Heb je liever dit of vuvuzela's?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:34 schreef Zorro het volgende:
Dat publiek moet eens stil zijn, ik kom hier voor mijn rust.
no eraquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan mis je een pingel voor Liverpool.
Gelukkig, dat werd tijd.quote:
Ik deed aan ophitserij.quote:
Oei. Daar vraag je me wat.quote:
Uit zijn schulp komend gun ik hem wel een splinter in zijn vinger.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Rody Turpijn een vervelende arbiter.
Nok maar met deze humor, die vind ik een beetje bot.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit zijn schulp komend gun ik hem wel een splinter in zijn vinger.
Toen was Sjek van Gelder nog leuk en niet full wappie gegaan.quote:
Heb je honden?quote:
Boszout.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Bosz zit gewoon een sudoku te maken.
Daar heb ik wel vrede meequote:Op dinsdag 4 november 2025 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nok maar met deze humor, die vind ik een beetje bot.
Hannahquote:
Wat deed Vinicius?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:42 schreef Keyos het volgende:
Als de scheids ballen had dan had hij Vini eraf gestuurd.
Reeds behandeld.quote:
Walgelijk ventje is het.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:42 schreef Keyos het volgende:
Als de scheids ballen had dan had hij Vini eraf gestuurd.
Toch tot internationaal scheidsrechter geschoptquote:
Wat een contrast met de Napoli pot.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is wel echt een 'als het draait' elftal he?
Zal zijn vrouw wel geregeld hebben, die moet 'm ook niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch tot internationaal scheidsrechter geschopt
Toen was de eerste helft ook een beetje hotseknotsevoetbal. Maar had je (met wat mazzel) wel 2 goals te pakken.quote:
Hoe heeft Makkelie dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zal zijn vrouw wel geregeld hebben, die moet 'm ook niet.
Zijn vriend natuurlijk, Jetted.quote:
gecorrigeerdquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV Veerman denkt steeds dat er geen directe tegenstanders in hun buurt staan... Walking Football
Het is zoals tegen Union. Je ziet PSV ook zelden eens schieten vanaf de 16. Gebrei tegen dit soort stugge ploegen kun je vergeten, Dest loopt zich steeds vast. Enfin niet goed allemaalquote:
Was een aantal jaar geleden wel anders.quote:
Toen duwde hij mevrouw de Bruine aan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Was een aantal jaar geleden wel anders.
Zijn alle kufarvrouwen ook gelijk weer even veilig.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:54 schreef Zorro het volgende:
Hij heeft tenminste wel wat aan zijn rode kaart, niet dat zijn tegenstander weer gewoon opstaat.
Beetje ongelukkig ... overdreven rood. maar zal wel weer ter compensatie zijn omdat Hakimi er af moetquote:
Scheids kijkt wat er uit komt en niet naar de overtreding zelf. Als Hakimi bij dezelfde tackle gewoon had opgestaan was het alleen geel gebleven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje ongelukkig ... overdreven rood. maar zal wel weer ter compensatie zijn omdat Hakimi er af moet
Ja die moeten er even voor zorgen dat ze dit gewoon winnen, want de laatste wedstrijd moeten ze met een B-elftal komen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Bayern moet met 10 man in de VERTEIDIGUNG.
Gerets moet even met Kompany bellen, Belgjes onder elkaar.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die moeten er even voor zorgen dat ze dit gewoon winnen, want de laatste wedstrijd moeten ze met een B-elftal komen.
Je komt zelf maar met een B-elftal.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die moeten er even voor zorgen dat ze dit gewoon winnen, want de laatste wedstrijd moeten ze met een B-elftal komen.
Ik hoef geen 0-12 te verliezen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je komt zelf maar met een B-elftal.
Kreeg Man in de eerste helft ook niet, dus hij zal het wel tegen elkaar aan het wegstrepen zijn.quote:
Zo'n beetje de enige fitte buitenspeler zijn vrees ik.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:16 schreef Zorro het volgende:
Wat heeft die Drioes om Bosz te chanteren?
PSV vandaag ook niet, dus dat heft elkander op.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:17 schreef Meister1984 het volgende:
Die Grieken kunnen er eigenlijk niet veel van🤣
Hmm, dat is wel een wapen denk ik jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n beetje de enige fitte buitenspeler zijn vrees ik.
Tijd voor de onverdiende 1-1quote:
En @PSVCL dan? Of gaan jullie liever niet met die user om?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, @:Coco en ik hebben er nul vertrouwen meer in vanavond.
Die is al gewisseld.quote:
Sjon houdt niet van getoeter dus komt goedquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangezien PSV heel slecht is vanavond, zal Ajax morgen dan wel goed spelen?
(lol)
Wie?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En @:PSVCL dan? Of gaan jullie liever niet met die user om?
Iedere club heeft z'n dorpsgek.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En @:PSVCL dan? Of gaan jullie liever niet met die user om?
Mickygodquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:26 schreef Oriente het volgende:
https://streamff.com/v/fd3c5125
Wat een goal van Van de Ven
quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:26 schreef Oriente het volgende:
lolquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:26 schreef Oriente het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |