Dichte mist nuquote:Op vrijdag 7 november 2025 07:10 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wat was het nog stralend mooi weer, zondag.
[ afbeelding ]
Hallo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Uit dat stukje:quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:45 schreef derLudolf het volgende:
Met dank aan NOS voor dit leenwoord
https://nos.nl/artikel/25(...)at-is-best-opvallend
Mogen jullie raden waar ik zaterdag naartoe vertrekquote:Het blijft de komende tijd vrijwel droog in ons land. Tot en met het einde van volgende week valt volgens veel weermodellen maar een paar millimeter regen.
Op de kaart zie je een rond gat waarin het bijna niet gaat regenen. In Duitsland, de Alpen, Polen en Tsjechië blijft het vrijwel droog tot en met het einde van volgende week.
In het westen en zuiden van Frankrijk, maar ook in grote delen van Spanje en Portugal, valt daarentegen regelmatig regen.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:51 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Hier staat de eerste echte PT op de planning. Ben heel erg benieuwd.
Paraplu en zuidwester mee?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Uit dat stukje:
[..]
Mogen jullie raden waar ik zaterdag naartoe vertrek
“Hoofd boven het hart houden” is altijd wel een goeie!quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah duidelijk nu. Hopelijk komt het snel goed.
Ja, hou me vandaag rustig, werd ook dringend geadviseerd gisteren. Niet bukken/hoofd naar beneden en zo. De hulp heeft gisteren de kattenbak geleegd, maar ik had even niet aan haar eten gedacht. Dus Elin krijgt het nu op de krabpaal.
Ik had laatst een heerlijke mosterd maaltijdsoep gemaakt en die heb ik gisteren gegeten en misschien vandaag ook, er zit nog heel wat in de vriezer
Kwaad niet. Maar lelijk is het wel vind ik.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:19 schreef Barreltje het volgende:
ohja, ik heb weer even wat technische kennis nodig.
ik wil een nieuwe afwasmachine, of, een die energie label A heeft en niet de huidige met Z ofzo![]()
nou heb ik wel een machien op het oog, maar dat is dus een inbouw unit. en de huidige is NIET inbouw. ( hij staat wel onder het aanrecht, maar heeft dus geen fancy keuken frontje .. )
kan dat dan kwaad om zo'n inbouw unit te kopen??
Naar grote delen van Spanje?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Uit dat stukje:
[..]
Mogen jullie raden waar ik zaterdag naartoe vertrek
Nou ja. Wel afronding naar boven 25,6kmquote:
Past er een ikea kastje op die plek? Dan heb je de vaatwasser direct ingebouwd.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:19 schreef Barreltje het volgende:
ohja, ik heb weer even wat technische kennis nodig.
ik wil een nieuwe afwasmachine, of, een die energie label A heeft en niet de huidige met Z ofzo![]()
nou heb ik wel een machien op het oog, maar dat is dus een inbouw unit. en de huidige is NIET inbouw. ( hij staat wel onder het aanrecht, maar heeft dus geen fancy keuken frontje .. )
kan dat dan kwaad om zo'n inbouw unit te kopen??
Ik vind ze toch behoorlijk tam op het bord liggenquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja. Wel afronding naar boven 25,6km
Daarna wel een hele wilde lunch
[ afbeelding ]
Pulled Zwijn, wilde bouillon en een wildkroket.
Die moest ik ff opzoekenquote:Op vrijdag 7 november 2025 07:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jullie hebben de Nebellotterie gewonnen vandaag![]()
Moi!
En toen nog even 20 km terug of zo?quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja. Wel afronding naar boven 25,6km
Daarna wel een hele wilde lunch
[ afbeelding ]
Pulled Zwijn, wilde bouillon en een wildkroket.
Dat is een soort luxe frikandel speciaal op een bedje van rösti onniedan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:12 schreef fietsie het volgende:
@:Lonaa postte iets over het maken van Okonomiyaki en ik dacht: ik heb nog dit.. en nog dat... en nog wat hiervan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een vulling van grote garnaal, krab en surimi.
Dus de spek maar weggelaten...
Met groente en vis. Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een soort luxe frikandel speciaal op een bedje van rösti onniedan?
Komt geen aardappel aan te pas bij okonomiyakiquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een soort luxe frikandel speciaal op een bedje van rösti onniedan?
Deze welquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Komt geen aardappel aan te pas bij okonomiyaki
Wat is die onderkant dan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Komt geen aardappel aan te pas bij okonomiyaki
Ook zonder aardappel zou die onderkant er zo uitzien; wat je ziet is fijngesneden spitskool in een beslagjequote:
ahaquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook zonder aardappel zou die onderkant er zo uitzien; wat je ziet is fijngesneden spitskool in een beslagje
De meest voorkomende versie is met een laag buikspek aan 1 kant en ik ben zelfs varianten tegengekomen met koreaanse bief-rolletjes erin. Dus inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aha![]()
Maar misschien is "okonomiyummy" een beter woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |