal! Wel terecht hoor. Er was maar 1 ploeg die voetbalde.
Helaas geen Heitinga quote hieroverquote:Op zondag 9 november 2025 13:04 schreef Zorro het volgende:
Erg mooi, denken op 0-1 te komen en dan net voor rust de 1-0 om je oren krijgen
Haha ja, die voelde je meteen aankomen zodra die corner werd gegeven. Typisch hoe dat werkt.quote:
Dat gaan we wel missenquote:Op zondag 9 november 2025 13:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Helaas geen Heitinga quote hierover
Statistieken gaven toch wel aan de Utrecht heel veel in het doelgebied van ajax was.quote:Op zondag 9 november 2025 13:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niet dat Ajax geweldig voetbalde, maar Utrecht speelde helemaal niks klaar laatste kwartier tot de afgekeurde goal.
Als het eindpunt opa Haller moet zijn zegt dat vrij weinigquote:Op zondag 9 november 2025 13:07 schreef Diabool het volgende:
[..]
Statistieken gaven toch wel aan de Utrecht heel veel in het doelgebied van ajax was.
Praat je weer tegen jezelf?quote:Op zondag 9 november 2025 13:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax moet eens op corners gaan trainen.
Heeft @Paul klappen gehad?quote:
Zo, jij bent stoer!quote:
Ow, ja, dan begrijp ik het.quote:Op zondag 9 november 2025 13:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is @:Paul.
Daarvoor loopt zelfs Chuck Norris een blokje om.
De huidige bondscoach heeft een teringhekel aan alles dat Ajax is.quote:Op zondag 9 november 2025 13:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat zo'n meneer Alders een oproep krijgt voor Oranje? Aangezien hij drie wedstrijden in Ajax 1 achter zijn naam heeft staan en twee keer een bal hoog kan houden?
quote:Op zondag 9 november 2025 13:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De huidige bondscoach heeft een teringhekel aan alles dat Ajax is.
Toevallig, ik ook. Vooral aan provincialen die voor Ajax zijn, voor types als Sjaak Swart heb ik nog wel respect.quote:Op zondag 9 november 2025 13:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat bedoelde je hiermee?quote:Op zondag 9 november 2025 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het eindpunt opa Haller moet zijn zegt dat vrij weinig
quote:Op zondag 9 november 2025 13:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |