Ziggo heeft geen coax boxen meer.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit welke kan ik kiezen? Coax uit 1980
Afzetten na middernacht bij het anne frankplantsoen in Eindhoven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Afdouchen in de Afellay kleedkamer.
Laatste bericht voor ik naar DIG moet. De coax zit in de ziggo box.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ziggo heeft geen coax boxen meer.
Alleen maar wifi.
Dit was geen van beiden.quote:
Bij Studio Voetbal was het ook al altijd kut.quote:
Dit viel @Mexicanobakker ook al opquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV gaat wel heel vaak strak langs zijlijn. Opmerkelijk
Dan is het raar dat je zo achter loopt, want ik heb dat ook nog.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laatste bericht voor ik naar DIG moet. De coax zit in de ziggo box.
Akkoord.quote:
Dit wordt zo 2-0 en klaar helaas.quote:
Dan gaan we wat anders doen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt zo 2-0 en klaar helaas.
Aan cholera?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:29 schreef Zipportal het volgende:
Straatpoepers van Madrid ontsnappen.
En met Ooijer, Alex, Bouma en Lee.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:29 schreef Zorro het volgende:
PSV heeft wel eens beter verdedigd.
Nou was dat wel met van Tiggelen, Nielsen, Van Aerle, Heinze en dat soort spelers maar toch.
Oke boomerquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:29 schreef Zorro het volgende:
PSV heeft wel eens beter verdedigd.
Nou was dat wel met van Tiggelen, Nielsen, Van Aerle, Heinze en dat soort spelers maar toch.
Alexgodquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En met Ooijer, Alex, Bouma en Lee.
Alexquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En met Ooijer, Alex, Bouma en Lee.
Dan kruip ik mooi mijn nest in, dus het is niet te hopen voor jullie.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt zo 2-0 en klaar helaas.
Dan mis je een pingel voor Liverpool.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Indiërs en Amerikanen kijken nu naar Liverpool - Real.
Over de middenlijn is het nog wel aardig, maar van achteruit is het echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV is wanstaltig slecht jemig
Die eersten kijken cricket en die tweeden American Footballquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Indiërs en Amerikanen kijken nu naar Liverpool - Real.
nee hoor, niks.quote:
Nog 12 minuten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:34 schreef Zorro het volgende:
Dat publiek moet eens stil zijn, ik kom hier voor mijn rust.
Je verwacht het niet in Europees verband.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV is wanstaltig slecht jemig
Heb je liever dit of vuvuzela's?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:34 schreef Zorro het volgende:
Dat publiek moet eens stil zijn, ik kom hier voor mijn rust.
no eraquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan mis je een pingel voor Liverpool.
Gelukkig, dat werd tijd.quote:
Ik deed aan ophitserij.quote:
Oei. Daar vraag je me wat.quote:
Uit zijn schulp komend gun ik hem wel een splinter in zijn vinger.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Rody Turpijn een vervelende arbiter.
Nok maar met deze humor, die vind ik een beetje bot.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit zijn schulp komend gun ik hem wel een splinter in zijn vinger.
Toen was Sjek van Gelder nog leuk en niet full wappie gegaan.quote:
Heb je honden?quote:
Boszout.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Bosz zit gewoon een sudoku te maken.
Daar heb ik wel vrede meequote:Op dinsdag 4 november 2025 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nok maar met deze humor, die vind ik een beetje bot.
Hannahquote:
Wat deed Vinicius?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:42 schreef Keyos het volgende:
Als de scheids ballen had dan had hij Vini eraf gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |