Zit je nou al weer daar?quote:Op woensdag 5 november 2025 13:49 schreef engine het volgende:
Dagje vakantie vandaag![]()
M'n koffer was gisteren niet meegekomen vanuit Johannesburg en daarom kon ik vandaag ook niet gaan werken.
Rond het middaguur werd ie alsnog bij het hotel gebracht
Jaquote:
Week of 6 is te overzien.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Tot half december is de bedoeling.
Fijn dat je je koffer terug hebtquote:Op woensdag 5 november 2025 13:49 schreef engine het volgende:
Dagje vakantie vandaag![]()
M'n koffer was gisteren niet meegekomen vanuit Johannesburg en daarom kon ik vandaag ook niet gaan werken.
Rond het middaguur werd ie alsnog bij het hotel gebracht
Wat is er met de maan?quote:
De maan is aan 🌝quote:
Megalomaanquote:Op woensdag 5 november 2025 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zag de maan net onderweg naar huis in volle glorie, man...mega maan
when the moon is blue the toilet will overflowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op woensdag 5 november 2025 18:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
when the moon is blue the toilet will overflow
Ga ik later even kijken. Ik ben laatst nog in Hoogland geweest.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de Amersfoorters:
Bekijk deze YouTube-video
Dat zei mijn vader altijd toen ik klein was....en dan maakte hij me dus bang want ik was bang dat de maan blauw zou worden.quote:
Whut?quote:Op woensdag 5 november 2025 18:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
when the moon is blue the toilet will overflow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |