Zeker 5-6 keer nodig geweest al, paar kaartjes had ook makkelijk gekuntquote:Op zondag 9 november 2025 12:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik vind dat overigens helemaal prima. Alleen fluiten als het nodig is
Ohio kon nooit al.quote:Op zondag 9 november 2025 12:27 schreef bbuddybb het volgende:
Wat heeft Jans tegen Ohio? Haller kan echt niet meer.
Deed hij dan ook, voor de veranderingquote:Op zondag 9 november 2025 12:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hier mag je wel voor fluiten...
Knoop in de vetersquote:
Dat duurt nog een kwartier, en volgens mij krijgen ze gewoon thee.quote:
Witte zakdoek?quote:
Kijk gewoon de wedstrijd en laat dat soort bullshit links liggenquote:Op zondag 9 november 2025 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op de één zie ik een xG voor Ajax van 0,49 en op de ander van 0,01
Ik weet niet wat ik moet geloven.
Dat is ook alleen maar een statistiek voor de kliks om extra geld te genererenquote:Op zondag 9 november 2025 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op de één zie ik een xG voor Ajax van 0,49 en op de ander van 0,01
Ik weet niet wat ik moet geloven.
Klopt. Jammer is dat, aangezien hij voorheen een hele goede scheids was. Mogelijk iets teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op zondag 9 november 2025 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die fluit al best lang behoorlijk warrig
Makkelie heeft zijn beste wedstrijd nooit geflotenquote:
Als je tegenwoordig maar naar je hoofd grijpt fluit de scheids welquote:Op zondag 9 november 2025 12:52 schreef GGMM het volgende:
De hele wedstrijd laat hij alles gaan en voor zo'n duwtje fluit hij dan
Wat een lul die gast joh
TOPARBITER volgens de KNVBquote:Op zondag 9 november 2025 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die fluit al best lang behoorlijk warrig
Per definitie niet waarquote:Op zondag 9 november 2025 12:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Makkelie heeft zijn beste wedstrijd nooit gefloten
Gewoon de VAR laten kijken. Als het onmogelijk een hoofdblessure kan zijn in dat geval gewoon rood geven.quote:Op zondag 9 november 2025 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je tegenwoordig maar naar je hoofd grijpt fluit de scheids wel
Steward gespot.quote:Op zondag 9 november 2025 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit in een vliegtuig, dus ik kan de wedstrijd niet kijken
Finkers niet uit je hoofd kennenquote:Op zondag 9 november 2025 12:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Per definitie niet waarDat zijn "beste wedstrijd" niet goed (genoeg) is naar jouw mening, neemt niet weg dat het de beste prestatie van de meneer in kwestie is
Als een bekeerde Belgische Moslim naar zijn hoofd grijpt hoef je als VAR niet eens te kijken, dunkt mij.quote:Op zondag 9 november 2025 12:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon de VAR laten kijken. Als het onmogelijk een hoofdblessure kan zijn in dat geval gewoon rood geven.
Het is geen zaalvoetbalquote:Op zondag 9 november 2025 12:55 schreef Rambow het volgende:
Utrecht loopt op iedereen door en makkalie vind het prima
Kan goed zijn dat Makkelie nu affluitquote:Op zondag 9 november 2025 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit in een vliegtuig, dus ik kan de wedstrijd niet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |