Er is ook nog een "Chief" en een "Buffalo". Biljetten met een prachtig vignet, in hoge kwaliteit erg duur. En een "Battleship" en een "Lazy Deuce" en nog wel een paar. En bijvoorbeeld een "Black Eagle" waar ik er toevallig twee van hebquote:Op donderdag 6 november 2025 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Die is wel boeiend. Kleurtjes, onbegrijpelijke tekens, papen of namaakpapen met mijters, meerdere rare handjes en nog heel veel meer. Spectakel![]()
En dan nog sixtysix ook.
Als ik even door de saaiheid van de kleurstelling heenbijt is die Amerikaan eigenlijk ook best bestudering waard.
[ afbeelding ]
Die woeste lijnvoering, de verwarde man, Jozef, Maria, kindeke en Hond. Die houthakker vind ik zo snel niet terug.
Nee. Veel meer mensen weten er veel meer van. En ik zit eigenlijk niet zo om aandacht verlegen. Al zal niet iedereen dat gelovenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:10 schreef AnneX het volgende:
Duidelijke beslissing Dr_Flash![]()
Voor je eigen plezier zou je een site kunnen maken met de posts die je regelmatig hier plaatst misschien?
Gewoon om je biljetjes kennis te delen.
“Voor je eigen plezier” bedacht ik. Niet om de aandacht.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Veel meer mensen weten er veel meer van. En ik zit eigenlijk niet zo om aandacht verlegen. Al zal niet iedereen dat geloven
I don't deserve youquote:Op donderdag 6 november 2025 21:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
“Voor je eigen plezier” bedacht ik. Niet om de aandacht.
Dichte mist nuquote:Op vrijdag 7 november 2025 07:10 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wat was het nog stralend mooi weer, zondag.
[ afbeelding ]
Hallo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Uit dat stukje:quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:45 schreef derLudolf het volgende:
Met dank aan NOS voor dit leenwoord
https://nos.nl/artikel/25(...)at-is-best-opvallend
Mogen jullie raden waar ik zaterdag naartoe vertrekquote:Het blijft de komende tijd vrijwel droog in ons land. Tot en met het einde van volgende week valt volgens veel weermodellen maar een paar millimeter regen.
Op de kaart zie je een rond gat waarin het bijna niet gaat regenen. In Duitsland, de Alpen, Polen en Tsjechië blijft het vrijwel droog tot en met het einde van volgende week.
In het westen en zuiden van Frankrijk, maar ook in grote delen van Spanje en Portugal, valt daarentegen regelmatig regen.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:51 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Hier staat de eerste echte PT op de planning. Ben heel erg benieuwd.
Paraplu en zuidwester mee?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Uit dat stukje:
[..]
Mogen jullie raden waar ik zaterdag naartoe vertrek
“Hoofd boven het hart houden” is altijd wel een goeie!quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah duidelijk nu. Hopelijk komt het snel goed.
Ja, hou me vandaag rustig, werd ook dringend geadviseerd gisteren. Niet bukken/hoofd naar beneden en zo. De hulp heeft gisteren de kattenbak geleegd, maar ik had even niet aan haar eten gedacht. Dus Elin krijgt het nu op de krabpaal.
Ik had laatst een heerlijke mosterd maaltijdsoep gemaakt en die heb ik gisteren gegeten en misschien vandaag ook, er zit nog heel wat in de vriezer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |