en nu moet je terug naar boven voor de jas?quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik ging even mijn jas in de wasmachine stoppen, gewoon kort programma van 30 minuten maar had geen zin om weer naar beneden te gaan om er op te wachten. Dus ben boven maar gaan opruimen omdat dat over 2 weken toch opgeruimd moet zijn voor de nieuwe kozijnen. Hele kast leeggeruimd, gereedschap gesorteerd, verhuisdozen gevuld en naar zolder gebracht en voor je het weet was het al weer 2,5 uur verder
Nee die heb ik gelukkig tussendoor wel opgehangen om te drogenquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu moet je terug naar boven voor de jas?
stiekem had ik het leuker gevonden als je dat had vergetenquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die heb ik gelukkig tussendoor wel opgehangen om te drogen
Ja omdat jij een ramptoerist bentquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
stiekem had ik het leuker gevonden als je dat had vergeten
ja kloptquote:
quote:
Dus er staan er 2 brownies in de oven?quote:
Wat glazuur erop en dan sprinkles?quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde er m'n Halloween sprinkles overheen gooien maar dat blijft natuurlijk niet zitten op die harde bovenkant
Zo'n lekker dikke laag glazingquote:
Doet me eraan denken dat ik nog eens cinnamon rolls moet maken. Maar met een niet-zo-dikke laag glazingquote:
Hoezo geen dikke laag glazing, ga je van die Scandinavische cinnamon rolls maken met zuunige hoeveelheid glazing?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat ik nog eens cinnamon rolls moet maken. Maar met een niet-zo-dikke laag glazing
Ik hou niet van van zoveel glazingquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo geen dikke laag glazing, ga je van die Scandinavische cinnamon rolls maken met zuunige hoeveelheid glazing?
KSC stylequote:Op zaterdag 1 november 2025 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Zet het potje met sprinkles gewoon aan m'n mond
quote:
Denk dat ze bedoelt om de glazing mee te makenquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken maar dan gaat niet echt lekker met de pompoen.
Ja maar je eet die glazing met de pompoen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelt om de glazing mee te maken
Kan toch prima?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je eet die glazing met de pompoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |