Ja, hier ook. Heerlijkquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:09 schreef Nattekat het volgende:
De zon is terug
Maar nu schijnt ie niet meer naar binnen...
je kunt hem ook met een hendeltje opladen trouwensquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is zo lullig als het einde van de wereld samenvalt met een regenachtige winterdag dan.
Scherpquote:
oeh!! zelf opgehangen of laten doen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
ik kan mn nieuwe plissegordijnen testen met die zon
hoeveelheid nog steeds gelijk?quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n vaatwastabletten zijn een euro goedkoper geworden en ze zien er anders uit. Ben benieuwd.
dat is een welkome verandering in de tegenwoordige boodschappencultuurquote:
En werken ze?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
ik kan mn nieuwe plissegordijnen testen met die zon
zelf opgehangen, deze:quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh!! zelf opgehangen of laten doen?
ja, misschien wel iets te goed..quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
Zon? Ik heb de lamp en kaarsjes weer aan.
Hoaxquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb een zon op de woonkamer staan
netjes!!quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zelf opgehangen, deze:
https://www.ikea.com/nl/n(...)ordijn-wit-00541338/
[..]
te goed als in. het wordt te donker in huis als je ze dicht hebt?quote:ja, misschien wel iets te goed..
ik ben er dus nog niet overuit of ik alles ga vervangen met deze versie of dat ik nog even door ga zoeken
Is het niet heet zo'n zon in de woonkamer?quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]ik heb een zon op de woonkamer staan
ja, het is erg donker als ze helemaal naar beneden zijn in die hoek..quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
netjes!!
[..]
te goed als in. het wordt te donker in huis als je ze dicht hebt?
geen verwarming nodigquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het niet heet zo'n zon in de woonkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |