quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even in spoiler want op online ergens gezien en geen idee of het al is uitgezonden (gaat over fam Blom en kinderwagen in auto).Zo'n beetje de herhaling van het geprop met de vakantiespullen in de zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze loopt de hele dag iedereen te commanderen met haar irritante stem.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zit het nu te kijken. Ze gaan verhuizen. Zij staat in de keuken, waar nog niks is ingepakt lijkt het. Ze zegt tegen een van de kinderen. Laptop weg we gaan ontbijten want we moeten zo aan de slag. Kind reageert gewoon helemaal niet.
Ik merk bij het kijken naar dit soort series, en gisteren ook toen ik naar “grote gezinnen grote vakanties” aan het kijken was, dat ik er gewoon agressief van word![]()
Ik zou in ieder geval de laptop dicht hebben geklapt zonder iets te zeggen. Klaar.
Ze loopt wel te commanderen, maar ze hebben nul overwicht op de kinderen... eigenlijk heb ik medelijden met die kinderen...in zo'n chaos opgroeien is denk ik niet fijnquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ze loopt de hele dag iedereen te commanderen met haar irritante stem.
Zo benieuwd wat de buren ervan vinden
En pa trekt er zich niets van aan, lacht alles weg en gaat zijn eigen gang.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze loopt wel te commanderen, maar ze hebben nul overwicht op de kinderen... eigenlijk heb ik medelijden met die kinderen...in zo'n chaos opgroeien is denk ik niet fijn
Ja... nogalquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:15 schreef JJ76 het volgende:
[..]
En pa trekt er zich niets van aan, lacht alles weg en gaat zijn eigen gang.
Dat niet alleen en bij veel van de gezinnen zit er dus vaak ook een zorgenkind bij.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:57 schreef Chea49 het volgende:
Heb even gekeken maar was er al snel klaar mee. Wat een chaotische toestanden zeg, daar houd je toch ADHD-kids aan over zou je denken? Begrijp sowieso niet dat je vandaag de dag nog zoveel kinderen moet krijgen gezien hun toekomst in deze onzekere tijden.
Die jongen die zijn voet mist gaat er verrassend nuchter mee om.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat niet alleen en bij veel van de gezinnen zit er dus vaak ook een zorgenkind bij.
Ik zie het ook bij het andere programma op SBS. Kindje met zwaar autisme bijvoorbeeld of hier een kindje wat een z’n voet mist. Dat is nogal een aanslag op het gezin.
En dat is super knap. Maar neemt niet weg dat het een belasting is voor het gezin.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Die jongen die zijn voet mist gaat er verrassend nuchter mee om.
Het leven lijkt haar iedere keer weer te overkomen...quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:12 schreef amaranta het volgende:
Maar Blom dus.
De tafel moet verkocht dus niemand mag er aan eten.
Kind 1 heeft een situatie gecreëerd met een stoel boven op de bank. “Hij heeft een paleis gemaakt”.
Vervolgens weer, niemand mag aan tafel eten.
Iedereen zit ineens Carcassonne te spelen aan tafel.
Dan gaat de bel en is ze verbaasd dat de koper er is.
En vervolgens moet nog heel die tafel uit elkaar.
Sowieso, in een van de afleveringen die ik gisteren keek (seizoen 21 dus), liep een van die kleintjes op de vensterbank van een van de slaapkamers te spelen, terwijl het raam open stond.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:12 schreef amaranta het volgende:
Maar Blom dus.
Kind 1 heeft een situatie gecreëerd met een stoel boven op de bank. “Hij heeft een paleis gemaakt”.
Ik vraag me dan ook af wat die koper dan denkt. Ik zou niet heel blij zijn.. Kan natuurlijk zijn dat ze hebben afgesproken dat de koper hem zelf uit elkaar haalt maar alsnog.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:12 schreef amaranta het volgende:
Maar Blom dus.
En dan ook nog erachter komen dat er kauwgom onder geplakt zit.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:53 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af wat die koper dan denkt. Ik zou niet heel blij zijn.. Kan natuurlijk zijn dat ze hebben afgesproken dat de koper hem zelf uit elkaar haalt maar alsnog.
Het gemak waar ze er vanuit gaan dat andere mensen wel helpen irriteert mij. Ik ben zelf misschien iets te zelfstandig, is ook niet goed maar dit lijkt me ook niet ideaal. Maar misschien de enige manier om zo’n groot gezin te runnen.
Ja...zullen ze blij mee zijnquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
En dan ook nog erachter komen dat er kauwgom onder geplakt zit.
Er zijn verschillen tussen kinderen aandacht geven en kinderen met rust laten zodat ze zichzelf kunnen vermaken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...zullen ze blij mee zijn
Zo'n losgeslagen zooitje
Vind wel dat bij sommige gezinnen sommige kinderen echt weinig aandacht krijgen. Zit met een voorbeeld, maar weet niet of die al op tv is geweest... Dus ik houd het maar even bij deze conclusie zonder onderbouwing
Zeker! Helemaal mee eens. Alleen kan het voorbeeld nog niet postenquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn verschillen tussen kinderen aandacht geven en kinderen met rust laten zodat ze zichzelf kunnen vermaken.![]()
Oh ja die kauwgom was ik ook alweer vergeten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...zullen ze blij mee zijn
Zo'n losgeslagen zooitje
Vind wel dat bij sommige gezinnen sommige kinderen echt weinig aandacht krijgen. Zit met een voorbeeld, maar weet niet of die al op tv is geweest... Dus ik houd het maar even bij deze conclusie zonder onderbouwing
Die oudste knul komt ook pas zijn bed uitrollen als een hoop werk al gedaan isquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze loopt wel te commanderen, maar ze hebben nul overwicht op de kinderen... eigenlijk heb ik medelijden met die kinderen...in zo'n chaos opgroeien is denk ik niet fijn
Maar dat is ook de leeftijd he ...quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die oudste knul komt ook pas zijn bed uitrollen als een hoop werk al gedaan is0 structuur in dat huishouden.
Touchéquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:46 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat is ook de leeftijd he ...
Maar die meiden van de familie Bal kwamen toch ook netjes om half 10 hun bed uit?quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:46 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat is ook de leeftijd he ...
Ja, maar zij hebben niet meer kinderen in huis dan ze aankunnenquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar die meiden van de familie Bal kwamen toch ook netjes om half 10 hun bed uit?
Ja maar die hadden iets afgesprokenquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar die meiden van de familie Bal kwamen toch ook netjes om half 10 hun bed uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |