Nee joh, ¤11,90 per maand, Viaplay zonder reclame is 22quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen als jaarabbo nog hebt. De jaarabbo kan je niet meer nemen.
Hij is gesleept toch?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:24 schreef butz0rs het volgende:
10 minutenDat gaan ze bij McLaren niet redden
Jawel. Bearman moet hem dan ruimte geven. Dat deed hij niet. Hij stuurde gewoon in.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan nog mag Lawson niet te wijd gaan en daarmee iemand op het achterwiel raken
Piastri is out. Die rijdt niet meer mee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:24 schreef butz0rs het volgende:
Duits is Duits. Maar goed, heb gewoon F1TV. Zoiets is meer voor mensen die incidenteel willen kijken en geen vaste volgers van F1 zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zijn Zwitsers he
Commentaar is trouwens van https://nl.wikipedia.org/wiki/Nico_M%C3%BCller
Alleen die bocht ervoor heb je niet zoveel snelheid.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kerb in de bocht ervoor pakte hij ook. Denk dat ie iets te veel gas gaf
Lawson had links genoeg ruimte maar zoals ik al zei: Lawson gaat veel te wijd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jawel. Bearman moet hem dan ruimte geven. Dat deed hij niet. Hij stuurde gewoon in.
Ik vergelijk met viaplay met reclame.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee joh, ¤11,90 per maand, Viaplay zonder reclame is 22
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lawson had links genoeg ruimte maar zoals ik al zei: Lawson gaat veel te wijd.
Niet als hij niet op eigen kracht terug gekomen is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij mag niet meer meedoen, zelfs als ze de auto weer aan de praat krijgen?
Wat mag als je er ver genoeg naast zit.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lawson had links genoeg ruimte maar zoals ik al zei: Lawson gaat veel te wijd.
Moet je dan ook tijdens de race met een Portugees IP adres kijken of alleen tijdens afsluiten ff?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
F1TV jaarabonnement via Portugal, 60 euro
F1TV vind ik min of meer voor mannen van middelbare leeftijd die in Max Kledij lopen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Duits is Duits. Maar goed, heb gewoon F1TV. Zoiets is meer voor mensen die incidenteel willen kijken en geen vaste volgers van F1 zijn.
Je mag sowieso niet opnieuw starten als je eraf bent gekletterd zonder zelfstandig weer door konquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:24 schreef butz0rs het volgende:
Maar wel achteraan sluitenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als ze die wagen van Hulk gemaakt krijgen...
Alleen tijdens het afsluitenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet je dan ook tijdens de race met een Portugees IP adres kijken of alleen tijdens afsluiten ff?
Fixedquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Viaplay vind ik min of meer voor mannen van middelbare leeftijd die in Max Kledij lopen.
Jawel hoor, restart om 15.35, kwartiertje rijden en klaarquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ja jongens ik wou om 16:00 weg, dit gaat weer niks worden zo hé
Jij wilde spektakel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ja jongens ik wou om 16:00 weg, dit gaat weer niks worden zo hé
In de jaren 90 had je reserve wagens, heb Michael zo rond 99 heel hard terug zien rennen om op tijd de nieuwe wagen te kunnen pakkenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag sowieso niet opnieuw starten als je eraf bent gekletterd zonder zelfstandig weer door kon
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
F1TV vind ik min of meer voor mannen van middelbare leeftijd die in Max Kledij lopen.
Volgens mij mag je geen auto’s eraf kegelen als je vooras bij iemands spiegel zit.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat mag als je er ver genoeg naast zit.
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij mag niet meer meedoen, zelfs als ze de auto weer aan de praat krijgen?
Nog onbekend.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat de start van de kwalificatie nu ook uitgesteld worden?
Als alles op de baan blijft dit keer jaquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, restart om 15.35, kwartiertje rijden en klaar
Puike tip. Maargoed, ik kijk iptv dus geen abonnement nodig voor f1 specifiek.quote:
Gaan we achteren bespreken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat de start van de kwalificatie nu ook uitgesteld worden?
Ja dat zal ik niet meer zeggenquote:
*bespreekt*quote:
I know! Ik heb ze toen ook zien rennenquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
In de jaren 90 had je reserve wagens, heb Michael zo rond 99 heel hard terug zien rennen om op tijd de nieuwe wagen te kunnen pakken
Geel gaat gegarandeerd komen. Na de finishquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verwacht nog wel een gele of rode vlag.
Tcar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
In de jaren 90 had je reserve wagens, heb Michael zo rond 99 heel hard terug zien rennen om op tijd de nieuwe wagen te kunnen pakken
Het is zeker nog behoorlijk glad op de baan. En iedereen heeft weer koude banden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verwacht nog wel een gele of rode vlag.
Wat?quote:
Ik keek niet veel F1 in die tijd maar dat herinner ik me nog welquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I know! Ik heb ze toen ook zien rennen
Dat vooral.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is zeker nog behoorlijk glad op de baan. En iedereen heeft weer koude banden.
3 minuten.quote:
Die is het echt compleet kwijt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:32 schreef William_Papadin het volgende:
Piastri kan het dus allemaal niet meer aan.
Liever morgen..quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is zeker nog behoorlijk glad op de baan. En iedereen heeft weer koude banden.
False, LG is het beste wat er is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, wat ik dus zeg is dat je beter die gare LG op marktplaats kan zetten
dat zei hij net ja :pquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Zal wel een rollende start worden.
Jepquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Zal wel een rollende start worden.
Zak geld?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Norris moet weer beschermd worden, rollende start
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Echt niet te geloven. Pure competitievervalsing dit.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mja, zo voelt het wel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:35 schreef Evenstar het volgende:
Laten wij vooral geen risico nemen voor de Brit vooraan ....
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:36 schreef SiGNe het volgende:
Ze doen toch altijd een rollende start na een crash?
Maar we moeten wel even kunnen roepen dat alles altijd tegen Verstappen is natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:36 schreef SiGNe het volgende:
Ze doen toch altijd een rollende start na een crash?
Ze doen helemaal niet altijd een rollende start na een crashquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar we moeten wel even kunnen roepen dat alles altijd tegen Verstappen is natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |