Waarschijnlijk ook bij die tweede vraag gedacht dat 2x achter elkaar in de buurt van LA niet zou kunnenquote:Op zondag 2 november 2025 17:41 schreef chufi het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #294 (02.11.2025)
I scored 904/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍1.5 km - 🗓️1 yrs - 🥇199/200
2️⃣📍3.7K km - 🗓️5 yrs - 🥈128/200
3️⃣📍535 m - 🗓️11 yrs - 🥇182/200
4️⃣📍85.9 km - 🗓️0 yrs - 🥇196/200
5️⃣📍7.0 km - 🗓️1 yrs - 🥇199/200
https://movies.whentaken.com
Ja zoiets .. het is wel heel vaak LA of NY er tussenin is weinig of nietsquote:Op zondag 2 november 2025 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook bij die tweede vraag gedacht dat 2x achter elkaar in de buurt van LA niet zou kunnen
Jaquote:Op zondag 2 november 2025 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie de verwarming al aangehad?
Ik heb hem nu even aangezet want had een redelijk fris dagje buitenquote:Op zondag 2 november 2025 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie de verwarming al aangehad?
Je doorzettingsvermogen om het weg te werken is bewonderenswaardigquote:Op zondag 2 november 2025 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb de haggis op.
Niet voor herhaling vatbaar
Jouw onderschrift.quote:Op zondag 2 november 2025 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Je doorzettingsvermogen om het weg te werken is bewonderenswaardig
Doe even een uitgebreide recensie als je wil?quote:Op zondag 2 november 2025 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb de haggis op.
Niet voor herhaling vatbaar
De onderdelen schapenhart, schapenlever en schapenlongen vielen tegenquote:Op zondag 2 november 2025 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe even een uitgebreide recensie als je wil?
Wat viel er precies tegen, welke onderdelen?
Als je twijfelt, gewoon nog een keer eten
Heb je al geprobeerd dat met bv varkensonderdelen te vervangen?quote:Op zondag 2 november 2025 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De onderdelen schapenhart, schapenlever en schapenlongen vielen tegen
Ik vind het gewoon helemaal links laten liggen in de toekomst een beter ideequote:Op zondag 2 november 2025 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd dat met bv varkensonderdelen te vervangen?
Die maag mist, dat is de bindende factorquote:Op zondag 2 november 2025 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De onderdelen schapenhart, schapenlever en schapenlongen vielen tegen
De meeste weldenkende mensen doen dat jaquote:Op zondag 2 november 2025 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon helemaal links laten liggen in de toekomst een beter idee
Wat was/is er mis dan?quote:Op zondag 2 november 2025 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Volgens mij ben ik er weer maar voor hoelang weet ik niet.
Ja, zoals je weet heb ik al die onderdelen ook van varkens uitgeprobeerdquote:Op zondag 2 november 2025 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd dat met bv varkensonderdelen te vervangen?
Mijn pc doet moeilijk.quote:
Goed puntquote:Op zondag 2 november 2025 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die maag mist, dat is de bindende factor
Had het die "orgaan" smaak? Als je begrijpt wat ik bedoel? En is zoiets dan nog gekruid met iets sterks?quote:Op zondag 2 november 2025 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Ik verwacht niet dat het daar lekkerder van wordt
Terug moeilijk doen?quote:
Ik heb al op het punt gestaan om een nieuwe te kopen.quote:
koop een mini chineesje ....quote:Op zondag 2 november 2025 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al op het punt gestaan om een nieuwe te kopen.
Een echte?quote:
Had ik al lang gedaan waarschijnlijkquote:Op zondag 2 november 2025 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al op het punt gestaan om een nieuwe te kopen.
Het scheelde maar weinig.quote:Op zondag 2 november 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ik al lang gedaan waarschijnlijk
Ik heb na 14 jaar ook net een nieuwe gekocht. Dacht eerst aan updaten, maar het was allemaal zo oud, dat het een soort prijzige kettingreactie werd. Vroeger bouwde ik ze zelf.quote:
Dan moet ie nu maar gewoon goed werkenquote:Op zondag 2 november 2025 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het scheelde maar weinig.Het is dat ik deze pc nog maar 1,5 heb en dat ik die niet aan de kant wil schuiven.
Vind ik ook, mijn vorige pc heb ik in 2008 samengesteld.quote:Op zondag 2 november 2025 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet ie nu maar gewoon goed werken
Die is wel heel erg klein.quote:
Herkenbaar hoor, degene voor deze heb ik kort gehad, die daarvoor ook een jaar of 10 jaquote:Op zondag 2 november 2025 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik ook, mijn vorige pc heb ik in 2008 samengesteld.
Nee, het had geen orgaansmaak. Dat wordt gemaskeerd door ui, specerijen en veel zout.quote:Op zondag 2 november 2025 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had het die "orgaan" smaak? Als je begrijpt wat ik bedoel? En is zoiets dan nog gekruid met iets sterks?
Dat weet ik, voor internet en kantoortoepassingen zijn ze over het algemeen prima. Alleen niet voor mij.quote:
Dat tekengedoe is iets wat een baas mag betalen voor als je thuis werktquote:Op zondag 2 november 2025 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet ik, voor internet en kantoortoepassingen zijn ze over het algemeen prima. Alleen niet voor mij.
Waarom niet voor jou?quote:Op zondag 2 november 2025 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet ik, voor internet en kantoortoepassingen zijn ze over het algemeen prima. Alleen niet voor mij.
Omdat ik mijn pc voor meer dingen gebruik.quote:
Dat is wel een dingetje bij jullie in Utrecht, hoelang moet dat nog?quote:Op zondag 2 november 2025 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor zet het zoveelste pannetje met water op het vuur.
En waterkoker is handig hoorquote:Op zondag 2 november 2025 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Tip: Neem een grote panquote:Op zondag 2 november 2025 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
Die gaat uit zodra het water kookt. Het advies is 3 minuten koken.quote:
In ieder geval tot woensdagochtend.quote:Op zondag 2 november 2025 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje bij jullie in Utrecht, hoelang moet dat nog?
Yersinia pestisquote:
Rare mensen dan.quote:Op zondag 2 november 2025 21:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die gaat uit zodra het water kookt. Het advies is 3 minuten koken.
Ik heb het vermoeden dat het een iets onschadelijker beestje isquote:
Enterokokken. Voor de meeste mensen vrij onschuldig.quote:
Mijn parkiet is voor de meeste mensen ook vrij onschuldig.quote:Op zondag 2 november 2025 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Enterokokken. Voor de meeste mensen vrij onschuldig.
Maar er werd bij gezegd: als deze is aangetroffen, kunnen er ook andere, meer schadelijke, bacteriën in het water zitten.
De pannetjes op het fornuis wennen inmiddels welquote:Op zondag 2 november 2025 21:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In ieder geval tot woensdagochtend.
autorefresh werkt niet echt meer volgens mijquote:Op zondag 2 november 2025 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had hier de hele tijd een tabblad met een dicht vorig topic
Oh ik vroeg me al af of ik per ongeluk iets aan de instellingen had verzet ergensquote:Op zondag 2 november 2025 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
autorefresh werkt niet echt meer volgens mij
Heb zelf even gekekenquote:
Zoals ik al eerder zei: bacteriën komen zelden alleen.quote:Op maandag 3 november 2025 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb zelf even gekeken
Maar het is een ordinaire enterokokDat is nu niet perse bloedlink haha
Ok zou kunnen, stond er niet perse bij vermeldquote:Op maandag 3 november 2025 08:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: bacteriën komen zelden alleen.
Als er één is aangetroffen, moet je er rekening mee houden dat er ook andere aanwezig zijn waar nog niet op getest is, bv. Salmonella, Legionella, Campylobacter, E.coli etc.
Goed plan.quote:Op maandag 3 november 2025 08:42 schreef pullup het volgende:
Ik neem vanmiddag mijn eigen flesje wel mee
Wij hadden dit vorig jaar in Apeldoorn. Duurde een week of zo? best lang. En maar water koken....en water koken, af laten koelen en in flessen doen.quote:Op maandag 3 november 2025 08:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: bacteriën komen zelden alleen.
Als er één is aangetroffen, moet je er rekening mee houden dat er ook andere aanwezig zijn waar nog niet op getest is, bv. Salmonella, Legionella, Campylobacter, E.coli etc.
ach jee...wéér een icoon van vroegerquote:
Hey Pullupquote:
Enjoyquote:Op maandag 3 november 2025 10:58 schreef pullup het volgende:
Stukje appeltaart gehaald bij https://winkel43.nl/![]()
Daar was toch al een vervanger voo gevonden?quote:
Voor mij was dat alleen Joost.quote:Op maandag 3 november 2025 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar was toch al een vervanger voor gevonden?
Enjoyquote:Op maandag 3 november 2025 10:58 schreef pullup het volgende:
Stukje appeltaart gehaald bij https://winkel43.nl/![]()
We hoeven er niet ver voor om te lopenquote:Op maandag 3 november 2025 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Er staan wel meer lekkere dingen daar op het menu
Vandaag sla ik dat even over.quote:
Zit nog steeds in dat blik dusquote:
Oh ja dat is waar ookquote:Op maandag 3 november 2025 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hoeven er niet ver voor om te lopen
Dan gaan we daar ook even langs. Ik ben benieuwd wat je overgrootvader van die appeltaart vondquote:Op maandag 3 november 2025 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook![]()
Appeltaart gaat er altijd wel in
Ook uit blik?quote:Op maandag 3 november 2025 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook![]()
Appeltaart gaat er altijd wel in
Laat maar wat?quote:
Die appeltaart was er toen al?quote:Op maandag 3 november 2025 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan gaan we daar ook even langs. Ik ben benieuwd wat je overgrootvader van die appeltaart vond
Het is een goed tentje ja.quote:Op maandag 3 november 2025 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Er staan wel meer lekkere dingen daar op het menu
Kan je vertellen dat ie hier wel afging.quote:Op maandag 3 november 2025 12:47 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)e-technische-storing.
Nou gelukkig hadden die Duitsers geen snode plannen vandaag
Geen idee. In elk geval was dat pand er alquote:
Hier ging hij ook gewoon af.quote:Op maandag 3 november 2025 12:47 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)e-technische-storing.
Nou gelukkig hadden die Duitsers geen snode plannen vandaag
Ik snap hem niet. Wat houdt dat in? Yes draaien of niet draaien?quote:Op maandag 3 november 2025 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
Doe mee met de yes!vember challenge!![]()
ONZ / Yes!vember challenge
‘Ja’ zeggen tegen nieuwe uitdagingen, zoals de yes!vember challengequote:Op maandag 3 november 2025 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Wat houdt dat in? Yes draaien of niet draaien?
Dat is vaagquote:Op maandag 3 november 2025 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Ja’ zeggen tegen nieuwe uitdagingen, zoals de yes!vember challenge![]()
En dat volhouden tot 31 november
Welke weekdag valt dat dit keer?quote:Op maandag 3 november 2025 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ik de uitdagingen geven?quote:Op maandag 3 november 2025 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen als je ze zelf ook doet vind ikquote:
Jij mag dan even niet meepraten als je dat vindquote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen als je ze zelf ook doet vind ik
Op een feestdagquote:
yesdag toevallig? Of sint jattumis?quote:
Wat uh?quote:
Leeft je pc nog?quote:
Niet echt, ik kan maar niet vinden waarom niet.quote:
Heb je hem al bier gegeven?quote:Op maandag 3 november 2025 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt, ik kan maar niet vinden waarom niet.![]()
Ander onderwerp.
Mijn bier is door mijn parkiet opgezopen.quote:
Echt, mikker dat ding op de bbq, alleen maar overlast.quote:Op maandag 3 november 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn bier is door mijn parkiet opgezopen.
Heb ik al geprobeerd, ze piste mijn bbq lachend uit.quote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, mikker dat ding op de bbq, alleen maar overlast.
Moet ik het doen voor je? Dan is het zo gaar hoorquote:Op maandag 3 november 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, ze piste mijn bbq lachend uit.
Ik ben al lang blij dat ze mij niet in elkaar gemept heeft.quote:Op maandag 3 november 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik het doen voor je? Dan is het zo gaar hoor
Er zijn instanties die je kunnen helpen hequote:Op maandag 3 november 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ze mij niet in elkaar gemept heeft.
Ik weet.quote:Op maandag 3 november 2025 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn instanties die je kunnen helpen he
Nee, die is redelijk dood welquote:Op maandag 3 november 2025 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet.
Bekijk deze YouTube-video
Dan heb je ook niet alles geprobeerdquote:Op maandag 3 november 2025 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, vanalles geprobeerd om geluid uit mijn pc te krijgen heb ik vergeten om een kabel aan te sluiten.
Ik had idd nog één optie.quote:Op maandag 3 november 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet alles geprobeerd
Je hebt altijd meer opties dan je denktquote:
quote:Op maandag 3 november 2025 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ek het jou gesien en wens jou baie plesier toe, maar nou gaan ek slaap
Jy het amper 'n ware Afrikaner geword.quote:
Morguh Pullupquote:
Hey puzziequote:Op dinsdag 4 november 2025 09:18 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was tof!!quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hey puzzie![]()
Hoe was de mineralenbeurs nog geweest?
Ah mooiquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was tof!!![]()
![]()
Ik heb ruwe opalen , robijntjes en nog heel wat stenen gekocht
In Zuid-Afrika liggen ze gewoon voor het oprapenquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ah mooi![]()
Had mij eigenlijk ook best leuk geleken om wat rond te kijken.
Het was ook echt leukquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ah mooi![]()
Had mij eigenlijk ook best leuk geleken om wat rond te kijken.
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika liggen ze gewoon voor het oprapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:52 schreef Domnivoor het volgende:
De 7e coronaprik zit erin.Met Bluetooth deze keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Zuipen!!quote:
En toch heb ik net een pannetje water op het vuur gezetquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zuipen!!![]()
![]()
Haha ja wel goed, ik las het al
quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch heb ik net een pannetje water op het vuur gezetIk ben het inmiddels gewend
Zou ook gewoon standaard moeten zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch heb ik net een pannetje water op het vuur gezetIk ben het inmiddels gewend
Een waterkoker is toch wat makkelijkerquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ook gewoon standaard moeten zijn
Een of andere rare man hier zei dat dat niet genoeg is, moet minimaal 3 minuten koken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een waterkoker is toch wat makkelijker
Dat hoeft nu dus niet meerquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een of andere rare man hier zei dat dat niet genoeg is, moet minimaal 3 minuten koken.
Water is nog nooit veilig geweestquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hoeft nu dus niet meerHet water is weer veilig
Marburg dan? Ah toe .....quote:
Tot je er achter komt wat daar voor enge dingen in zittenquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is zo schoon en helder als een bergmeertje
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Water is nog nooit veilig geweest
Ja als er net een wintersportslachtoffer ontdooid isquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot je er achter komt wat daar voor enge dingen in zitten
Zelfde met die trend van gletsjer water drinken. Kan ook vrij gevaarlijk zijn
Ben wel blij dat je het kan toegeven, moet het toch makkelijker voor je makenquote:
Ja en jij kan het wetenquote:
T is meer dat daar bacterien in kunnen zitten die al 1000den jaren weg zijn. Geen idee wat die met de moderne mens doen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ja als er net een wintersportslachtoffer ontdooid is
als er gletscherwater over een overleden persoon heen stroomt zou ik het sowieso liever niet drinkenquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer dat daar bacterien in kunnen zitten die al 1000den jaren weg zijn. Geen idee wat die met de moderne mens doen.
Biertje is ook beterquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
als er gletscherwater over een overleden persoon heen stroomt zou ik het sowieso liever niet drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:55 schreef Domnivoor het volgende:
Je kon erop wachten. Gerda heeft een gat in de markt gevonden
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Storm in een glas water, en nu moet dat water weg
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Daarom is het bier ook uitgevonden he, omdat water te viesch was om te drinken,quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Biertje is ook beter
[ afbeelding ]
Geloof mijn grote vriend maar
Ja, nu is het niet meer nodig en eigenlijk drinkt ze helemaal geen waterquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaStorm in een glas water, en nu moet dat water weg
Toch wel fijn om dat op voorraad te hebben voor het 72 uur-rampscenario ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar. Maar dan zijn glazen flessen toch wat gezonder.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Toch wel fijn om dat op voorraad te hebben voor het 72 uur-rampscenario ...
Eensquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Toch wel fijn om dat op voorraad te hebben voor het 72 uur-rampscenario ...
Echt niet?quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
als er gletscherwater over een overleden persoon heen stroomt zou ik het sowieso liever niet drinken
Dat is pas handigquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensWij hebben ook pakken water op zolder voor dat scenario. De afgelopen dagen hebben we daar 2 pakken van gebruikt. Het kwam nu ook wel handig uit
ze zijn per 01.11 begonnenquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:32 schreef pullup het volgende:
4 november en RTL 8 zend 3 kerstfilms uit vanavond![]()
![]()
Dat zegt mijn parkiet ook net tegen mij.quote:
Binnenkort komen er wat mensen bij je langs.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn parkiet ook net tegen mij.
Natte kleding had hij welquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een sukkel die Duitser, hoe kan je nou geen water hebben op een eilandje in het IJsselmeer?
https://www.nu.nl/binnenl(...)e-in-ijsselmeer.html
Dus dit is de persoon die er persoonlijk voor heeft gezorgd dat niemand meer water kon kopen in de hele regio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou een boete moeten krijgen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Een boete gaat wat ver maar asociaal is het wel ja.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus dit is de persoon die er persoonlijk voor heeft gezorgd dat niemand meer water kon kopen in de hele regio.
Die zou een boete moeten krijgen.
ok op water en brood danquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een boete gaat wat ver maar asociaal is het wel ja.
Nou, het ligt er een beetje aan hoe je deze zin leest:quote:
quote:Door het gebrek aan voedsel en natte kleding was de man behoorlijk verzwakt.
Da's balen dan ... dan zal hij zeker uitgedroogd zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, het ligt er een beetje aan hoe je deze zin leest:
[..]
Kom net dit tegen... en om een of andere reden moest ik aan jouw denken... dat ge-experimenteer met gerechten...quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, het ligt er een beetje aan hoe je deze zin leest:
[..]
Vitens:quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:15 schreef pullup het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)een-dag-af~a48fae5d/
Nog even doorkoken dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ik wou het net zeggen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
BoonDockSaint! zoiets was het
Ligt die niet gewoon onder zijn rukbunker?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen.![]()
BDS met zijn kippie.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt die niet gewoon onder zijn rukbunker?
zoals het er staat?quote:
Ah, dat is goed om te horen!quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:18 schreef Shii het volgende:
Hopelijk gaat alles goed met @:BoonDockSaint
Recentelijk nog online geweest zie ik.
Blijkbaar leeft hij nogquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt niet echt positief of levend.
Die was tof jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
BoonDockSaint! zoiets was het
Heel mooiquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn favo dier is de zwarte panter... maar een sneeuwpanter op een wildcam is ook een plaatje..
[ afbeelding ]
Karakter en wijsheid! Ook een beetje treurnis...quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
Ik vind deze top
Manoel
[ afbeelding ]
Ja eens, het is geen vrolijk karakter zo op het eerste gezicht. Beetje bedachtzaam ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Karakter en wijsheid! Ook een beetje treurnis...
Goed teken dat hij nog online is geweest! Ik heb me ook nog afgevraagd hoe het daarmee zou gaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:18 schreef Shii het volgende:
Mooi beestquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn favo dier is de zwarte panter... maar een sneeuwpanter op een wildcam is ook een plaatje..
[ afbeelding ]
Die ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
Ik vind deze top
Manoel
[ afbeelding ]
Ik heb hem op zijn verjaardag nog getagd. Geen reactie.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:18 schreef Shii het volgende:
Gefeliciteerd!quote:
Hulloquote:
Gefeliciteerdquote:
Gerda kan het water niet alsnog opdrinkenquote:Op woensdag 5 november 2025 09:29 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is ook een leuke, in de categorie “grind, keien en split”![]()
[ afbeelding ]
En zo zijn er meer.
rtvutrecht.nlquote:Hamsteren en communicatie
Ondanks een oproep om niet te hamsteren, ontstaat zaterdagochtend al een run op flessenwater en verpakt water bij supermarkten. Een enkeling staat zelfs in pyjama in de rij.
quote:
Feli, namens mijn parkiet en ik.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2025 12:40 schreef pullup het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #297 (05.11.2025)
I scored 689/1000🎟️🍿🥤
Dat kan wel beter
Zit je nou al weer daar?quote:Op woensdag 5 november 2025 13:49 schreef engine het volgende:
Dagje vakantie vandaag![]()
M'n koffer was gisteren niet meegekomen vanuit Johannesburg en daarom kon ik vandaag ook niet gaan werken.
Rond het middaguur werd ie alsnog bij het hotel gebracht
Jaquote:
Week of 6 is te overzien.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Tot half december is de bedoeling.
Fijn dat je je koffer terug hebtquote:Op woensdag 5 november 2025 13:49 schreef engine het volgende:
Dagje vakantie vandaag![]()
M'n koffer was gisteren niet meegekomen vanuit Johannesburg en daarom kon ik vandaag ook niet gaan werken.
Rond het middaguur werd ie alsnog bij het hotel gebracht
Wat is er met de maan?quote:
De maan is aan 🌝quote:
Megalomaanquote:Op woensdag 5 november 2025 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag de maan net onderweg naar huis in volle glorie, man...mega maan
when the moon is blue the toilet will overflowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op woensdag 5 november 2025 18:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
when the moon is blue the toilet will overflow
Ga ik later even kijken. Ik ben laatst nog in Hoogland geweest.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de Amersfoorters:
Bekijk deze YouTube-video
Dat zei mijn vader altijd toen ik klein was....en dan maakte hij me dus bang want ik was bang dat de maan blauw zou worden.quote:
Whut?quote:Op woensdag 5 november 2025 18:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
when the moon is blue the toilet will overflow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |