Wel slim om je verkoudheid mee te nemen, maar dan wel daar 'vergeten' mee terug te nemen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij natuurlijk ook maar in dit geval ben ik de schuldige. Maar sommige dingen zijn ook gewoon echt nodig omdat Disney karig is met wat ze aanbieden in het hotel. Zo hebben we een reiswaterkoker mee. Maar ook broodjes, borden en bestek voor het ontbijt. Ik ben gewoon een gierige Nederlander![]()
Overigens hebben we helaas op de valreep ook een verkoudheid in de spreekwoordelijke koffer gedaan :’) ik denk dat dit mijn straf is omdat ik net iets te vroeg heb geroepen dat mini “gelukkig niet ziek was geworden”
Zal je net zien dat ze daar wel als service hebben om vergeten items gratis na te zenden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel slim om je verkoudheid mee te nemen, maar dan wel daar 'vergeten' mee terug te nemen.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze daar wel als service hebben om vergeten items gratis na te zenden.
Ik vergeet hem dan liever straks al als we gaan laden of lunchen. Vooral omdat nu alleen mini ziek is en wij dus nog moeten hopen dat we de dans ontspringen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel slim om je verkoudheid mee te nemen, maar dan wel daar 'vergeten' mee terug te nemen.
@NailQueen, vanavond afterparty bij Luctor dusquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders gaan een weekje op vakantie. Zei mijn vader zojuist tegen me. "Je weet dat we 6 weken gaan, hè". Ik keek hem een beetje verward aan. Er staat beneden al een volle koffer van mijn moeder en dan in de slaapkamer ook nog een volle reistas.
Met kleine kinderen heb je automatisch een enorme berg bagage inderdaad. En als je daar eenmaal aan gewend bent, wordt dat ook niet meer minder trouwens.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij natuurlijk ook maar in dit geval ben ik de schuldige. Maar sommige dingen zijn ook gewoon echt nodig omdat Disney karig is met wat ze aanbieden in het hotel. Zo hebben we een reiswaterkoker mee. Maar ook broodjes, borden en bestek voor het ontbijt. Ik ben gewoon een gierige Nederlander![]()
Overigens hebben we helaas op de valreep ook een verkoudheid in de spreekwoordelijke koffer gedaan :’) ik denk dat dit mijn straf is omdat ik net iets te vroeg heb geroepen dat mini “gelukkig niet ziek was geworden”
Dat heb je dus wel, in je huis. Aldus veel Groenlinksers. Er zijn ook ideetjes om je huis naar box 3 te verplaatsen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik maak me er ook niet heel erg zorgen om, we hebben nu het huis ook gewoon gekocht met maandlasten die we bruto in principe kunnen dragen, dus HRA is meer een cadeautje straks![]()
Nee, erfbelasting hoop ik me nog heeeel lang geen zorgen over te hoeven maken, en vermogen heb ik dan weer ook niet echt
Hier klopt helemaal niks van 18k dan heb je echt heel veel vermogen. Volgens de huidige regels betaal je dat bij lange na niet. Zie ook hier een berekening.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:38 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[..]
Dat heb je dus wel, in je huis. Aldus veel Groenlinksers. Er zijn ook ideetjes om je huis naar box 3 te verplaatsen.Dan piep ook jij wel anders! Mag je ieder jaar 18k ofzo gaan aftikken.
Paar jaar terug een was hier ook een storing dat er geen water kwam uit de kraan. Weg was alle flessen water uit de supermarkt. Ik heb toentertijd maar gewoon frisdrank en sappen gedronken. Na een paar uur was de storing voorbij.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:15 schreef Yesse het volgende:
Altijd zo mooi. Waterbedrijf: “kook het water even, dan is de bacterie die we hebben gevonden zeker dood”. Mensen: PANIEK. KOOP DE SUPERMARKTEN LEEG. Dan zie je mensen met karren vol de supermarkt verlaten. Alsof je in 2-3 dagen zoveel eet en drinkt
Het is gedeeltelijk ook gewoon schaapjesgedrag natuurlijk. Anderen doen het, dan doe ik het ook! Zoiets.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:15 schreef Yesse het volgende:
Altijd zo mooi. Waterbedrijf: “kook het water even, dan is de bacterie die we hebben gevonden zeker dood”. Mensen: PANIEK. KOOP DE SUPERMARKTEN LEEG. Dan zie je mensen met karren vol de supermarkt verlaten. Alsof je in 2-3 dagen zoveel eet en drinkt
Net als de wc rollen tijdens corona :pquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is gedeeltelijk ook gewoon schaapjesgedrag natuurlijk. Anderen doen het, dan doe ik het ook! Zoiets.
Klopt, komt van DNB, maar is wel een idee waar met name Groenlinksers zich in zouden kunnen vinden. Eat the rich mentaliteit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier klopt helemaal niks van 18k dan heb je echt heel veel vermogen. Volgens de huidige regels betaal je dat bij lange na niet. Zie ook hier een berekening.
Het is overigens niet een idee “van GroenLinks” maar een advies geweest van de DNB. Een onafhankelijke partij dus.
Grappig dat je niet ingaat op het feit dat het verschil in geld helemaal niet zo wereldschokkend is. Ik wil overigens best wat inleveren als dat betekent dat mensen die een grote waarde zijn voor de maatschappij meer krijgen. Dan ga ik maar een keer minder uiteten of op vakantie, als dat betekent dat anderen überhaupt kunnen eten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:23 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[..]
Klopt, komt van DNB, maar is wel een idee waar met name Groenlinksers zich in zouden kunnen vinden. Eat the rich mentaliteit.
Het feit dat het idee geopperd wordt is al een gevaarlijke ontwikkeling in deze tijd van graaien bij de middenklasse.
Dat is het mantra van mensen die links van alles de schuld geven. Alles wat je niet uitkomt en je punt niet ondersteund of zelfs onderuit haalt, gewoon negeren. En daarna herhalen ze met een paar andere woorden nog een keer hetzelfde punt...quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Grappig dat je niet ingaat op het feit dat het verschil in geld helemaal niet zo wereldschokkend is. Ik wil overigens best wat inleveren als dat betekent dat mensen die een grote waarde zijn voor de maatschappij meer krijgen. Dan ga ik maar een keer minder uiteten of op vakantie, als dat betekent dat anderen überhaupt kunnen eten.
Nee, KSSST! Niet jij ook al.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:26 schreef Moira het volgende:
Hallo allemaalHeb ik nog ESF drama gemist?
En komen jullie vanavond ook Wie is de Mol? kijken?
quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:26 schreef Moira het volgende:
Hallo allemaalHeb ik nog ESF drama gemist?
Net een man bij het NOS Journaal: ‘Ik ga niet dagen tientallen liters per dag koken!’quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:15 schreef Yesse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |