u zei?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik vrees dat het spannendste van deze sprint al wel is geweest.
Dus je kijkt stiekem meequote:
Hahahaquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Nattekat is er niet bij, dus we hebben weer chaos.
Het is weekend, dan mag hetquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:11 schreef Mano_ het volgende:
Jeh, stukje witte lijn meegepakt. Niet handig.
Nee, allemaal de kerbs aangetiktquote:
U Vraagt, FIA draait.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:12 schreef Ayreon84 het volgende:
Doe maar rode vlag, dan houden we nog wat meer ronden racen over.
Piastri, oh oh
Trump leest mee hequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:11 schreef Mano_ het volgende:
Jeh, stukje witte lijn meegepakt. Niet handig.
Ja, dat is wel heel toevalligquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, allemaal de kerbs aangetikt
Whahahaquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Nattekat is er niet bij, dus we hebben weer chaos.
Hee, jij ook hier?quote:
Zou gewoon nog een keer rood pakkenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan kan Max dus gratis naar geel.
Ja, wellicht wel beter met al dat water.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zou gewoon nog een keer rood pakken
Nee.quote:
Ach, als je de teloorgang van elke vorm van strijd in het kampioenschap wil zien...quote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, als je de teloorgang van elke vorm van strijd in het kampioenschap wil zien...
Gewoon net een getrouwd koppel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Lambiase is helemaal klaar met Verstappen's gezeik
Met zo'n kutauto kan je het geen gezeik noemenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:14 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Oscar denkt al weken niet meerquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:15 schreef vul_maar_in het volgende:
echt een moment om even risico te nemen of zo? Wat denkt oscar op zo'n moment?
Ozziequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Zak: Yeah, he crashed, i feel bad for him, what's his name again?
Gaan allemaal over dezelfde kerbquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Evenstar het volgende:
wel knap dat die andere 2 er af gaan terwijl er geel is .....
"Oh het kan wel."quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Die auto is prima. Maar je moet er meer kunnen omgaan. Zoals Norris en Hamiltonquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met zo'n kutauto kan je het geen gezeik noemen
living it's Best Kerb lifequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gaan allemaal over dezelfde kerb
Oscar is gewoon niet zo'n bijzondere coureur, zeker geen WK-materiaal.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Zeroquote:
Proest.quote:
Ja, die gaan wel lekker met de RBR.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die auto is prima. Maar je moet er meer kunnen omgaan. Zoals Norris en Hamilton
Als je een TV met Google TV hebt, kun je wel de F1TV-app installeren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Monolith het volgende:
Volgend seizoen ook maar even een alternatief voor Viaplay zoeken. Het gemak van een app op mn tv weegt niet meer op tegen die reclames, zeker niet gezien de prijs.
F1TV is echt prima te doen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Monolith het volgende:
Volgend seizoen ook maar even een alternatief voor Viaplay zoeken. Het gemak van een app op mn tv weegt niet meer op tegen die reclames, zeker niet gezien de prijs.
Ze heeft nu rood pakkie aan.quote:
Gewoon VPN en via Zwitser kijken, minimaal reclameblokje meestal op een saai moment, ter voorbeeld, nu nog geen reclame geen gezien.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Monolith het volgende:
2 euro per maand meer en je hebt geen reclamequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Monolith het volgende:
Daarom rijdt de tweede coureur van RBR al 2 seizoenen vaker achteraan dan voorin.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die auto is prima. Maar je moet er meer kunnen omgaan. Zoals Norris en Hamilton
Dat stukje kerb links laten liggen kost vrij veel tijd dus ergens snap ik ze wel. Ben benieuwd wat ze in de vorige ronden deden in dat opzichtquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Evenstar het volgende:
wel knap dat die andere 2 er af gaan terwijl er geel is .....
Jaarabonnement zonder reclame nemen. Is net zo duur als we een maandabonnement met reclame.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Monolith het volgende:
5 euro minder per maand en geen reclame.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 euro per maand meer en je hebt geen reclame
Die zenden uit met Engels commentaar?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon VPN en via Zwitser kijken, minimaal reclameblokje meestal op een saai moment, ter voorbeeld, nu nog geen reclame geen gezien.
Lijkt me wel. Sowieso moet er een minimale tijd tussen de sessies zitten, dus dit kan niet teveel uitlopen anders komt de kwalificatie vanavond in gevaar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Zit er eigenlijk een max tijdsduur op een sprintrace?
Nee het is een LG met WebOS, dat zit zo dichtgetimmerd dat zelfs via de browser F1 TV kijken geen optie is. Casten vanaf mobiele devices of laptop via hdmi werkt wel, maar ik wil gewoon gemak.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je een TV met Google TV hebt, kun je wel de F1TV-app installeren.
Of een Chromecast werkt prima.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je een TV met Google TV hebt, kun je wel de F1TV-app installeren.
Kan niet ieder jaar Rumspringa zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Al het hele jaar in dienst weer van Hamilton
Dit kost meer.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat stukje kerb links laten liggen kost vrij veel tijd dus ergens snap ik ze wel. Ben benieuwd wat ze in de vorige ronden deden in dat opzicht
Kwali kunnen ze uitstellen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Sowieso moet er een minimale tijd tussen de sessies zitten, dus dit kan niet teveel uitlopen anders komt de kwalificatie vanavond in gevaar.
Ja, wat ik dus zeg is dat je beter die gare LG op marktplaats kan zettenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee het is een LG met WebOS, dat zit zo dichtgetimmerd dat zelfs via de browser F1 TV kijken geen optie is. Casten vanaf mobiele devices of laptop via hdmi werkt wel, maar ik wil gewoon gemak.
Nee in zeer rustig gesproken Duits zonder accent, na 2 races ken je de termen wel een beetje, je hoeft geen talen wonder te zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die zenden uit met Engels commentaar?
Ja volgens mij rechtstreeks via Viaplay, want nu zit het bij de Ziggo spullenboel in en die hebben de reclamevrije optie niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 euro per maand meer en je hebt geen reclame
Dat valt niet te betwistenquote:
Ja of voor een paar tientjes een Chromecast halen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, wat ik dus zeg is dat je beter die gare LG op marktplaats kan zetten
Crikey.quote:
ik zie echt mischien 2 -3 blokken per race en dat is altijd in downtimequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja volgens mij rechtstreeks via Viaplay, want nu zit het bij de Ziggo spullenboel in en die hebben de reclamevrije optie niet.
Firestickie of google Chromecast schijfquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet voor niks die moffen weggejaagd, ga toch geen Duits luisterenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee in zeer rustig gesproken Duits zonder accent, na 2 races ken je de termen wel een beetje, je hoeft geen talen wonder te zijn.
Je verwachten het nietquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik was een paar minuutjes te laat voor de start, maar gewoon de race bij het begin begonnen. Leek op een gegeven moment wel gesetteld dus even een paar minuten doorgespoeld en opeens zag ik Piastri in de muur vliegen en een rode vlag
Niet haten op LGquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee het is een LG met WebOS, dat zit zo dichtgetimmerd dat zelfs via de browser F1 TV kijken geen optie is. Casten vanaf mobiele devices of laptop via hdmi werkt wel, maar ik wil gewoon gemak.
quote:
quote:
F1TV is ¤10 minder per maand, als je verder niet geļnteresseerd bent in hun programma's of sporten, is dat nog altijd de beste dealquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
5 euro minder per maand en geen reclame.
Ik zou zeggen fout van de Haas, dus Lawson zal wel de straf krijgen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Starflyer het volgende:
In de herhaling lijkt Lawson er ver genoeg naast te zitten.
Hij moet zijn eerste goede seizoen nog rijden. Maar uiteindelijk heeft hij net niet de snelheid van Norris en dat moet het ergens anders van komen, dat werd ervoor hem bijverzonnen maar dat bleek dus niet waar, slechts een vormkwestie.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Oscar is gewoon niet zo'n bijzondere coureur, zeker geen WK-materiaal.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef butz0rs het volgende:
Zullen ze PIAs auto op tijd gemaakt hebben? Auto nog steeds niet in de garage
Nee leek weer zo'n sprint van een half uur treintje rijden te wordenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je verwachten het niet
Ze presteren het echt vaak om net tijdens actie op de baan of pitstops even een paar minuten reclame te doen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik zie echt mischien 2 -3 blokkens per races en dat is altijd in downtime
Bij het contact zit Bearman voor dus ik vermoed dat ze dat zwaarder laten wegenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Starflyer het volgende:
In de herhaling lijkt Lawson er ver genoeg naast te zitten.
Dus je kijkt wel de sprintracequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet haten op LG
Ik kijk wel via de browser, werkt helemaal prima
Prima hardware. Matige software.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet haten op LG
Ik kijk wel via de browser, werkt helemaal prima
Moet hij wel.quote:
Stel dat ze 'm kunnen maken, op welke positie mag-ie dan aansluiten? Achteraan heeft het ook geen zin.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef butz0rs het volgende:
Zullen ze PIAs auto op tijd gemaakt hebben? Auto nog steeds niet in de garage
Alleen als jaarabbo nog hebt. De jaarabbo kan je niet meer nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
F1TV is ¤10 minder per maand, als je verder niet geļnteresseerd bent in hun programma's of sporten, is dat nog altijd de beste deal
Je hoeft er niet helemaal naast te zitten. Voorwiel bij spiegel is genoeg.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij het contact zit Bearman voor dus ik vermoed dat ze dat zwaarder laten wegen
Het zijn Zwitsers hequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet voor niks die moffen weggejaagd, ga toch geen Duits luisteren
F1TV jaarabonnement via Portugal, 60 euroquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen als jaarabbo nog hebt. De jaarabbo kan je niet meer nemen.
Wordt bij een rode vlag niet de stand van de voorlaatste ronde gepakt? Dan zou hij niets verliezen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stel dat ze 'm kunnen maken, op welke positie mag-ie dan aansluiten? Achteraan heeft het ook geen zin.
Sonyquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Prima hardware. Matige software.
3e plek denk ik. Bij rode vlag is het toch de volgorde van de laatste volledige ronde?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stel dat ze 'm kunnen maken, op welke positie mag-ie dan aansluiten? Achteraan heeft het ook geen zin.
Heb ik geluk. En anderen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kerb in de bocht ervoor pakte hij ook. Denk dat ie iets te veel gas gafquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat stukje kerb links laten liggen kost vrij veel tijd dus ergens snap ik ze wel. Ben benieuwd wat ze in de vorige ronden deden in dat opzicht
Eensquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Prima hardware. Matige software.
Nietquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan nog mag Lawson niet te wijd gaan en daarmee iemand op het achterwiel rakenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je hoeft er niet helemaal naast te zitten. Voorwiel bij spiegel is genoeg.
oh is dat het. ik heb er 1.5 jaar geleden 1 afgeslotenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik geluk. En anderen.
10 minuten.quote:
Ik hoop volgend jaar op tijd mijn nieuwe creditcard binnen te krijgen zodat het niet conflicteert met de verlenging van f1tv jaarabbo.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik geluk. En anderen.
Hij zorgde ervoor dat het water opspatte.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris deed het inderdaad ook zien we nu in de herhaling (kerb bocht 3 aanraken)
Hoe de fuck kwam hij ermee weg
Nee joh, ¤11,90 per maand, Viaplay zonder reclame is 22quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is gesleept toch?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:24 schreef butz0rs het volgende:
10 minutenDat gaan ze bij McLaren niet redden
Jawel. Bearman moet hem dan ruimte geven. Dat deed hij niet. Hij stuurde gewoon in.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan nog mag Lawson niet te wijd gaan en daarmee iemand op het achterwiel raken
Piastri is out. Die rijdt niet meer mee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:24 schreef butz0rs het volgende:
Duits is Duits. Maar goed, heb gewoon F1TV. Zoiets is meer voor mensen die incidenteel willen kijken en geen vaste volgers van F1 zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zijn Zwitsers he
Commentaar is trouwens van https://nl.wikipedia.org/wiki/Nico_M%C3%BCller
Alleen die bocht ervoor heb je niet zoveel snelheid.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kerb in de bocht ervoor pakte hij ook. Denk dat ie iets te veel gas gaf
Lawson had links genoeg ruimte maar zoals ik al zei: Lawson gaat veel te wijd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jawel. Bearman moet hem dan ruimte geven. Dat deed hij niet. Hij stuurde gewoon in.
Ik vergelijk met viaplay met reclame.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee joh, ¤11,90 per maand, Viaplay zonder reclame is 22
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lawson had links genoeg ruimte maar zoals ik al zei: Lawson gaat veel te wijd.
Niet als hij niet op eigen kracht terug gekomen is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij mag niet meer meedoen, zelfs als ze de auto weer aan de praat krijgen?
Wat mag als je er ver genoeg naast zit.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lawson had links genoeg ruimte maar zoals ik al zei: Lawson gaat veel te wijd.
Moet je dan ook tijdens de race met een Portugees IP adres kijken of alleen tijdens afsluiten ff?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
F1TV jaarabonnement via Portugal, 60 euro
F1TV vind ik min of meer voor mannen van middelbare leeftijd die in Max Kledij lopen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Duits is Duits. Maar goed, heb gewoon F1TV. Zoiets is meer voor mensen die incidenteel willen kijken en geen vaste volgers van F1 zijn.
Je mag sowieso niet opnieuw starten als je eraf bent gekletterd zonder zelfstandig weer door konquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:24 schreef butz0rs het volgende:
Maar wel achteraan sluitenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als ze die wagen van Hulk gemaakt krijgen...
Alleen tijdens het afsluitenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet je dan ook tijdens de race met een Portugees IP adres kijken of alleen tijdens afsluiten ff?
Fixedquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Viaplay vind ik min of meer voor mannen van middelbare leeftijd die in Max Kledij lopen.
Jawel hoor, restart om 15.35, kwartiertje rijden en klaarquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ja jongens ik wou om 16:00 weg, dit gaat weer niks worden zo hé
Jij wilde spektakel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ja jongens ik wou om 16:00 weg, dit gaat weer niks worden zo hé
In de jaren 90 had je reserve wagens, heb Michael zo rond 99 heel hard terug zien rennen om op tijd de nieuwe wagen te kunnen pakkenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag sowieso niet opnieuw starten als je eraf bent gekletterd zonder zelfstandig weer door kon
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
F1TV vind ik min of meer voor mannen van middelbare leeftijd die in Max Kledij lopen.
Volgens mij mag je geen auto’s eraf kegelen als je vooras bij iemands spiegel zit.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat mag als je er ver genoeg naast zit.
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij mag niet meer meedoen, zelfs als ze de auto weer aan de praat krijgen?
Nog onbekend.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat de start van de kwalificatie nu ook uitgesteld worden?
Als alles op de baan blijft dit keer jaquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, restart om 15.35, kwartiertje rijden en klaar
Puike tip. Maargoed, ik kijk iptv dus geen abonnement nodig voor f1 specifiek.quote:
Gaan we achteren bespreken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat de start van de kwalificatie nu ook uitgesteld worden?
Ja dat zal ik niet meer zeggenquote:
*bespreekt*quote:
I know! Ik heb ze toen ook zien rennenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
In de jaren 90 had je reserve wagens, heb Michael zo rond 99 heel hard terug zien rennen om op tijd de nieuwe wagen te kunnen pakken
Geel gaat gegarandeerd komen. Na de finishquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verwacht nog wel een gele of rode vlag.
Tcar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
In de jaren 90 had je reserve wagens, heb Michael zo rond 99 heel hard terug zien rennen om op tijd de nieuwe wagen te kunnen pakken
Het is zeker nog behoorlijk glad op de baan. En iedereen heeft weer koude banden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verwacht nog wel een gele of rode vlag.
Wat?quote:
Ik keek niet veel F1 in die tijd maar dat herinner ik me nog welquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I know! Ik heb ze toen ook zien rennen
Dat vooral.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is zeker nog behoorlijk glad op de baan. En iedereen heeft weer koude banden.
3 minuten.quote:
Die is het echt compleet kwijt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:32 schreef William_Papadin het volgende:
Piastri kan het dus allemaal niet meer aan.
Liever morgen..quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is zeker nog behoorlijk glad op de baan. En iedereen heeft weer koude banden.
False, LG is het beste wat er is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
dat zei hij net ja :pquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Zal wel een rollende start worden.
Jepquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Zal wel een rollende start worden.
Zak geld?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Norris moet weer beschermd worden, rollende start
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Echt niet te geloven. Pure competitievervalsing dit.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mja, zo voelt het wel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:35 schreef Evenstar het volgende:
Laten wij vooral geen risico nemen voor de Brit vooraan ....
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:36 schreef SiGNe het volgende:
Ze doen toch altijd een rollende start na een crash?
Maar we moeten wel even kunnen roepen dat alles altijd tegen Verstappen is natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:36 schreef SiGNe het volgende:
Ze doen toch altijd een rollende start na een crash?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |