Morgen al?quote:Op donderdag 10 september 2026 14:59 schreef Blues het volgende:
Morgen, vrijdag 11 september, begint een nieuw seizoen.
Familie De Lange: Een nieuw gezicht in het programma. Sil en Melissa uit Winkel (Noord-Holland) hebben acht kinderen. Zoon Sven heeft cerebrale parese en loopt met een prothese.
Familie Bal: Simon en Lisa bereiden zich met hun zeven kinderen voor op hun bruiloft.
Familie Blom: Bij hen staat de verhuizing en verbouwing van een groter huis in Waddinxveen centraal.
Familie Lopez: Het gezin beleeft diverse mijlpalen, zoals wendagen op school en gezinsuitjes.
Een Huis Vol seizoen 22: Dit moet je weten over de families en startdatum op tv https://share.google/crM8TzUV7fvkyZBjV
Mij ookquote:Op donderdag 10 september 2026 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Morgen al?
Dat maakt me blij
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 10 september 2026 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Ook blij voor jou; iets erg leuks om naar uit te kijken!!
hm vond het juist prima zoquote:Op donderdag 10 september 2026 18:39 schreef Ronaldussen het volgende:
Geen hele week, maar twee avonden. Lijkt me een prima zet. Neem aan dat de afleveringen nu wel weer een uur gaan duren?
Draagzakken zijn vlg mij bedoeld om kinderen tegen je aan te houden, dus face tot face en niet zo.quote:Op donderdag 10 september 2026 17:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vader Blom die zijn kind draagt op één van de vakantiekiekjes.
[ afbeelding ]
Wat ziet dat er oncomfortabel uit voor dat kind zeg
Je hebt ook draagzakken voor face forward waar kinderen ook in kikkerhouding in zitten, maar de vraag is in hoeverre die ergonomisch zijn.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Draagzakken zijn vlg mij bedoeld om kinderen tegen je aan te houden, dus face tot face en niet zo.
1 aflevering is al genoeg jaquote:Op zaterdag 12 september 2026 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Één aflevering doe ik
Krijg gewoon stress van die familie Blom
Vraag ik mij bij de meeste gezinnen af ja.quote:Op zaterdag 12 september 2026 09:37 schreef Remco het volgende:
Sympathieke aflevering, bij de Batcha's en dat Amsterdamse gezin had ik altijd het idee naar een toneelstukje te kijken.
Dat je op je 33e 8 kinderen hebt waarvan 4, 9 jaar of ouder kan ik me echt 0 bij voorstellen. Maar het lijken me goed opgevoede kinderen en prima ouders. Vraag me alleen af hoe zoiets financieel te doen is(net als bij de familie Blom trouwens).
Net zoals vorig seizoen zorgt alleen het kijken naar de familie Blom bij mij al voor een verhoogde bloeddruk. Echt hoe kan je zo leven.
Bronquote:Omdat haar op twee na oudste zoon regelmatig naar het ziekenhuis moet én er thuis een gigantisch huishouden te runnen valt, is Melissa fulltime thuis. Sil werkt als projectleider in de groenvoorziening. De flexibiliteit die hij daarin heeft, is goud waard. “Als er plotseling een kind ziek is of er is een schoolreisje, kan ik makkelijk vanuit huis werken. Dat houdt de boel draaiende.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |