quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Lambiase is helemaal klaar met Verstappen's gezeik
Oscar denkt al weken niet meerquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:15 schreef vul_maar_in het volgende:
echt een moment om even risico te nemen of zo? Wat denkt oscar op zo'n moment?
Ozziequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Zak: Yeah, he crashed, i feel bad for him, what's his name again?
Gaan allemaal over dezelfde kerbquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Evenstar het volgende:
wel knap dat die andere 2 er af gaan terwijl er geel is .....
"Oh het kan wel."quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Die auto is prima. Maar je moet er meer kunnen omgaan. Zoals Norris en Hamiltonquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met zo'n kutauto kan je het geen gezeik noemen
living it's Best Kerb lifequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gaan allemaal over dezelfde kerb
Oscar is gewoon niet zo'n bijzondere coureur, zeker geen WK-materiaal.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Zeroquote:
Proest.quote:
Ja, die gaan wel lekker met de RBR.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die auto is prima. Maar je moet er meer kunnen omgaan. Zoals Norris en Hamilton
Als je een TV met Google TV hebt, kun je wel de F1TV-app installeren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Monolith het volgende:
Volgend seizoen ook maar even een alternatief voor Viaplay zoeken. Het gemak van een app op mn tv weegt niet meer op tegen die reclames, zeker niet gezien de prijs.
F1TV is echt prima te doen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Monolith het volgende:
Volgend seizoen ook maar even een alternatief voor Viaplay zoeken. Het gemak van een app op mn tv weegt niet meer op tegen die reclames, zeker niet gezien de prijs.
Ze heeft nu rood pakkie aan.quote:
Gewoon VPN en via Zwitser kijken, minimaal reclameblokje meestal op een saai moment, ter voorbeeld, nu nog geen reclame geen gezien.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Monolith het volgende:
2 euro per maand meer en je hebt geen reclamequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Monolith het volgende:
Daarom rijdt de tweede coureur van RBR al 2 seizoenen vaker achteraan dan voorin.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die auto is prima. Maar je moet er meer kunnen omgaan. Zoals Norris en Hamilton
Dat stukje kerb links laten liggen kost vrij veel tijd dus ergens snap ik ze wel. Ben benieuwd wat ze in de vorige ronden deden in dat opzichtquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Evenstar het volgende:
wel knap dat die andere 2 er af gaan terwijl er geel is .....
Jaarabonnement zonder reclame nemen. Is net zo duur als we een maandabonnement met reclame.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:16 schreef Monolith het volgende:
5 euro minder per maand en geen reclame.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 euro per maand meer en je hebt geen reclame
Die zenden uit met Engels commentaar?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon VPN en via Zwitser kijken, minimaal reclameblokje meestal op een saai moment, ter voorbeeld, nu nog geen reclame geen gezien.
Lijkt me wel. Sowieso moet er een minimale tijd tussen de sessies zitten, dus dit kan niet teveel uitlopen anders komt de kwalificatie vanavond in gevaar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Zit er eigenlijk een max tijdsduur op een sprintrace?
Nee het is een LG met WebOS, dat zit zo dichtgetimmerd dat zelfs via de browser F1 TV kijken geen optie is. Casten vanaf mobiele devices of laptop via hdmi werkt wel, maar ik wil gewoon gemak.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je een TV met Google TV hebt, kun je wel de F1TV-app installeren.
Of een Chromecast werkt prima.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je een TV met Google TV hebt, kun je wel de F1TV-app installeren.
Kan niet ieder jaar Rumspringa zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Al het hele jaar in dienst weer van Hamilton
Dit kost meer.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat stukje kerb links laten liggen kost vrij veel tijd dus ergens snap ik ze wel. Ben benieuwd wat ze in de vorige ronden deden in dat opzicht
Kwali kunnen ze uitstellen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Sowieso moet er een minimale tijd tussen de sessies zitten, dus dit kan niet teveel uitlopen anders komt de kwalificatie vanavond in gevaar.
Ja, wat ik dus zeg is dat je beter die gare LG op marktplaats kan zettenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee het is een LG met WebOS, dat zit zo dichtgetimmerd dat zelfs via de browser F1 TV kijken geen optie is. Casten vanaf mobiele devices of laptop via hdmi werkt wel, maar ik wil gewoon gemak.
Nee in zeer rustig gesproken Duits zonder accent, na 2 races ken je de termen wel een beetje, je hoeft geen talen wonder te zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die zenden uit met Engels commentaar?
Ja volgens mij rechtstreeks via Viaplay, want nu zit het bij de Ziggo spullenboel in en die hebben de reclamevrije optie niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 euro per maand meer en je hebt geen reclame
Dat valt niet te betwistenquote:
Ja of voor een paar tientjes een Chromecast halen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, wat ik dus zeg is dat je beter die gare LG op marktplaats kan zetten
Crikey.quote:
ik zie echt mischien 2 -3 blokken per race en dat is altijd in downtimequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja volgens mij rechtstreeks via Viaplay, want nu zit het bij de Ziggo spullenboel in en die hebben de reclamevrije optie niet.
Firestickie of google Chromecast schijfquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, wat ik dus zeg is dat je beter die gare LG op marktplaats kan zetten
Niet voor niks die moffen weggejaagd, ga toch geen Duits luisterenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee in zeer rustig gesproken Duits zonder accent, na 2 races ken je de termen wel een beetje, je hoeft geen talen wonder te zijn.
Je verwachten het nietquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik was een paar minuutjes te laat voor de start, maar gewoon de race bij het begin begonnen. Leek op een gegeven moment wel gesetteld dus even een paar minuten doorgespoeld en opeens zag ik Piastri in de muur vliegen en een rode vlag
Niet haten op LGquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee het is een LG met WebOS, dat zit zo dichtgetimmerd dat zelfs via de browser F1 TV kijken geen optie is. Casten vanaf mobiele devices of laptop via hdmi werkt wel, maar ik wil gewoon gemak.
quote:
quote:
F1TV is ¤10 minder per maand, als je verder niet geïnteresseerd bent in hun programma's of sporten, is dat nog altijd de beste dealquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
5 euro minder per maand en geen reclame.
Ik zou zeggen fout van de Haas, dus Lawson zal wel de straf krijgen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Starflyer het volgende:
In de herhaling lijkt Lawson er ver genoeg naast te zitten.
Hij moet zijn eerste goede seizoen nog rijden. Maar uiteindelijk heeft hij net niet de snelheid van Norris en dat moet het ergens anders van komen, dat werd ervoor hem bijverzonnen maar dat bleek dus niet waar, slechts een vormkwestie.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Oscar is gewoon niet zo'n bijzondere coureur, zeker geen WK-materiaal.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef butz0rs het volgende:
Zullen ze PIAs auto op tijd gemaakt hebben? Auto nog steeds niet in de garage
Nee leek weer zo'n sprint van een half uur treintje rijden te wordenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je verwachten het niet
Ze presteren het echt vaak om net tijdens actie op de baan of pitstops even een paar minuten reclame te doen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik zie echt mischien 2 -3 blokkens per races en dat is altijd in downtime
Bij het contact zit Bearman voor dus ik vermoed dat ze dat zwaarder laten wegenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Starflyer het volgende:
In de herhaling lijkt Lawson er ver genoeg naast te zitten.
Dus je kijkt wel de sprintracequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet haten op LG
Ik kijk wel via de browser, werkt helemaal prima
Prima hardware. Matige software.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet haten op LG
Ik kijk wel via de browser, werkt helemaal prima
Moet hij wel.quote:
Stel dat ze 'm kunnen maken, op welke positie mag-ie dan aansluiten? Achteraan heeft het ook geen zin.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef butz0rs het volgende:
Zullen ze PIAs auto op tijd gemaakt hebben? Auto nog steeds niet in de garage
Alleen als jaarabbo nog hebt. De jaarabbo kan je niet meer nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
F1TV is ¤10 minder per maand, als je verder niet geïnteresseerd bent in hun programma's of sporten, is dat nog altijd de beste deal
Je hoeft er niet helemaal naast te zitten. Voorwiel bij spiegel is genoeg.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij het contact zit Bearman voor dus ik vermoed dat ze dat zwaarder laten wegen
Het zijn Zwitsers hequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet voor niks die moffen weggejaagd, ga toch geen Duits luisteren
F1TV jaarabonnement via Portugal, 60 euroquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen als jaarabbo nog hebt. De jaarabbo kan je niet meer nemen.
Wordt bij een rode vlag niet de stand van de voorlaatste ronde gepakt? Dan zou hij niets verliezen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stel dat ze 'm kunnen maken, op welke positie mag-ie dan aansluiten? Achteraan heeft het ook geen zin.
Sonyquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Prima hardware. Matige software.
3e plek denk ik. Bij rode vlag is het toch de volgorde van de laatste volledige ronde?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stel dat ze 'm kunnen maken, op welke positie mag-ie dan aansluiten? Achteraan heeft het ook geen zin.
Heb ik geluk. En anderen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen als jaarabbo nog hebt. De jaarabbo kan je niet meer nemen.
Kerb in de bocht ervoor pakte hij ook. Denk dat ie iets te veel gas gafquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat stukje kerb links laten liggen kost vrij veel tijd dus ergens snap ik ze wel. Ben benieuwd wat ze in de vorige ronden deden in dat opzicht
Eensquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Prima hardware. Matige software.
Nietquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan nog mag Lawson niet te wijd gaan en daarmee iemand op het achterwiel rakenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je hoeft er niet helemaal naast te zitten. Voorwiel bij spiegel is genoeg.
oh is dat het. ik heb er 1.5 jaar geleden 1 afgeslotenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik geluk. En anderen.
10 minuten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |