Naar grote delen van Spanje?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Uit dat stukje:
[..]
Mogen jullie raden waar ik zaterdag naartoe vertrek
Nou ja. Wel afronding naar boven 25,6kmquote:
Past er een ikea kastje op die plek? Dan heb je de vaatwasser direct ingebouwd.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:19 schreef Barreltje het volgende:
ohja, ik heb weer even wat technische kennis nodig.
ik wil een nieuwe afwasmachine, of, een die energie label A heeft en niet de huidige met Z ofzo![]()
nou heb ik wel een machien op het oog, maar dat is dus een inbouw unit. en de huidige is NIET inbouw. ( hij staat wel onder het aanrecht, maar heeft dus geen fancy keuken frontje .. )
kan dat dan kwaad om zo'n inbouw unit te kopen??
Ik vind ze toch behoorlijk tam op het bord liggenquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja. Wel afronding naar boven 25,6km
Daarna wel een hele wilde lunch
[ afbeelding ]
Pulled Zwijn, wilde bouillon en een wildkroket.
Die moest ik ff opzoekenquote:Op vrijdag 7 november 2025 07:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jullie hebben de Nebellotterie gewonnen vandaag![]()
Moi!
En toen nog even 20 km terug of zo?quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja. Wel afronding naar boven 25,6km
Daarna wel een hele wilde lunch
[ afbeelding ]
Pulled Zwijn, wilde bouillon en een wildkroket.
Dat is een soort luxe frikandel speciaal op een bedje van rösti onniedan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:12 schreef fietsie het volgende:
@:Lonaa postte iets over het maken van Okonomiyaki en ik dacht: ik heb nog dit.. en nog dat... en nog wat hiervan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een vulling van grote garnaal, krab en surimi.
Dus de spek maar weggelaten...
Met groente en vis. Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een soort luxe frikandel speciaal op een bedje van rösti onniedan?
Komt geen aardappel aan te pas bij okonomiyakiquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een soort luxe frikandel speciaal op een bedje van rösti onniedan?
Deze welquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Komt geen aardappel aan te pas bij okonomiyaki
Wat is die onderkant dan?quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Komt geen aardappel aan te pas bij okonomiyaki
Ook zonder aardappel zou die onderkant er zo uitzien; wat je ziet is fijngesneden spitskool in een beslagjequote:
ahaquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook zonder aardappel zou die onderkant er zo uitzien; wat je ziet is fijngesneden spitskool in een beslagje
De meest voorkomende versie is met een laag buikspek aan 1 kant en ik ben zelfs varianten tegengekomen met koreaanse bief-rolletjes erin. Dus inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aha![]()
Maar misschien is "okonomiyummy" een beter woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |