quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
Zon? Ik heb de lamp en kaarsjes weer aan.
Hoaxquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb een zon op de woonkamer staan
netjes!!quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zelf opgehangen, deze:
https://www.ikea.com/nl/n(...)ordijn-wit-00541338/
[..]
te goed als in. het wordt te donker in huis als je ze dicht hebt?quote:ja, misschien wel iets te goed..
ik ben er dus nog niet overuit of ik alles ga vervangen met deze versie of dat ik nog even door ga zoeken
Is het niet heet zo'n zon in de woonkamer?quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb een zon op de woonkamer staan
ja, het is erg donker als ze helemaal naar beneden zijn in die hoek..quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
netjes!!
[..]
te goed als in. het wordt te donker in huis als je ze dicht hebt?
geen verwarming nodigquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het niet heet zo'n zon in de woonkamer?
Zon, dusquote:
kun je ze ook van boven openen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, het is erg donker als ze helemaal naar beneden zijn in die hoek..
ik heb nu 2 van de 5 vervangen voor die van ikea.. en merkte vannochtend al dat het heel erg donker wordt..
nu dus even bedenken wat ik ga doen met de andere 3 die nog vervangen moeten worden
Komt omdat de zon nu onder de wolken door komt, daardoor lijkt het nu mooi weer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel een soort van zonde dat het de hele dag kutweer was tot de zonsondergang.
deze kunnen alleen aan 1 kant naar boven of beneden gedaan worden, dubbele kan hier volgens mij niet, ik heb geen vensterbank of iets waar de onderkant vast gezet kan wordenquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je ze ook van boven openen?
zo ja, als je een stukje boven aan naar beneden doet dat je er nog geen zon in hebt maar wel lichtinval?
ah oke ja dan kan dat waarschijnlijk niet inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
deze kunnen alleen aan 1 kant naar boven of beneden gedaan worden, dubbele kan hier volgens mij niet, ik heb geen vensterbank of iets waar de onderkant vast gezet kan worden
quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt omdat de zon nu onder de wolken door komt, daardoor lijkt het nu mooi weer.
met wat er bij??quote:
Wel de juiste wijze.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rare manier om patatjes te schrijven.
Gefrituurde aardappel reepjes.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:12 schreef mschol het volgende:
gewoon stukjes aardappel @:moeraskat @:nattekat
Moete hun wetequote:Op zaterdag 1 november 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zeggen bij jullie ook gewoon patat hoor.
Nog nooit gehoord hier.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zeggen bij jullie ook gewoon patat hoor.
mja okayquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik ging even mijn jas in de wasmachine stoppen, gewoon kort programma van 30 minuten maar had geen zin om weer naar beneden te gaan om er op te wachten. Dus ben boven maar gaan opruimen omdat dat over 2 weken toch opgeruimd moet zijn voor de nieuwe kozijnen. Hele kast leeggeruimd, gereedschap gesorteerd, verhuisdozen gevuld en naar zolder gebracht en voor je het weet was het al weer 2,5 uur verder
en nu moet je terug naar boven voor de jas?quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik ging even mijn jas in de wasmachine stoppen, gewoon kort programma van 30 minuten maar had geen zin om weer naar beneden te gaan om er op te wachten. Dus ben boven maar gaan opruimen omdat dat over 2 weken toch opgeruimd moet zijn voor de nieuwe kozijnen. Hele kast leeggeruimd, gereedschap gesorteerd, verhuisdozen gevuld en naar zolder gebracht en voor je het weet was het al weer 2,5 uur verder
Nee die heb ik gelukkig tussendoor wel opgehangen om te drogenquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu moet je terug naar boven voor de jas?
stiekem had ik het leuker gevonden als je dat had vergetenquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die heb ik gelukkig tussendoor wel opgehangen om te drogen
Ja omdat jij een ramptoerist bentquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
stiekem had ik het leuker gevonden als je dat had vergeten
ja kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |