Hondenbezitters zijn helemaal de über-Untermenschen ja.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus eigenlijk een hekel aan mensen en niet honden.
je hebt nu toch honden?quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nooit verder dan een wandelende tak gekomen
Dankquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hondenbezitters zijn helemaal de über-Untermenschen ja.
Je had toch ook een mooie spinnencollectie in Rotterdam? En daar had je ook al een mooi exemplaar.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nooit verder dan een wandelende tak gekomen
Die zijn niet van mijquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had toch ook een mooie spinnencollectie in Rotterdam? En daar had je ook al een mooi exemplaar.
Ze hebben zich gewoon verplaatst. Ik denk dat ze er nog gewoon zijnquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
lijkt erop dat ik van het muizenprobleem ben verlost sinds ik mijn pluizige dekentje heb weggegooid, denk dat ze van dat dekentje hun nestje maakten want er verschenen steeds meer gaten in
jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik een broodje kroketje bij lunch doen? Of morgen?
ja dat wel maar niet meer in huisquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben zich gewoon verplaatst. Ik denk dat ze er nog gewoon zijn
Ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat ze zich zo makkelijk laten wegjagen en hij woont in Amsterdam centrum.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben zich gewoon verplaatst. Ik denk dat ze er nog gewoon zijn
Neem een kat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat wel maar niet meer in huis![]()
ik hoorde 2 weken geleden nog wel iets, maar ik zie nergens keutels liggen. ze zullen wel ergens vertoeven tussen de plafonds ofzo. dat blijf je houden in die oude panden hier
Een pluutje meegenomen naar de supermarché net. Ze hadden een goeie aanbieding zeg. Een reddingstas heet dat. Mandarijnen, opperdoezers, culinaire krielen, selderij vers kruid en selderij stengels voor EUR3.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat weer een zeikweer. Vandaag maar even geen stapjes. Misschien stofzuigen en verder niks.
Oja, ik moet nog langs de Etos.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even bang dat ik naar Kruidvat moest, maar Etos heeft een betere aanbieding. Pfoe.
Ik was gisteren 8 euro lichter voor de juiste shampoo bij Kruidvat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even bang dat ik naar Kruidvat moest, maar Etos heeft een betere aanbieding. Pfoe.
Mijn goedkope shampoo van het eigen merk is uit het assortimentquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik was gisteren 8 euro lichter voor de juiste shampoo bij Kruidvat.
Etos heeft geen snackmuur.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Vanaf woensdag trouwens Twix Mars en Snickers ijs 1 + 1 gratis bij de Jumbo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom is het beter dat ik naar de Etos ga.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Vanaf woensdag trouwens Twix Mars en Snickers ijs 1 + 1 gratis bij de Jumbo.
of je volgt het kookadvies gewoon opquote:Ondanks de oproep wordt er veel water gekocht bij Utrechtse supermarken. In een Albert Heijn-filiaal aan de Twijnstraat in Utrecht stond voor openingstijd al een tiental mensen in de rij voor de deur om zo snel mogelijk water in te slaan, zag een ANP-verslaggever.
Of het noodpakketadvies.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
of je volgt het kookadvies gewoon op
Ik ben aan het versersen. Kwam ik een blik linzen tegen met twee jaar over de datum. M'n pa maakte er wel eens wat van en die is al anderhalf jaar geleden overleden. Die bovenkant stond bol. Toch maar even in de kliko gedaan.quote:
Lekker je bek branden aan net gekookt water.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
of je volgt het kookadvies gewoon op
Ja, je koopt gewoon wat drinkwater in op een moment dat NIET iedereen elkaar de schedel in slaat om de laatste fles.quote:
3 flessen water (6L)quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik heb dan:
Zaklantaarn;
Wereldontvanger;
Voldoende batterijen;
12 flessen water;
Rijst;
Pasta;
Blikvoer;
Lucifers;
Zwitsers mes;
Kompas;
Zoiets.
Ook goed bezig zie ik. Die laatste twee heb ik ook.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 flessen water (6L)
Pak rijst dat vast over de datum is
2 potten HAK bonen
Pak crackers dat 2 maanden over de datum is
Lucifers
2 pakjes paracetamol
Blik soep
Blik knakworstjes
Klein gaskooksetje
6x200ml houdbare melk
Pak ligakoekjes dat rouleert