Oh ik heb dat ding bij voor 's avonds in het hotel als ik niet meer naar buiten hoefquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die z'n hele vakantie naar een schermpje gaat kijken.
nou zegquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het komt echt uit dat busje dan. En dan blijft het daar hangen.
Ik heb een keer een tablet van mijn werk gekregen. Dat ding gebruik ik ook nooit. Ligt ook alleen maar stof te happen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Krijg er ook een gratis tablet bij van Samsung, moet alleen nog even verzinnen wat ik daarmee moet.
Waar hebben wij het aan verdiend? Je kunt het wel weer mee terug nemen als je naar Nederland komt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zeg![]()
Waar heb ik dat aan verdiend?
Je kan het toch naar duitsland sturen ofzo?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar hebben wij het aan verdiend? Je kunt het wel weer mee terug nemen als je naar Nederland komt.
Ik deed dat vanaf m'n telefoon gewoon, maar ben er inmiddels achter dat daar 10 seconden extra vertraging bij komt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
Thuis gebruik ik mijn tablet alleen om F1TV te streamen naar de tv met de chromecast
Clarkson's Farm wordt daar opgenomen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
Ik werd vandaag niet wakker door gemiauw maar door gemekker van de schapen.
Naar wie dan? Ik heb geen adres daar.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan het toch naar duitsland sturen ofzo?
Ja met alleen maar schapen en katten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Clarkson's Farm wordt daar opgenomen?
Dat is wel het jammer inderdaad, maar weet niet hoe ik het anders op de tv moet kijkenquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik deed dat vanaf m'n telefoon gewoon, maar ben er inmiddels achter dat daar 10 seconden extra vertraging bij komt.
Catson's Farm!quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja met alleen maar schapen en katten.
Kies je een bedrijf uit en neem je dat adresquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Naar wie dan? Ik heb geen adres daar.
Zul je net zien dat ze bezorgen als het bedrijf dicht is en het weer retour afzender gaat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kies je een bedrijf uit en neem je dat adres
ja nou is ook niet mijn probleemquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze bezorgen als het bedrijf dicht is en het weer retour afzender gaat.
Lekker op tijd welquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met het weer van vandaag ga ik maar eens sinterklaascadeaus uitzoeken
Dat vind ik een beetje asociaal, Bal.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kies je een bedrijf uit en neem je dat adres
2 weken te vroegquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De 23ste komt hij al bij mijn broer op bezoek.
ja dag reccequote:Op zaterdag 1 november 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje asociaal, Bal.
Extreme LATquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dag recce![]()
Ik zit duizenden kilometers van je vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |