Vandaag sla ik dat even over.quote:
Zit nog steeds in dat blik dusquote:
Oh ja dat is waar ookquote:Op maandag 3 november 2025 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hoeven er niet ver voor om te lopen
Dan gaan we daar ook even langs. Ik ben benieuwd wat je overgrootvader van die appeltaart vondquote:Op maandag 3 november 2025 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook![]()
Appeltaart gaat er altijd wel in
Ook uit blik?quote:Op maandag 3 november 2025 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook![]()
Appeltaart gaat er altijd wel in
Laat maar wat?quote:
Die appeltaart was er toen al?quote:Op maandag 3 november 2025 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan gaan we daar ook even langs. Ik ben benieuwd wat je overgrootvader van die appeltaart vond
Het is een goed tentje ja.quote:Op maandag 3 november 2025 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Er staan wel meer lekkere dingen daar op het menu
Kan je vertellen dat ie hier wel afging.quote:Op maandag 3 november 2025 12:47 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)e-technische-storing.
Nou gelukkig hadden die Duitsers geen snode plannen vandaag
Geen idee. In elk geval was dat pand er alquote:
Hier ging hij ook gewoon af.quote:Op maandag 3 november 2025 12:47 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)e-technische-storing.
Nou gelukkig hadden die Duitsers geen snode plannen vandaag
Ik snap hem niet. Wat houdt dat in? Yes draaien of niet draaien?quote:Op maandag 3 november 2025 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
Doe mee met de yes!vember challenge!![]()
ONZ / Yes!vember challenge
‘Ja’ zeggen tegen nieuwe uitdagingen, zoals de yes!vember challengequote:Op maandag 3 november 2025 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Wat houdt dat in? Yes draaien of niet draaien?
Dat is vaagquote:Op maandag 3 november 2025 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Ja’ zeggen tegen nieuwe uitdagingen, zoals de yes!vember challenge![]()
En dat volhouden tot 31 november
Welke weekdag valt dat dit keer?quote:Op maandag 3 november 2025 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ik de uitdagingen geven?quote:Op maandag 3 november 2025 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen als je ze zelf ook doet vind ikquote:
Jij mag dan even niet meepraten als je dat vindquote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen als je ze zelf ook doet vind ik
Op een feestdagquote:
yesdag toevallig? Of sint jattumis?quote:
Wat uh?quote:
Leeft je pc nog?quote:
Niet echt, ik kan maar niet vinden waarom niet.quote:
Heb je hem al bier gegeven?quote:Op maandag 3 november 2025 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt, ik kan maar niet vinden waarom niet.![]()
Ander onderwerp.
Mijn bier is door mijn parkiet opgezopen.quote:
Echt, mikker dat ding op de bbq, alleen maar overlast.quote:Op maandag 3 november 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn bier is door mijn parkiet opgezopen.
Heb ik al geprobeerd, ze piste mijn bbq lachend uit.quote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, mikker dat ding op de bbq, alleen maar overlast.
Moet ik het doen voor je? Dan is het zo gaar hoorquote:Op maandag 3 november 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, ze piste mijn bbq lachend uit.
Ik ben al lang blij dat ze mij niet in elkaar gemept heeft.quote:Op maandag 3 november 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik het doen voor je? Dan is het zo gaar hoor
Er zijn instanties die je kunnen helpen hequote:Op maandag 3 november 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ze mij niet in elkaar gemept heeft.
Ik weet.quote:Op maandag 3 november 2025 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn instanties die je kunnen helpen he
Nee, die is redelijk dood welquote:Op maandag 3 november 2025 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet.
Bekijk deze YouTube-video
Dan heb je ook niet alles geprobeerdquote:Op maandag 3 november 2025 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, vanalles geprobeerd om geluid uit mijn pc te krijgen heb ik vergeten om een kabel aan te sluiten.
Ik had idd nog één optie.quote:Op maandag 3 november 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet alles geprobeerd
Je hebt altijd meer opties dan je denktquote:
quote:Op maandag 3 november 2025 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ek het jou gesien en wens jou baie plesier toe, maar nou gaan ek slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |