quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:38 schreef herverwijderd het volgende:
Ik dacht dat ik ervan af was maar nu moet ik natuurlijk deze ook proberen.
Bedankt
Ik zat te denken aan neevember.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi
Heb je al iets bedacht voor december?
Tante Yes wel hoor, bromde ze net.quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:56 schreef herverwijderd het volgende:
Hopelijk hebben jullie er allemaal nog een beetje zin in
Tuurlijk wel. Een naamswijziging kost maar 15 euro.quote:
MailYesquote:Op zondag 3 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
YES YES YES YES YES YES YES YES
quote:Op maandag 4 november 2024 08:08 schreef maily het volgende:
Yes yes, yes yes yes yes,
Yes yes yes yes, yes there are yes limits
Zsey ?quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:15 schreef Viesdik het volgende:
Steek die shit maar waar de zon niet schijt
Leuke yesvember anecdote: John Lenyesn ontmoette Yoko voor het eerst bij een een tentoonstelling van haar werk. Een van de werken was een ladder die je op moest klimmen en dan kon je met een vergrootglas lezen wat er op een kaartje stond dat aan het plafond geplakt was. John dacht dat er iets als 'fuck off' op zou staan, maar wat er werkelijk opstond was 1 woord: Yes.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:18 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Leuke yesvember anecdote: John Lenyesn ontmoette Yoko voor het eerst bij een een tentoonstelling van haar werk. Een van de werken was een ladder die je op moest klimmen en dan kon je met een vergrootglas lezen wat er op een kaartje stond dat aan het plafond geplakt was. John dacht dat er iets als 'fuck off' op zou staan, maar wat er werkelijk opstond was 1 woord: Yes.
Heiyes in Heiyesquote:
Met een jonge Boyesquote:Op zondag 10 november 2024 11:55 schreef Domnivoor het volgende:
Where the streets have yes name 🎶
[ afbeelding ]
Ja en die was zo lekker dat @DJMO er eigenlijk een yesbelprijs voor zou moeten krijgenquote:Op maandag 11 november 2024 07:59 schreef maily het volgende:
@:DJMO en @:Rob hebben gisteren kyesflooksoep gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tegenhangers drinken natuurlijk thyesquote:
Thno?quote:Op maandag 11 november 2024 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
De tegenhangers drinken natuurlijk thyes
Yesthingquote:
die komt al eerder voorquote:Op donderdag 14 november 2024 08:13 schreef Kopiko het volgende:
Yes yes,
yes yes yes yes,
Yes yes yčs yes,
There’s yes limit!
quote:Op donderdag 14 november 2024 08:19 schreef Kopiko het volgende:
Yoko oyes is zeker ook al langsgekomen?
@sp3c ?quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:42 schreef herverwijderd het volgende:
Zijn er nog mensen die hun snyesr hebben laten staan voor yes shave november?
nee dat ziet erbij mij totaal niet yes uit zeg maarquote:
November heeft 30 dagenquote:Op vrijdag 29 november 2024 16:46 schreef Domnivoor het volgende:
De 31e nadert al snel. Nog even volhouden
Yesg even volhouden, bedoelde je?quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:46 schreef Domnivoor het volgende:
De 31e nadert al snel. Nog even volhouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |