ja politieactie in een sloppenwijk tegen drugscriminelen er zijn tientallen doden gevallenquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet precies wat er gaande is in rio de janeiro maar op insta zie ik filmpjes voorbij komen van rijen lichamen en als google translate het goed vertaald zijn dat allemaal mannen die zijn vermoord door de politie. Denk criminelen ofzo?
Ja las iets van 130 ofzo? Zag een ander filmpje waar ze gewoon lichamen uit een pick up truck aan het laden warenquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja politieactie in een sloppenwijk tegen drugscriminelen er zijn tientallen doden gevallen
Gezellig tijdverdrijf op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja las iets van 130 ofzo? Zag een ander filmpje waar ze gewoon lichamen uit een pick up truck aan het laden waren
Vandaagquote:
joh.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:03 schreef Karzai het volgende:
er komt een klimmaattop aan, dus ze wilden de boel een beetje opschonen maar de criminelen vochten terug en zijn ook zwaar bewapend
Bekijk deze YouTube-video
Zometeen weer een crematie, oh joy. Gelukkig geen familie maar ex collega mevr Koenquote:
hmm zijn leukere dingen te doen op de zaterdagquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zometeen weer een crematie, oh joy. Gelukkig geen familie maar ex collega mevr Koen
Ik ga toch niet zomaar dingen versturen naar bedrijven waar ik niets mee te maken heb? Jij moet het maar doorsturen dan, als je er niets mee kan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dag recce![]()
Ik zit duizenden kilometers van je vandaan
Mijn tablet kan F1tv niet eens aan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
Thuis gebruik ik mijn tablet alleen om F1TV te streamen naar de tv met de chromecast
IK WIL HET NIET !!!quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zomaar dingen versturen naar bedrijven waar ik niets mee te maken heb? Jij moet het maar doorsturen dan, als je er niets mee kan.
Staan aan hier.quote:
ik vrees dat het voornamelijk ook onschuldige burgers zijn, ze geven daar niet zoveel om een mensenlevenquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja las iets van 130 ofzo? Zag een ander filmpje waar ze gewoon lichamen uit een pick up truck aan het laden waren
Ik kijk via de browser.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel het jammer inderdaad, maar weet niet hoe ik het anders op de tv moet kijken
Ik ga komkommer inmaken als pikkel straks. En pestopasta als lunch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |