abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219189570
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 07:49 schreef -XOR- het volgende:
D66 staat financieel-economisch veel dichter bij PvdAGL dan bij VVD. Gaat nog een behoorlijke klus worden om D66 en VVD op één lijn te krijgen op economisch gebied.

[ afbeelding ]
Heeft de VVD ook niet altijd een heleboel rechtse idealen waarvan ze weten dat ze in coalities altijd afgezwakt worden? Volgens mij is er nog geen ambtenaar ontslagen bijvoorbeeld.
pi_219189574
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:39 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Heeft de VVD ook niet altijd een heleboel rechtse idealen waarvan ze weten dat ze in coalities altijd afgezwakt worden? Volgens mij is er nog geen ambtenaar ontslagen bijvoorbeeld.
Of hun standaard riedeltje over het verlagen van belastingen :'):')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 4 november 2025 @ 08:42:26 #253
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219189578
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Of hun standaard riedeltje over het verlagen van belastingen :'):')
Deze belofte komen ze soms wel na... maar nooit voor de Hardwerkende Nederlander!
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_219189635
Grappig hoe nou eigenlijk niemand kan noemen wat er nou precies "extreem" links aan GL/PvdA is. Mijn vermoeden is dat men zonder zelf al te veel na te denken nablaat wat men leest op facebook en ziet bij VI.
  dinsdag 4 november 2025 @ 09:03:21 #255
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219189704
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
Grappig hoe nou eigenlijk niemand kan noemen wat er nou precies "extreem" links aan GL/PvdA is. Mijn vermoeden is dat men zonder zelf al te veel na te denken nablaat wat men leest op facebook en ziet bij VI.
Het populistisch frame van Yesilgoz is bijzonder effectief gebleken: de combinatie met JA21 is centrumrechts en GL-PvdA is extreemlinks. Heeft ze het eigenlijk ook nog ergens anders over gehad tijdens de campagne :? .

Veelzeggend over de positie die de VVD inneemt im het politieke spectrum.
Huilen dan.
pi_219189709
Lijkt me wel eng, vastzitten in een fuik van populisme.
pi_219189720
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het populistisch frame van Yesilgoz is bijzonder effectief gebleken: de combinatie met JA21 is centrumrechts en GL-PvdA is extreemlinks.

Veelzeggend over de positie die de VVD inneemt im het politieke spectrum.
Ja. Maar, zoals we al langer weten is de populistische MAGA-rot al lang en diep doorgedrongen in de VVD.

Het ligt dus ook in de lijn der verwachting dat het niet lang meer zal duren voor Dilan haar lippen gaat laten opspuiten. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door xpompompomx op 04-11-2025 09:26:01 ]
  dinsdag 4 november 2025 @ 09:27:16 #258
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219189820
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2025 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
Het is kinderlijk eenvoudig om een riedeltje als 'Kaag bad', 'Timmermans bad' in de kopjes te branden. Het werkt al vele jaren ontzettend goed. Ondertussen heeft de VVD vrij spel terwijl inhoudelijk sterke oppositie op deze wijze eenvoudig wordt kaltgestellt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 4 november 2025 @ 09:37:11 #259
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219189873
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja. Maar, zoals we al langer weten is de populistische MAGA-rot al lang en diep doorgedrongen in de VVD.

Het ligt dus ook in de lijn der verwachting dat het niet lang meer zal duren voor Dilan haar lippen gaat laten opspuiten. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 4 november 2025 @ 10:17:47 #260
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_219190187
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2025 09:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

SPOILER
Ik kwam er gisteren achter dat dit fenomeen een naam heeft: https://en.wikipedia.org/wiki/Mar-a-Lago_face
pi_219190202
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2025 10:17 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik kwam er gisteren achter dat dit fenomeen een naam heeft: https://en.wikipedia.org/wiki/Mar-a-Lago_face
Ik heb tot nu geen ook enkel geval gezien waar de operaties en de bergen make-up goed uitpakken. Het ziet er gewoon echt niet uit.
  dinsdag 4 november 2025 @ 10:22:56 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219190230
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2025 10:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik heb tot nu geen ook enkel geval gezien waar de operaties en de bergen make-up goed uitpakken. Het ziet er gewoon echt niet uit.
Vooral tragisch hoe wanhopig 60-jarige vrouwen er proberen uit te zien als een sexy 25-jarige.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219190250
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 10:22 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vooral tragisch hoe wanhopig 60-jarige vrouwen er proberen uit te zien als een sexy 25-jarige.
Ja, of 30-40-50 jarigen die er uit proberen te zien als wat, eigenlijk? Barbies? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 04-11-2025 10:32:37 ]
  dinsdag 4 november 2025 @ 10:30:19 #264
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_219190265
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2025 10:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik denk dat dat de bedoeling is. Je moet laten zien dat je trouw zweert aan Trump door er kutter uit te zien dan hij :+
  dinsdag 4 november 2025 @ 11:43:35 #265
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219190618
Waarom trouwens die fixatie hier op de (niet bestaande) radicalisering van de PvdA vanwege de fusie met GL en hoor ik niemand over de radicalisatie van de VVD vanwege hun huwelijk met de PVV?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator dinsdag 4 november 2025 @ 11:45:03 #266
236264 crew  capricia
pi_219190624
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom trouwens die fixatie hier op de (niet bestaande) radicalisering van de PvdA vanwege de fusie met GL en hoor ik niemand over de radicalisatie van de VVD vanwege hun huwelijk met de PVV?
Hoho!
De leden van de PVV stemden tegen die fusie.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 4 november 2025 @ 11:46:26 #267
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219190631
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2025 11:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoho!
De leden van de PVV stemden tegen die fusie.
Ha ha. Om vervolgens de facto in het kabinet elkaar 1:1 te volgen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator dinsdag 4 november 2025 @ 11:51:32 #268
236264 crew  capricia
pi_219190666
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 11:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ha ha. Om vervolgens de facto in het kabinet elkaar 1:1 te volgen.
Als dit zo is, lijkt het me erg lastig voor de VVD om zich bij de beoogde coalitie aan te sluiten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 4 november 2025 @ 11:54:00 #269
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219190677
Sorry lieve homo’s, ik weet dat ik ‘gewoon’ moet doen over Jetten als premier, maar dat lukt me niet
https://www.ad.nl/binnenl(...)kt-me-niet~ab41a2d9/

Angela de Jong :r De grote stercolumnist van DPG
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_219190690
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 11:54 schreef Klopkoek het volgende:
Sorry lieve homo’s, ik weet dat ik ‘gewoon’ moet doen over Jetten als premier, maar dat lukt me niet
https://www.ad.nl/binnenl(...)kt-me-niet~ab41a2d9/

Angela de Jong :r De grote stercolumnist van DPG
Waarom de mening van dat mens überhaupt relevant zou zijn ontgaat me volkomen. Misschien zijn er wat AD-lezers of VI-kijkers hier die me dat uit kunnen leggen?
  dinsdag 4 november 2025 @ 11:57:41 #271
12221 Tijn