wat een rare opmerkingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds de fokpremie, ooit bedacht door de christelijke partijen.
Wat is daar raar aan? Alle pogingen om het af te schaffen worden, net als bij abortus-vrijheid, tegen gehouden door christelijke partijen. Die willen nog steeds grote gezinnen promoten.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond alweer de laatste aflevering van het seizoen.
Die heeft het gezin verlaten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:39 schreef roos94 het volgende:
Papa Jay woont een paar straten achter mijn ouderlijk huis. Komt wel dichtbij nu
Waar is de moeder van die oudere kinderen?
Zijn ze daar ooit verder op ingegaan? Blijf dat toch wat apart vinden, een moeder die zo maar weg gaat en niks meer laat horen.quote:
Doe ik ook met de familie Lopez en eigenlijk vind ik die Marokkaanse familie ook niet echt boeiend, allemaal net iets te perfect.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:00 schreef roos94 het volgende:
Ik spoel de familie Bal volledig door. Wat oninteressant zijn die zeg.
Dat doe ik juist bij de familie Bakhsha.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:00 schreef roos94 het volgende:
Die mensen zitten 24/7 vol in de makeup, komen uit bed met krultang haren en gesteilde harenquote:Op zondag 18 januari 2026 09:24 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat doe ik juist bij de familie Bakhsha.
Zo gespeeld en een vreselijk betuttelende moeder.
Heel in het begin geloof ik.quote:Op zondag 18 januari 2026 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zijn ze daar ooit verder op ingegaan? Blijf dat toch wat apart vinden, een moeder die zo maar weg gaat en niks meer laat horen.
Ik kijk juist alleen Bal en Blom en ik spoel de rest door.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:00 schreef roos94 het volgende:
Helemaal mee eens. En dan moeten het ook altijd van die "verantwoorde" uitjes zijn. Groeten oogsten enz om meer één met de natuur te zijn.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:23 schreef Remco het volgende:
[..]
Doe ik ook met de familie Lopez en eigenlijk vind ik die Marokkaanse familie ook niet echt boeiend, allemaal net iets te perfect.
De leuke tv wordt juist gemaakt door de enorme ongeorganiseerde bende zoals bijvoorbeeld bij de familie Blom en vorige seizoenen zoals bij de familie Buddenbruck.
Zo gouw ze uitjes moeten gaan bedenken/in scène zetten vind ik er al weinig meer aan.
Hoeveel groenten kun je verbouwen in één middag?quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En dan moeten het ook altijd van die "verantwoorde" uitjes zijn. Groenten verbouwen enz om meer één met de natuur te zijn.
Aangepast...quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel groenten kun je verbouwen in één middag?
Het was geen commentaar op jou!!!quote:
haha dan denken we er hetzelfde overquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:50 schreef maily het volgende:
[..]
Het was geen commentaar op jou!!!
Meer op die familie. Een keer naar de groentetuin is leuk.
Maar echt daar een stuk afhuren en elke week onderhouden/oogsten is heel wat anders natuurlijk
De familie Bakcha vind ik zo nep. Naar de groentetuin, wat niemand echt leuk vond, want: vies.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha dan denken we er hetzelfde over.
Puur voor de bühne met een boodschap en bedoeling erachter. Nooit gewoon iets leuks doen zonder verdere bijbedoelingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |