SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:52 schreef Domnivoor het volgende:
De 7e coronaprik zit erin.Met Bluetooth deze keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Zuipen!!quote:
En toch heb ik net een pannetje water op het vuur gezetquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zuipen!!![]()
![]()
Haha ja wel goed, ik las het al
quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch heb ik net een pannetje water op het vuur gezetIk ben het inmiddels gewend
Zou ook gewoon standaard moeten zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch heb ik net een pannetje water op het vuur gezetIk ben het inmiddels gewend
Een waterkoker is toch wat makkelijkerquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ook gewoon standaard moeten zijn
Een of andere rare man hier zei dat dat niet genoeg is, moet minimaal 3 minuten koken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een waterkoker is toch wat makkelijker
Dat hoeft nu dus niet meerquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een of andere rare man hier zei dat dat niet genoeg is, moet minimaal 3 minuten koken.
Water is nog nooit veilig geweestquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hoeft nu dus niet meerHet water is weer veilig
Marburg dan? Ah toe .....quote:
Tot je er achter komt wat daar voor enge dingen in zittenquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is zo schoon en helder als een bergmeertje
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Water is nog nooit veilig geweest
Ja als er net een wintersportslachtoffer ontdooid isquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot je er achter komt wat daar voor enge dingen in zitten
Zelfde met die trend van gletsjer water drinken. Kan ook vrij gevaarlijk zijn
Ben wel blij dat je het kan toegeven, moet het toch makkelijker voor je makenquote:
Ja en jij kan het wetenquote:
T is meer dat daar bacterien in kunnen zitten die al 1000den jaren weg zijn. Geen idee wat die met de moderne mens doen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ja als er net een wintersportslachtoffer ontdooid is
als er gletscherwater over een overleden persoon heen stroomt zou ik het sowieso liever niet drinkenquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer dat daar bacterien in kunnen zitten die al 1000den jaren weg zijn. Geen idee wat die met de moderne mens doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |