naaaahquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot het droog wordt, dus dat gaat morgen worden.
Is zo lullig als het einde van de wereld samenvalt met een regenachtige winterdag dan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:27 schreef Karzai het volgende:
keb dit radiootje gekregen die laad gewoon op met zonneernergie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet je bij Nattekat gaan wonen. die heeft het vaakst zon van ons allemaalquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:27 schreef Karzai het volgende:
keb dit radiootje gekregen die laad gewoon op met zonneernergie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luctor heeft hem net weggejaagdquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je bij Nattekat gaan wonen. die heeft het vaakst zon van ons allemaal
ligt al een jaar in de lade en het lampje doet het nogquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is zo lullig als het einde van de wereld samenvalt met een regenachtige winterdag dan.
Uh, wat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:31 schreef Karzai het volgende:
verder zou ik gewoon investeren in een automatisch vuurwapen als je een keertje naar kroatie gaat met de auto
Jaaaajaaaquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Stomme stappenteller is weer eens een paar duizend stapjes vergeten te tellen
2,5 uur lopen en maar 12,5k stapjesquote:
als de armageddon echt uitbreekt is het ieder voor zich en is het verstandig om jezelf en je gezin te kunnen verdedigenquote:
pcies dat zijn gewoon basis dingen om in huis te hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een radiootje met zonnecellen en een handslinger. En je kunt hem ook gebruiken als powerbank. EN je kunt hem gewoon via USB opladen voordat de apocalyps aanbreekt.
Niemand gaat langs mijn sociale huur flatje om dingen te roven als er 5 minuten wandelen verderop gewoon een woonwijk vol grote rijtjeshuizen is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
als de armageddon echt uitbreekt is het ieder voor zich en is het verstandig om jezelf en je gezin te kunnen verdedigen
Dat is na een paar dagen ook wel leeggeroofd, daarna gaan ze naar jou toequote:Op zaterdag 1 november 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand gaat langs mijn sociale huur flatje om dingen te roven als er 5 minuten wandelen verderop gewoon een woonwijk vol grote rijtjeshuizen is.
Tuurlijk wel. Genoeg mooi spul te vinden bij de huurflatjesquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand gaat langs mijn sociale huur flatje om dingen te roven als er 5 minuten wandelen verderop gewoon een woonwijk vol grote rijtjeshuizen is.
stroboscoop ?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo lamp opgehangen, oud papier weggebracht, hobbykamer deels opgeruimd.
Dan is mijn voorraad toch al op en doe ik gezellig mee.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is na een paar dagen ook wel leeggeroofd, daarna gaan ze naar jou toe
Heb je het toch gedaanquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo lamp opgehangen, oud papier weggebracht, hobbykamer deels opgeruimd.
Spotjes ding. De hobbykamer had nog steeds een verhuisfitting. Nu spotjesquote:
Ja er stonden allemaal grote dozen voor mijn kledingkast ook. Het was niet te doenquote:
Juist bij huurflatjes, die kopen vaker lang houdbaar voedsel ipv elke dag vers spulquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Genoeg mooi spul te vinden bij de huurflatjes
En blikjes bier en energiedrank. Je weet het namelijk maar nooit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Juist bij huurflatjes, die kopen vaker lang houdbaar voedsel ipv elke dag vers spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |