Finkers niet uit je hoofd kennenquote:Op zondag 9 november 2025 12:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Per definitie niet waarDat zijn "beste wedstrijd" niet goed (genoeg) is naar jouw mening, neemt niet weg dat het de beste prestatie van de meneer in kwestie is
Als een bekeerde Belgische Moslim naar zijn hoofd grijpt hoef je als VAR niet eens te kijken, dunkt mij.quote:Op zondag 9 november 2025 12:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon de VAR laten kijken. Als het onmogelijk een hoofdblessure kan zijn in dat geval gewoon rood geven.
Het is geen zaalvoetbalquote:Op zondag 9 november 2025 12:55 schreef Rambow het volgende:
Utrecht loopt op iedereen door en makkalie vind het prima
Kan goed zijn dat Makkelie nu affluitquote:Op zondag 9 november 2025 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit in een vliegtuig, dus ik kan de wedstrijd niet kijken
Ah, de losersvluchtquote:Op zondag 9 november 2025 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is trouwens een Knvb-vlucht, want de vrouwen O17 zitten er na hun verloren WK-finale
Tegen Noord-Korea!
Nederland wint toch nooit WK-finales.quote:Op zondag 9 november 2025 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is trouwens een Knvb-vlucht, want de vrouwen O17 zitten er na hun verloren WK-finale
Tegen Noord-Korea!
Clownworldquote:Op zondag 9 november 2025 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af in welke wereld Barkas daar heel sterk zijn doel verkleinde
quote:Op zondag 9 november 2025 13:01 schreef Diabool het volgende:
Ik vond het een buitenspel met die hand
We moeten alleen wel de regels volgen en niet jouw mening.quote:Op zondag 9 november 2025 13:01 schreef Diabool het volgende:
Ik vond het een buitenspel met die hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |