SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Kadden en honten zijn pure liefde. Ik was gisteren even bij mijn moeder met haar hont. Superleuk, mag ook logeren hier. Helaas gaat het niet in mijn leven om er eentje permanent te hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Echt ik doe de kattenbak, draai mij om om mijn handen te wassen en meteen gaat mijn kat weer op de bak.Alsof ze aan het wachten was.
Gewoon beginnen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Nergens zin in vandaag, maar moet wel dingen doen.
Hoe lossen we dit op?
waarom heb je er geen zin in?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Nergens zin in vandaag, maar moet wel dingen doen.
Hoe lossen we dit op?
Ik moet de hele week al dingen doen johquote:
Wat dacht je van strakblauwe lucht en genoeg zon om nu niet binnen in de kou te zitten?quote:
hoe lang ben je er mee bezig als je ze gaat doen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet de hele week al dingen doen joh
Ja maar het is najaar dus ik ga even van het realistische uit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dacht je van strakblauwe lucht en genoeg zon om nu niet binnen in de kou te zitten?
Dat was vorig jaarquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het is najaar dus ik ga even van het realistische uit.
Urenquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang ben je er mee bezig als je ze gaat doen?
Wordt aleen maar meer werk als je het niet u doetquote:
Ja beetje jammer dat het zoveel regent. Ik moet toch echt eens een keer een regenpak gaan kopen en dat ga ik dit jaar doen en nu echt!quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat weer een zeikweer. Vandaag maar even geen stapjes. Misschien stofzuigen en verder niks.
Van het realistische uitgaan zou nu zeggen dat we eerst nog 4 maanden herfst hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
Ik kan ook wel zeuren dat ik lente wil maar we krijgen eerst nog winter.
Ik moest vanochtend weer een aantal km wandelen, want het is weekend dus dan kan er volgens de logica van mijn hond rustig wel even een gejaagd worden op konijnen in de uiterwaarden terwijl we achtervolgd worden door koeienquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat weer een zeikweer. Vandaag maar even geen stapjes. Misschien stofzuigen en verder niks.
Ja nou als dat zo is dan is het zo wat wil je er tegen doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van het realistische uitgaan zou nu zeggen dat we eerst nog 4 maanden herfst hebben.
Kutbeest. Afdanken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend weer een aantal km wandelen, want het is weekend dus dan kan er volgens de logica van mijn hond rustig wel even een gejaagd worden op konijnen in de uiterwaarden terwijl we achtervolgd worden door koeien
Vanmiddag klaart het opquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou als dat zo is dan is het zo wat wil je er tegen doen.Enige want ik hoop is dat het niet elke keer de hele dag door aan het regenen is.
Dat was mij al duidelijk ja.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik heb een tyfushekel aan honden
Dat kan. Heeft dat een hele specifieke reden?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik heb een tyfushekel aan honden
Ik heb bijna mijn hele leven altijd wel een kat gehad (eerst van mijn ouders dan maar oke) dus ben er ook gewoon mee opgegroeid om een kat te hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind honden en katten leuk, maar koos voor een hond omdat het iets meer past.
Wij hadden thuis beide.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb bijna mijn hele leven altijd wel een kat gehad (eerst van mijn ouders dan maar oke) dus ben er ook gewoon mee opgegroeid om een kat te hebben.
Ik vond het al nooit wat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan. Heeft dat een hele specifieke reden?
Sorry moet lachen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het al nooit wat.
Toen ik op Kerstavond 2008 in het donker uitgleed over een hondendrol (broek kapot, handen kapot, knieën kapot, kerstkadootje kapot) was hun lot wel bezegeld ja.
Oh dat is wel leuk als je opa en oma zoveel dieren hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hadden thuis beide.
Begon eerst met katten en later kwam er een hond bij.
En een konijn, en cavia's, en een parkiet, en een hamster.
Oma en opa hadden thuis:hond, kat, konijnen, kippen, geiten, pony. Meer mocht niet van opa. Oma wilde ook wel mini schapen en een lama
Maar dan heb je dus eigenlijk een hekel aan mensen en niet honden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond het al nooit wat.
Toen ik op Kerstavond 2008 in het donker uitgleed over een hondendrol (broek kapot, handen kapot, knieën kapot, kerstkadootje kapot) was hun lot wel bezegeld ja.
Jups. Zeker. Bijna hele familie is gek op dieren.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk als je opa en oma zoveel dieren hebben.
Hondenbezitters zijn helemaal de über-Untermenschen ja.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus eigenlijk een hekel aan mensen en niet honden.
je hebt nu toch honden?quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nooit verder dan een wandelende tak gekomen
Dankquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hondenbezitters zijn helemaal de über-Untermenschen ja.
Je had toch ook een mooie spinnencollectie in Rotterdam? En daar had je ook al een mooi exemplaar.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nooit verder dan een wandelende tak gekomen
Die zijn niet van mijquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had toch ook een mooie spinnencollectie in Rotterdam? En daar had je ook al een mooi exemplaar.
Ze hebben zich gewoon verplaatst. Ik denk dat ze er nog gewoon zijnquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
lijkt erop dat ik van het muizenprobleem ben verlost sinds ik mijn pluizige dekentje heb weggegooid, denk dat ze van dat dekentje hun nestje maakten want er verschenen steeds meer gaten in
jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik een broodje kroketje bij lunch doen? Of morgen?
ja dat wel maar niet meer in huisquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben zich gewoon verplaatst. Ik denk dat ze er nog gewoon zijn
Ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat ze zich zo makkelijk laten wegjagen en hij woont in Amsterdam centrum.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben zich gewoon verplaatst. Ik denk dat ze er nog gewoon zijn
Neem een kat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat wel maar niet meer in huis![]()
ik hoorde 2 weken geleden nog wel iets, maar ik zie nergens keutels liggen. ze zullen wel ergens vertoeven tussen de plafonds ofzo. dat blijf je houden in die oude panden hier
Een pluutje meegenomen naar de supermarché net. Ze hadden een goeie aanbieding zeg. Een reddingstas heet dat. Mandarijnen, opperdoezers, culinaire krielen, selderij vers kruid en selderij stengels voor EUR3.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oja, ik moet nog langs de Etos.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even bang dat ik naar Kruidvat moest, maar Etos heeft een betere aanbieding. Pfoe.
Ik was gisteren 8 euro lichter voor de juiste shampoo bij Kruidvat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even bang dat ik naar Kruidvat moest, maar Etos heeft een betere aanbieding. Pfoe.
Mijn goedkope shampoo van het eigen merk is uit het assortimentquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik was gisteren 8 euro lichter voor de juiste shampoo bij Kruidvat.
Etos heeft geen snackmuur.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Vanaf woensdag trouwens Twix Mars en Snickers ijs 1 + 1 gratis bij de Jumbo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom is het beter dat ik naar de Etos ga.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Vanaf woensdag trouwens Twix Mars en Snickers ijs 1 + 1 gratis bij de Jumbo.
of je volgt het kookadvies gewoon opquote:Ondanks de oproep wordt er veel water gekocht bij Utrechtse supermarken. In een Albert Heijn-filiaal aan de Twijnstraat in Utrecht stond voor openingstijd al een tiental mensen in de rij voor de deur om zo snel mogelijk water in te slaan, zag een ANP-verslaggever.
Of het noodpakketadvies.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
of je volgt het kookadvies gewoon op
Ik ben aan het versersen. Kwam ik een blik linzen tegen met twee jaar over de datum. M'n pa maakte er wel eens wat van en die is al anderhalf jaar geleden overleden. Die bovenkant stond bol. Toch maar even in de kliko gedaan.quote:
Lekker je bek branden aan net gekookt water.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, je koopt gewoon wat drinkwater in op een moment dat NIET iedereen elkaar de schedel in slaat om de laatste fles.quote:
3 flessen water (6L)quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik heb dan:
Zaklantaarn;
Wereldontvanger;
Voldoende batterijen;
12 flessen water;
Rijst;
Pasta;
Blikvoer;
Lucifers;
Zwitsers mes;
Kompas;
Zoiets.
Ook goed bezig zie ik. Die laatste twee heb ik ook.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 flessen water (6L)
Pak rijst dat vast over de datum is
2 potten HAK bonen
Pak crackers dat 2 maanden over de datum is
Lucifers
2 pakjes paracetamol
Blik soep
Blik knakworstjes
Klein gaskooksetje
6x200ml houdbare melk
Pak ligakoekjes dat rouleert
Verbanddoos
Waxinelichtjes
Is waterkoker ook goed?quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
Komt bij mij een beetje voort uit eerder dit jaar toen ik flink ziek was. Toen had ik helemaal niets in huis en was ik afhankelijk van uiteindelijk mijn vader om boodschappen te brengen. Ging me niet weer overkomen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ook goed bezig zie ik. Die laatste twee heb ik ook.
Varta en Duracell zijn de besten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in de voorraad batterijen bijhouden
Ik moet al sinds begin september nieuwe AAA batterijen regelen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, doet me eraan denken, ik moet nog nieuwe AA batterijen halen. Van de week laatste uit de vorraad gebruikt.
Die heb ik nog wel, maar een stuk minder vaak nodig.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet al sinds begin september nieuwe AAA batterijen regelen.
Ben je al geweest?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel, maar een stuk minder vaak nodig.
Ik ben aan het wachten tot het droog wordt, dus dat gaat morgen worden.quote:
Leugens.quote:
naaaahquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot het droog wordt, dus dat gaat morgen worden.
Is zo lullig als het einde van de wereld samenvalt met een regenachtige winterdag dan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:27 schreef Karzai het volgende:
keb dit radiootje gekregen die laad gewoon op met zonneernergie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet je bij Nattekat gaan wonen. die heeft het vaakst zon van ons allemaalquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:27 schreef Karzai het volgende:
keb dit radiootje gekregen die laad gewoon op met zonneernergie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luctor heeft hem net weggejaagdquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je bij Nattekat gaan wonen. die heeft het vaakst zon van ons allemaal
ligt al een jaar in de lade en het lampje doet het nogquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is zo lullig als het einde van de wereld samenvalt met een regenachtige winterdag dan.
Uh, wat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:31 schreef Karzai het volgende:
verder zou ik gewoon investeren in een automatisch vuurwapen als je een keertje naar kroatie gaat met de auto
Jaaaajaaaquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Stomme stappenteller is weer eens een paar duizend stapjes vergeten te tellen
2,5 uur lopen en maar 12,5k stapjesquote:
als de armageddon echt uitbreekt is het ieder voor zich en is het verstandig om jezelf en je gezin te kunnen verdedigenquote:
pcies dat zijn gewoon basis dingen om in huis te hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een radiootje met zonnecellen en een handslinger. En je kunt hem ook gebruiken als powerbank. EN je kunt hem gewoon via USB opladen voordat de apocalyps aanbreekt.
Niemand gaat langs mijn sociale huur flatje om dingen te roven als er 5 minuten wandelen verderop gewoon een woonwijk vol grote rijtjeshuizen is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
als de armageddon echt uitbreekt is het ieder voor zich en is het verstandig om jezelf en je gezin te kunnen verdedigen
Dat is na een paar dagen ook wel leeggeroofd, daarna gaan ze naar jou toequote:Op zaterdag 1 november 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand gaat langs mijn sociale huur flatje om dingen te roven als er 5 minuten wandelen verderop gewoon een woonwijk vol grote rijtjeshuizen is.
Tuurlijk wel. Genoeg mooi spul te vinden bij de huurflatjesquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand gaat langs mijn sociale huur flatje om dingen te roven als er 5 minuten wandelen verderop gewoon een woonwijk vol grote rijtjeshuizen is.
stroboscoop ?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo lamp opgehangen, oud papier weggebracht, hobbykamer deels opgeruimd.
Dan is mijn voorraad toch al op en doe ik gezellig mee.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is na een paar dagen ook wel leeggeroofd, daarna gaan ze naar jou toe
Heb je het toch gedaanquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo lamp opgehangen, oud papier weggebracht, hobbykamer deels opgeruimd.
Spotjes ding. De hobbykamer had nog steeds een verhuisfitting. Nu spotjesquote:
Ja er stonden allemaal grote dozen voor mijn kledingkast ook. Het was niet te doenquote:
Juist bij huurflatjes, die kopen vaker lang houdbaar voedsel ipv elke dag vers spulquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Genoeg mooi spul te vinden bij de huurflatjes
En blikjes bier en energiedrank. Je weet het namelijk maar nooit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Juist bij huurflatjes, die kopen vaker lang houdbaar voedsel ipv elke dag vers spul
gezin?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
als de armageddon echt uitbreekt is het ieder voor zich en is het verstandig om jezelf en je gezin te kunnen verdedigen
Bij mij in mijn koophuis valt ook niet zoveel te halen, slecht voorraadmanagementquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En blikjes bier en energiedrank. Je weet het namelijk maar nooit.
Ik in mijn huurflatje trouwens alleen hondenvoer te vinden
je moet op een gegeven moment toch ook zelf naar buiten om voedsel te zoeken?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet een rode pandaquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kies een slak of een luiaard
quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet op een gegeven moment toch ook zelf naar buiten om voedsel te zoeken?
quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is mijn voorraad toch al op en doe ik gezellig mee.
Mier. Ben al eens opgejaagd door een slak die een heel stuk door m'n woonkamer geglibberd was voor ik hem ontdektequote:Op zaterdag 1 november 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde hij je vermoorden?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mier. Ben al eens opgejaagd door een slak die een heel stuk door m'n woonkamer geglibberd was voor ik hem ontdekte
ik kies een molquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Staat toch alleen dat je er door achtervolgd moet worden, nergens dat je die jou moet vangen of andersomquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee want krijg ik dat geld niet
In mijn mond kruipen als ik lig te slapen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe denk je dat die dat zou doen?
Âmbar.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn mond kruipen als ik lig te slapen.
Jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
En dan in je luchtpijp gaan zitten?
Ja als dat niet uitmaakt dan kies ik een rode panda , maar zo makkelijk zal je dat geld niet krijgen denk ikquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat toch alleen dat je er door achtervolgd moet worden, nergens dat je die jou moet vangen of andersom
Jullie passen wel goed bij elkaarquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Opgejaagd door een slak? Serieus? Je bent soms echt een rare
Ik ben zeer gelukkig met mijn Ambarquote:
Er zijn weken dat ik minder krijg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben gemiddeld 4 dagen per week thuis dat ik compleet achtervolgd wordt. Dat is 2 ton per week. Lekker.
en spinnenquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk niet dat er slakken zijn met moord plannen. Dat is meer iets voor muizen
Vooral die ienimini'squote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk niet dat er slakken zijn met moord plannen. Dat is meer iets voor muizen
Ja, hier ook. Heerlijkquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:09 schreef Nattekat het volgende:
De zon is terug
Maar nu schijnt ie niet meer naar binnen...
je kunt hem ook met een hendeltje opladen trouwensquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is zo lullig als het einde van de wereld samenvalt met een regenachtige winterdag dan.
Scherpquote:
oeh!! zelf opgehangen of laten doen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
ik kan mn nieuwe plissegordijnen testen met die zon
hoeveelheid nog steeds gelijk?quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n vaatwastabletten zijn een euro goedkoper geworden en ze zien er anders uit. Ben benieuwd.
dat is een welkome verandering in de tegenwoordige boodschappencultuurquote:
En werken ze?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
ik kan mn nieuwe plissegordijnen testen met die zon
zelf opgehangen, deze:quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh!! zelf opgehangen of laten doen?
ja, misschien wel iets te goed..quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
Zon? Ik heb de lamp en kaarsjes weer aan.
Hoaxquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb een zon op de woonkamer staan
netjes!!quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zelf opgehangen, deze:
https://www.ikea.com/nl/n(...)ordijn-wit-00541338/
[..]
te goed als in. het wordt te donker in huis als je ze dicht hebt?quote:ja, misschien wel iets te goed..
ik ben er dus nog niet overuit of ik alles ga vervangen met deze versie of dat ik nog even door ga zoeken
Is het niet heet zo'n zon in de woonkamer?quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb een zon op de woonkamer staan
ja, het is erg donker als ze helemaal naar beneden zijn in die hoek..quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
netjes!!
[..]
te goed als in. het wordt te donker in huis als je ze dicht hebt?
geen verwarming nodigquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het niet heet zo'n zon in de woonkamer?
Zon, dusquote:
kun je ze ook van boven openen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, het is erg donker als ze helemaal naar beneden zijn in die hoek..
ik heb nu 2 van de 5 vervangen voor die van ikea.. en merkte vannochtend al dat het heel erg donker wordt..
nu dus even bedenken wat ik ga doen met de andere 3 die nog vervangen moeten worden
Komt omdat de zon nu onder de wolken door komt, daardoor lijkt het nu mooi weer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel een soort van zonde dat het de hele dag kutweer was tot de zonsondergang.
deze kunnen alleen aan 1 kant naar boven of beneden gedaan worden, dubbele kan hier volgens mij niet, ik heb geen vensterbank of iets waar de onderkant vast gezet kan wordenquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je ze ook van boven openen?
zo ja, als je een stukje boven aan naar beneden doet dat je er nog geen zon in hebt maar wel lichtinval?
ah oke ja dan kan dat waarschijnlijk niet inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
deze kunnen alleen aan 1 kant naar boven of beneden gedaan worden, dubbele kan hier volgens mij niet, ik heb geen vensterbank of iets waar de onderkant vast gezet kan worden
quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt omdat de zon nu onder de wolken door komt, daardoor lijkt het nu mooi weer.
met wat er bij??quote:
Wel de juiste wijze.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rare manier om patatjes te schrijven.
Gefrituurde aardappel reepjes.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:12 schreef mschol het volgende:
gewoon stukjes aardappel @:moeraskat @:nattekat
Moete hun wetequote:Op zaterdag 1 november 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zeggen bij jullie ook gewoon patat hoor.
Nog nooit gehoord hier.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zeggen bij jullie ook gewoon patat hoor.
mja okayquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik ging even mijn jas in de wasmachine stoppen, gewoon kort programma van 30 minuten maar had geen zin om weer naar beneden te gaan om er op te wachten. Dus ben boven maar gaan opruimen omdat dat over 2 weken toch opgeruimd moet zijn voor de nieuwe kozijnen. Hele kast leeggeruimd, gereedschap gesorteerd, verhuisdozen gevuld en naar zolder gebracht en voor je het weet was het al weer 2,5 uur verder
en nu moet je terug naar boven voor de jas?quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik ging even mijn jas in de wasmachine stoppen, gewoon kort programma van 30 minuten maar had geen zin om weer naar beneden te gaan om er op te wachten. Dus ben boven maar gaan opruimen omdat dat over 2 weken toch opgeruimd moet zijn voor de nieuwe kozijnen. Hele kast leeggeruimd, gereedschap gesorteerd, verhuisdozen gevuld en naar zolder gebracht en voor je het weet was het al weer 2,5 uur verder
Nee die heb ik gelukkig tussendoor wel opgehangen om te drogenquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu moet je terug naar boven voor de jas?
stiekem had ik het leuker gevonden als je dat had vergetenquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die heb ik gelukkig tussendoor wel opgehangen om te drogen
Ja omdat jij een ramptoerist bentquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
stiekem had ik het leuker gevonden als je dat had vergeten
ja kloptquote:
quote:
Dus er staan er 2 brownies in de oven?quote:
Wat glazuur erop en dan sprinkles?quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde er m'n Halloween sprinkles overheen gooien maar dat blijft natuurlijk niet zitten op die harde bovenkant
Zo'n lekker dikke laag glazingquote:
Doet me eraan denken dat ik nog eens cinnamon rolls moet maken. Maar met een niet-zo-dikke laag glazingquote:
Hoezo geen dikke laag glazing, ga je van die Scandinavische cinnamon rolls maken met zuunige hoeveelheid glazing?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik nog eens cinnamon rolls moet maken. Maar met een niet-zo-dikke laag glazing
Ik hou niet van van zoveel glazingquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo geen dikke laag glazing, ga je van die Scandinavische cinnamon rolls maken met zuunige hoeveelheid glazing?
KSC stylequote:Op zaterdag 1 november 2025 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Zet het potje met sprinkles gewoon aan m'n mond
quote:
Denk dat ze bedoelt om de glazing mee te makenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken maar dan gaat niet echt lekker met de pompoen.
Ja maar je eet die glazing met de pompoen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelt om de glazing mee te maken
Kan toch prima?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je eet die glazing met de pompoen.
Maar of het qua smaak te hachelen isquote:
Glazing is vooral suiker, dus zal de smaak niet veel beïnvloeden, hooguit wat zoeter makenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar of het qua smaak te hachelen is
Volgende week wil ik dit maken.
https://www.laurasbakery.nl/appel-kaneel-plaatcake/
eet smakelijkquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zo zalm oosterse wijze met groenten
Geen idee maar ik vond hem ook erg goed.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:51 schreef Moeraskat het volgende:
Heb ik al gezegd dat de ie docu ‘the perfect neighbor’ best heftig is.
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:51 schreef Moeraskat het volgende:
Heb ik al gezegd dat de ie docu ‘the perfect neighbor’ best heftig is.
Echt hè!quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vond hem ook erg goed.
Diverse opzichtenquote:
quote:
Ja.. ik ga hier niet spoileren.quote:
Doe ik misschien morgen overdagquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
Ja gewoon kijken als je graag true crime dingen kijkt.
Duurt nog geen 2 uur dus dat is ook wel chill.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe ik misschien morgen overdag
Staan sowieso wel goede docu's op hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]dan toch misschien eens een keetje een maandje netflix afsluiten
Is toch leuk enzo? En vrijheid? En ze pakken toch alles af? We mogen niets meerquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hier ook ineens een hoop vuurwerk. Wat is er toch mis met mensen?
dat vraag je je af?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hier ook ineens een hoop vuurwerk. Wat is er toch mis met mensen?
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die laatste paar happen waren net te veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |