Is waterkoker ook goed?quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
of je volgt het kookadvies gewoon op
Komt bij mij een beetje voort uit eerder dit jaar toen ik flink ziek was. Toen had ik helemaal niets in huis en was ik afhankelijk van uiteindelijk mijn vader om boodschappen te brengen. Ging me niet weer overkomen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ook goed bezig zie ik. Die laatste twee heb ik ook.
Varta en Duracell zijn de besten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in de voorraad batterijen bijhouden
Ik moet al sinds begin september nieuwe AAA batterijen regelen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, doet me eraan denken, ik moet nog nieuwe AA batterijen halen. Van de week laatste uit de vorraad gebruikt.
Die heb ik nog wel, maar een stuk minder vaak nodig.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet al sinds begin september nieuwe AAA batterijen regelen.
Ben je al geweest?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel, maar een stuk minder vaak nodig.
Ik ben aan het wachten tot het droog wordt, dus dat gaat morgen worden.quote:
Leugens.quote:
naaaahquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot het droog wordt, dus dat gaat morgen worden.
Is zo lullig als het einde van de wereld samenvalt met een regenachtige winterdag dan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:27 schreef Karzai het volgende:
keb dit radiootje gekregen die laad gewoon op met zonneernergie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet je bij Nattekat gaan wonen. die heeft het vaakst zon van ons allemaalquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:27 schreef Karzai het volgende:
keb dit radiootje gekregen die laad gewoon op met zonneernergie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luctor heeft hem net weggejaagdquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je bij Nattekat gaan wonen. die heeft het vaakst zon van ons allemaal
ligt al een jaar in de lade en het lampje doet het nogquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is zo lullig als het einde van de wereld samenvalt met een regenachtige winterdag dan.
Uh, wat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:31 schreef Karzai het volgende:
verder zou ik gewoon investeren in een automatisch vuurwapen als je een keertje naar kroatie gaat met de auto
Jaaaajaaaquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Stomme stappenteller is weer eens een paar duizend stapjes vergeten te tellen
2,5 uur lopen en maar 12,5k stapjesquote:
als de armageddon echt uitbreekt is het ieder voor zich en is het verstandig om jezelf en je gezin te kunnen verdedigenquote:
pcies dat zijn gewoon basis dingen om in huis te hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een radiootje met zonnecellen en een handslinger. En je kunt hem ook gebruiken als powerbank. EN je kunt hem gewoon via USB opladen voordat de apocalyps aanbreekt.
Niemand gaat langs mijn sociale huur flatje om dingen te roven als er 5 minuten wandelen verderop gewoon een woonwijk vol grote rijtjeshuizen is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
als de armageddon echt uitbreekt is het ieder voor zich en is het verstandig om jezelf en je gezin te kunnen verdedigen
Dat is na een paar dagen ook wel leeggeroofd, daarna gaan ze naar jou toequote:Op zaterdag 1 november 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand gaat langs mijn sociale huur flatje om dingen te roven als er 5 minuten wandelen verderop gewoon een woonwijk vol grote rijtjeshuizen is.
Tuurlijk wel. Genoeg mooi spul te vinden bij de huurflatjesquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand gaat langs mijn sociale huur flatje om dingen te roven als er 5 minuten wandelen verderop gewoon een woonwijk vol grote rijtjeshuizen is.
stroboscoop ?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo lamp opgehangen, oud papier weggebracht, hobbykamer deels opgeruimd.
Dan is mijn voorraad toch al op en doe ik gezellig mee.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is na een paar dagen ook wel leeggeroofd, daarna gaan ze naar jou toe
Heb je het toch gedaanquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo lamp opgehangen, oud papier weggebracht, hobbykamer deels opgeruimd.
Spotjes ding. De hobbykamer had nog steeds een verhuisfitting. Nu spotjesquote:
Ja er stonden allemaal grote dozen voor mijn kledingkast ook. Het was niet te doenquote:
Juist bij huurflatjes, die kopen vaker lang houdbaar voedsel ipv elke dag vers spulquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Genoeg mooi spul te vinden bij de huurflatjes
En blikjes bier en energiedrank. Je weet het namelijk maar nooit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Juist bij huurflatjes, die kopen vaker lang houdbaar voedsel ipv elke dag vers spul
gezin?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
als de armageddon echt uitbreekt is het ieder voor zich en is het verstandig om jezelf en je gezin te kunnen verdedigen
Bij mij in mijn koophuis valt ook niet zoveel te halen, slecht voorraadmanagementquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En blikjes bier en energiedrank. Je weet het namelijk maar nooit.
Ik in mijn huurflatje trouwens alleen hondenvoer te vinden
je moet op een gegeven moment toch ook zelf naar buiten om voedsel te zoeken?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet een rode pandaquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kies een slak of een luiaard
quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet op een gegeven moment toch ook zelf naar buiten om voedsel te zoeken?
quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is mijn voorraad toch al op en doe ik gezellig mee.
Mier. Ben al eens opgejaagd door een slak die een heel stuk door m'n woonkamer geglibberd was voor ik hem ontdektequote:Op zaterdag 1 november 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde hij je vermoorden?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mier. Ben al eens opgejaagd door een slak die een heel stuk door m'n woonkamer geglibberd was voor ik hem ontdekte
ik kies een molquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Staat toch alleen dat je er door achtervolgd moet worden, nergens dat je die jou moet vangen of andersomquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee want krijg ik dat geld niet
In mijn mond kruipen als ik lig te slapen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe denk je dat die dat zou doen?
Âmbar.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn mond kruipen als ik lig te slapen.
Jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
En dan in je luchtpijp gaan zitten?
Ja als dat niet uitmaakt dan kies ik een rode panda , maar zo makkelijk zal je dat geld niet krijgen denk ikquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat toch alleen dat je er door achtervolgd moet worden, nergens dat je die jou moet vangen of andersom
Jullie passen wel goed bij elkaarquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Opgejaagd door een slak? Serieus? Je bent soms echt een rare
Ik ben zeer gelukkig met mijn Ambarquote:
Er zijn weken dat ik minder krijg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben gemiddeld 4 dagen per week thuis dat ik compleet achtervolgd wordt. Dat is 2 ton per week. Lekker.
en spinnenquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk niet dat er slakken zijn met moord plannen. Dat is meer iets voor muizen
Vooral die ienimini'squote:Op zaterdag 1 november 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk niet dat er slakken zijn met moord plannen. Dat is meer iets voor muizen
Ja, hier ook. Heerlijkquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:09 schreef Nattekat het volgende:
De zon is terug
Maar nu schijnt ie niet meer naar binnen...
je kunt hem ook met een hendeltje opladen trouwensquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is zo lullig als het einde van de wereld samenvalt met een regenachtige winterdag dan.
Scherpquote:
oeh!! zelf opgehangen of laten doen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
ik kan mn nieuwe plissegordijnen testen met die zon
hoeveelheid nog steeds gelijk?quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n vaatwastabletten zijn een euro goedkoper geworden en ze zien er anders uit. Ben benieuwd.
dat is een welkome verandering in de tegenwoordige boodschappencultuurquote:
En werken ze?quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
ik kan mn nieuwe plissegordijnen testen met die zon
zelf opgehangen, deze:quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh!! zelf opgehangen of laten doen?
ja, misschien wel iets te goed..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |