je zou maar meedoen en dit topic tegenkomen paar weken later.. soms denk ik daar wel aanquote:
Niemand leest FOK! en twitter is erger (denk ik).quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
je zou maar meedoen en dit topic tegenkomen paar weken later.. soms denk ik daar wel aanmaar na 10 seconde ook weer verdwenen die gedachte
Niemand komt op fok.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
je zou maar meedoen en dit topic tegenkomen paar weken later.. soms denk ik daar wel aanmaar na 10 seconde ook weer verdwenen die gedachte
Ja scheelt dat Danny fok laat doodbloedenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niemand leest FOK! en twitter is erger (denk ik).
Een Wii is niet hetzelfde!quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
Af en toe paar dagen bij je pa en ma wisselen is nog niet verhuizen he
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja scheelt dat Danny fok laat doodbloeden
Ja, ellendequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat die reclame al iets van 8 jaar op tv is![]()
![]()
Gelukkig lopen die topics zo snel dat het moeilijk zoeken is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Seksisme!quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Vrouwen eerst uitserveren, godverdomme.
Etiquette is voor try hards..quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Is ook nogal een hork van een serveersterquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Je kan er geen nee op zeggen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:06 schreef Bugno3 het volgende:
zOu jE Me hEbbEn aaNGEspRoken???ben niet echt down met dat soort vragen.
Vraagje van het vragenkaartjequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef Evangelion het volgende:
Durf je me aan te spreken?
Wat is dit, een sollicatiegesprek?
Hoe zie je ons over 5 jaar?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef Evangelion het volgende:
Durf je me aan te spreken?
Wat is dit, een sollicatiegesprek?
“Je bent niet echt m’n type”quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ze in dit programma wel horen zeggen
Beschaafde mensen hebben geen etiquette meer nodig om zich te kunnen gedragen maar zijn sociaal wat flexibeler.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:08 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zonder regels zijn we niets meer dan beesten
Lijkt op een geforceerd sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:09 schreef Haags het volgende:
Die Rotterdammerts zijn geen goede match
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |