En WIDM live kijken is ook iets dat zelfs een mod van WIDM wel eens vergeet of niet kanquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, KSSST! Niet jij ook al.
Ik probeer mensen over te halen om naar het regiosongfestival te kijken.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef Moira het volgende:
Tot 2 keer toe überhaupt vergeten te kijken
Wel gelijk teruggekeken vorige week en zal ik vanavond als Mono thuis is ook weer doen
Mensen die van grote waarde zijn voor de maatschappij horen gewoon goed te verdienen en daarvoor dus beloond te worden. Die horen niet met kunstgrepen aan het eten gehouden te worden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Grappig dat je niet ingaat op het feit dat het verschil in geld helemaal niet zo wereldschokkend is. Ik wil overigens best wat inleveren als dat betekent dat mensen die een grote waarde zijn voor de maatschappij meer krijgen. Dan ga ik maar een keer minder uiteten of op vakantie, als dat betekent dat anderen überhaupt kunnen eten.
Je gaat wederom niet in op wat @Yesse als bron gaf een waarmee je punt minder valide was. I.p.v. daar op in te gaan gooi je er willekeurig uitkeringstrekkers erbij. Dit soort feitenvrij geneuzel doet het leuk in NWS. Maar daarbuiten mag je toch wat meer je best doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:35 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[..]
Mensen die van grote waarde zijn voor de maatschappij horen gewoon goed te verdienen en daarvoor dus beloond te worden. Die horen niet met kunstgrepen aan het eten gehouden te worden.
Maar we zitten hier in een maatschappij waarbij men schijnbaar vindt dat iedereen ten alle tijden even veel moet hebben, zonder daar een prestatie voor te hoeven leveren. Dat stimuleert dus parasitair gedrag en onderprestatie. Dus de mensen die aan het eten gehouden moeten worden zijn niet per se de mensen die van grote waarde zijn voor de maatschappij. Integendeel.
Of denk je dat het allemaal entrepreneurs zijn met die bijstandsuitkering?
Nu zit dit forum natuurlijk vol met zulke “bijstandsentrepreneurs”, dus wellicht preek ik hier voor de verkeerde doelgroep.
Dit stond in de expliciete instructies die ik kreeg als mod, dus meteen weekendje Duitsland geboekt voor dit weekendquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En WIDM live kijken is ook iets dat zelfs een mod van WIDM wel eens vergeet of niet kan
[..]
Inmiddels staat '@Moira mist als mod meerdere afleveringen van WIDM' dan ook in het rijtje 'Is de Paus katholiek' en 'Gras is groen'.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En WIDM live kijken is ook iets dat zelfs een mod van WIDM wel eens vergeet of niet kan
[..]
Ah daar gaat al het geld heen dat voor de servers is bedoeldquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit stond in de expliciete instructies die ik kreeg als mod, dus meteen weekendje Duitsland geboekt voor dit weekend
quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je gaat wederom niet in op wat @:Yesse als bron gaf een waarmee je punt minder valide was. I.p.v. daar op in te gaan gooi je er willekeurig uitkeringstrekkers erbij. Dit soort feitenvrij geneuzel doet het leuk in NWS. Maar daarbuiten mag je toch wat meer je best doen.
Weghorst doet gekquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inmiddels staat '@:Moira mist als mod meerdere afleveringen van WIDM' dan ook in het rijtje 'Is de Paus katholiek' en 'Gras is groen'.
Dat doet het bijna elk seizoen tochquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk dat WidM gaat tegenvallen.
Al denk ik niet dat ik er heel veel van zou vinden als de ene BN’er die ik nauwelijks ken door een andere zou worden vervangen.quote:Net als de vorige keer dat de kandidaten niet bekend gemaakt waren, circuleerden er een aantal namen rond. De helft klopte, de helft niet. Als je Imanuelle Grives verwacht en je krijgt Sarah Janneh, dan is vrijwel iedereen teleurgesteld. En dat zal dan nog wel met een paar kandidaten gebeuren
Dat eerste komt uit de greatest hits van de VVD. Werk moet weer lonen, van de partij die vooral voor werkgevers op komt die er enorm bij gebaat zijn om vooral werken niet te laten lonen, omdat het anders geld kost.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:16 schreef Yesse het volgende:
[..]Precies wat mij ook opviel. Daarnaast is het mooi dat een heel links standpunt (waardevolle banen moeten eens op waarde beloond worden) wordt gebruikt_O-
Hij heeft wel gelijk; hij predikt voor de verkeerde doelgroep en dat is niet omdat we bij de 3% werklozen horen
Strani maakt een vunzige opmerking past ook wel in dat rijtje. Tegelijkertijd met Redefine maakt een hele matige en voorspelbare grap.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weghorst doet gek
Strani solliciteert naar een ban
Veel fans zoeken van te voren toch even welke BN'ers er mogelijk mee gaan doen. En dan "herken" je die kandidaten ook weer meteen, terwijl bij een Sarah iedereen dan denkt: "wie was dat ook alweer?"quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat doet het bijna elk seizoen toch
[..]
Al denk ik niet dat ik er heel veel van zou vinden als de ene BN’er die ik nauwelijks ken door een andere zou worden vervangen.
Teleurstellen doet het bijna altijd ja. Vorig jaar afgehaakt, dit jaar toch gaan kijken doordat er een nieuwe regisseur was. De twist was dan wel verfrissend, maar uiteindelijk had het weinig effect op de kwaliteit van het seizoen en was het alsnog best meh.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat doet het bijna elk seizoen toch
[..]
Al denk ik niet dat ik er heel veel van zou vinden als de ene BN’er die ik nauwelijks ken door een andere zou worden vervangen.
Mijn loyaliteit is niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 1 november 2025 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit stond in de expliciete instructies die ik kreeg als mod, dus meteen weekendje Duitsland geboekt voor dit weekend
Zoals Acda en de Munnik al zongen 'Ik ben mijzelf niet of al die jaren niet geweest.'quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Mijn loyaliteit is niet meer wat het geweest is
Maar dan zonder fatsoenlijke uitleg of overzicht tijdens de opdrachten zelfquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Deze aflevering was… anders voor Nederlandse WIDM begrippen? Beetje België afgekeken af en toe voor mijn gevoel.
Denk dat veel mensen dat wel hebben. Als je wat met kerst en oudjaar hebt dan is er al genoeg naar uit te kijken en zeker doordat het deze periode alleen maar sfeervoller wordt. En als je er niks mee hebt, dan heb je wel dat er veel speciale evenementen zijn, plus dat je dan alsnog wel de sfeer om je heen mee krijgt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:09 schreef Yesse het volgende:
Ik heb het idee dat november en december weer snel voorbij gaan zijn. Maar dan komen januari en februari die dan weer tergend langzaam gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |