quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:
veel plezierquote:
Ik mis niks aan Victor.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ik mis de "ah Nimma" van Victor niet in ieder geval.
lekker, walnoten en honing erbij. hmmmmquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Geitenkaas vind ik ook wel een dingetje
Wie?quote:
Geitenkaas vind ik prima. Maar ik zou niet voor mijn plezier Gorgonzola en dat soort blauwschimmelkaas gaan eten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Geitenkaas vind ik ook wel een dingetje
Oh blauwe kaas is echt iets dat ik niet weg krijg. Zo heftig.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geitenkaas vind ik prima. Maar ik zou niet voor mijn plezier Gorgonzola en dat soort blauwschimmelkaas gaan eten.
niet zo nee,quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geitenkaas vind ik prima. Maar ik zou niet voor mijn plezier Gorgonzola en dat soort blauwschimmelkaas gaan eten.
goedenavond.quote:
Max is de Arische jongen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:40 schreef Poefbank het volgende:
Max gaat dadelijk uitleggen dat het blanke ras superieur is.
In een pasta of door een quiche ofzo wel okay. Laatst eens een toastje gepakt bij mensen, maar met een flinke slok whisky weggespoeldquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
niet zo nee,
pasta met gorgonzola en spinazie is echt lekker.
Heb dat keertje moeten eten tijdens een date met haar ouders erbij. Dacht dat ik doodging. Heb t in al mn mondhoeken gehouden en gezegd dat ik even naar wc moest. Zo snel uitgespuugd. Goorste wat ik me kan herinneren idd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh blauwe kaas is echt iets dat ik niet weg krijg. Zo heftig.
zo is net te sterk ja,quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In een pasta of door een quiche ofzo wel okay. Laatst eens een toastje gepakt bij mensen, maar met een flinke slok whisky weggespoeld
Gelukkig speelt PSV zoquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:44 schreef Poefbank het volgende:
Wat een verschrikkelijke dates tot nu toe
Gaan ze vlammen?quote:
4-5 ofzo. Als je er maar meer scoort dan de tegenstander hequote:
Heel erg aanrakerigquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongen beetpakken terwijl hij nog op de kruk zit
Ze praat heel vervelend.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef DKUp het volgende:
Ze praat heel vreemd voor iemand uit Nijmegen.
Heb haar wel een like gegeven dat we het niet horuhquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef DKUp het volgende:
Ze praat heel vreemd voor iemand uit Nijmegen.
Carry slee, the Queen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:51 schreef Joop_W het volgende:
The Beckman genot, ik vond de boeken ook leuk trouwens.
Ik lees alles van Dan Brown.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En Paul van Loon voor de enge verhalen!
Musical kan wel leuk zijn.quote:
inderdaad, of gestopt met haar verven.quote:
quote:
Ja sms'en elkaar nooit meerquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:58 schreef Joop_W het volgende:
"Het blijft dan vriendschappelijk!"
Deze dooddoener vind ik altijd wat vreemd.
Deze jongen verwacht je daar qua uiterlijk echt niet te zienquote:
godverdommequote:
tis bijna weer de 11de van de 11dequote:Op dinsdag 4 november 2025 19:59 schreef DKUp het volgende:
BOURGONDISCH
GEZELLIG
Ik kan dit echt niet meer horen
Wat ordinair.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:00 schreef RipCity het volgende:
Knappe jongen die mis mikt met zulke brilglazen
Wel sympathiek!quote:
je zou maar meedoen en dit topic tegenkomen paar weken later.. soms denk ik daar wel aanquote:
Niemand leest FOK! en twitter is erger (denk ik).quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
je zou maar meedoen en dit topic tegenkomen paar weken later.. soms denk ik daar wel aanmaar na 10 seconde ook weer verdwenen die gedachte
Niemand komt op fok.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
je zou maar meedoen en dit topic tegenkomen paar weken later.. soms denk ik daar wel aanmaar na 10 seconde ook weer verdwenen die gedachte
Ja scheelt dat Danny fok laat doodbloedenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niemand leest FOK! en twitter is erger (denk ik).
Een Wii is niet hetzelfde!quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
Af en toe paar dagen bij je pa en ma wisselen is nog niet verhuizen he
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja scheelt dat Danny fok laat doodbloeden
Ja, ellendequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat die reclame al iets van 8 jaar op tv is![]()
![]()
Gelukkig lopen die topics zo snel dat het moeilijk zoeken is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Seksisme!quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Vrouwen eerst uitserveren, godverdomme.
Etiquette is voor try hards..quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Is ook nogal een hork van een serveersterquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Je kan er geen nee op zeggen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Bugno3 het volgende:
zOu jE Me hEbbEn aaNGEspRoken???ben niet echt down met dat soort vragen.
Vraagje van het vragenkaartjequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef Evangelion het volgende:
Durf je me aan te spreken?
Wat is dit, een sollicatiegesprek?
Hoe zie je ons over 5 jaar?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef Evangelion het volgende:
Durf je me aan te spreken?
Wat is dit, een sollicatiegesprek?
“Je bent niet echt m’n type”quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ze in dit programma wel horen zeggen
Beschaafde mensen hebben geen etiquette meer nodig om zich te kunnen gedragen maar zijn sociaal wat flexibeler.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:08 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zonder regels zijn we niets meer dan beesten
Lijkt op een geforceerd sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:09 schreef Haags het volgende:
Die Rotterdammerts zijn geen goede match
Elke twijfelaar doet die linker haaiquote:
Groot rugzakjequote:
Heeft iets weg van een ziekte hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke twijfelaar doet die linker haai
/Twentequote:
Is dat die met het donkere haar?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke twijfelaar doet die linker haai
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Geen leven hebben zonder elke weekend en hele week drank drinken
Sad
Die met 44 verhuizingenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat die met het donkere haar?
Gezellig!quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Geen leven hebben zonder elke weekend en hele week drank drinken
Sad
Half VBLquote:
Zullen we hem splitten?quote:
Paar biertjes en het zijn allemaal 10'en.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Brabantse gozer is helemaal verkocht
Heeft hij altijd na 3 minuten praten met een meisje
Ik vind haar wel leuk. Dus ook een 8.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
Downie zou zichzelf een 8,4 geven denk ik, wat jij @:Pisces29 ?
5.49quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk. Dus ook een 8.
he just like me frquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Brabantse gozer is helemaal verkocht
Heeft hij altijd na 3 minuten praten met een meisje
zeuvenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk. Dus ook een 8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |