Zoals ik al eerder zei: bacteriën komen zelden alleen.quote:Op maandag 3 november 2025 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb zelf even gekeken
Maar het is een ordinaire enterokokDat is nu niet perse bloedlink haha
Ok zou kunnen, stond er niet perse bij vermeldquote:Op maandag 3 november 2025 08:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: bacteriën komen zelden alleen.
Als er één is aangetroffen, moet je er rekening mee houden dat er ook andere aanwezig zijn waar nog niet op getest is, bv. Salmonella, Legionella, Campylobacter, E.coli etc.
Goed plan.quote:Op maandag 3 november 2025 08:42 schreef pullup het volgende:
Ik neem vanmiddag mijn eigen flesje wel mee
Wij hadden dit vorig jaar in Apeldoorn. Duurde een week of zo? best lang. En maar water koken....en water koken, af laten koelen en in flessen doen.quote:Op maandag 3 november 2025 08:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: bacteriën komen zelden alleen.
Als er één is aangetroffen, moet je er rekening mee houden dat er ook andere aanwezig zijn waar nog niet op getest is, bv. Salmonella, Legionella, Campylobacter, E.coli etc.
ach jee...wéér een icoon van vroegerquote:
Hey Pullupquote:
Enjoyquote:Op maandag 3 november 2025 10:58 schreef pullup het volgende:
Stukje appeltaart gehaald bij https://winkel43.nl/![]()
Daar was toch al een vervanger voo gevonden?quote:
Voor mij was dat alleen Joost.quote:Op maandag 3 november 2025 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar was toch al een vervanger voor gevonden?
Enjoyquote:Op maandag 3 november 2025 10:58 schreef pullup het volgende:
Stukje appeltaart gehaald bij https://winkel43.nl/![]()
We hoeven er niet ver voor om te lopenquote:Op maandag 3 november 2025 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Er staan wel meer lekkere dingen daar op het menu
Vandaag sla ik dat even over.quote:
Zit nog steeds in dat blik dusquote:
Oh ja dat is waar ookquote:Op maandag 3 november 2025 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hoeven er niet ver voor om te lopen
Dan gaan we daar ook even langs. Ik ben benieuwd wat je overgrootvader van die appeltaart vondquote:Op maandag 3 november 2025 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook![]()
Appeltaart gaat er altijd wel in
Ook uit blik?quote:Op maandag 3 november 2025 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook![]()
Appeltaart gaat er altijd wel in
Laat maar wat?quote:
Die appeltaart was er toen al?quote:Op maandag 3 november 2025 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan gaan we daar ook even langs. Ik ben benieuwd wat je overgrootvader van die appeltaart vond
Het is een goed tentje ja.quote:Op maandag 3 november 2025 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Er staan wel meer lekkere dingen daar op het menu
Kan je vertellen dat ie hier wel afging.quote:Op maandag 3 november 2025 12:47 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)e-technische-storing.
Nou gelukkig hadden die Duitsers geen snode plannen vandaag
Geen idee. In elk geval was dat pand er alquote:
Hier ging hij ook gewoon af.quote:Op maandag 3 november 2025 12:47 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)e-technische-storing.
Nou gelukkig hadden die Duitsers geen snode plannen vandaag
Ik snap hem niet. Wat houdt dat in? Yes draaien of niet draaien?quote:Op maandag 3 november 2025 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
Doe mee met de yes!vember challenge!![]()
ONZ / Yes!vember challenge
‘Ja’ zeggen tegen nieuwe uitdagingen, zoals de yes!vember challengequote:Op maandag 3 november 2025 17:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Wat houdt dat in? Yes draaien of niet draaien?
Dat is vaagquote:Op maandag 3 november 2025 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Ja’ zeggen tegen nieuwe uitdagingen, zoals de yes!vember challenge![]()
En dat volhouden tot 31 november
Welke weekdag valt dat dit keer?quote:Op maandag 3 november 2025 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ik de uitdagingen geven?quote:Op maandag 3 november 2025 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen als je ze zelf ook doet vind ikquote:
Jij mag dan even niet meepraten als je dat vindquote:Op maandag 3 november 2025 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen als je ze zelf ook doet vind ik
Op een feestdagquote:
yesdag toevallig? Of sint jattumis?quote:
Wat uh?quote:
Leeft je pc nog?quote:
Niet echt, ik kan maar niet vinden waarom niet.quote:
Heb je hem al bier gegeven?quote:Op maandag 3 november 2025 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt, ik kan maar niet vinden waarom niet.![]()
Ander onderwerp.
Mijn bier is door mijn parkiet opgezopen.quote:
Echt, mikker dat ding op de bbq, alleen maar overlast.quote:Op maandag 3 november 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn bier is door mijn parkiet opgezopen.
Heb ik al geprobeerd, ze piste mijn bbq lachend uit.quote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, mikker dat ding op de bbq, alleen maar overlast.
Moet ik het doen voor je? Dan is het zo gaar hoorquote:Op maandag 3 november 2025 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, ze piste mijn bbq lachend uit.
Ik ben al lang blij dat ze mij niet in elkaar gemept heeft.quote:Op maandag 3 november 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ik het doen voor je? Dan is het zo gaar hoor
Er zijn instanties die je kunnen helpen hequote:Op maandag 3 november 2025 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ze mij niet in elkaar gemept heeft.
Ik weet.quote:Op maandag 3 november 2025 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn instanties die je kunnen helpen he
Nee, die is redelijk dood welquote:Op maandag 3 november 2025 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet.
Bekijk deze YouTube-video
Dan heb je ook niet alles geprobeerdquote:Op maandag 3 november 2025 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, vanalles geprobeerd om geluid uit mijn pc te krijgen heb ik vergeten om een kabel aan te sluiten.
Ik had idd nog één optie.quote:Op maandag 3 november 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet alles geprobeerd
Je hebt altijd meer opties dan je denktquote:
quote:Op maandag 3 november 2025 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ek het jou gesien en wens jou baie plesier toe, maar nou gaan ek slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |