Dat zijn ze sowieso niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is de Tweede Kamer uiteraard op dat moment ook niet meer onafhankelijk
Tijdens de debatten zouden ze dat sowieso wel moeten invoeren ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon de telefoon inleveren als ze in debat zijn net zo op de middelbare scholen.
Dat is dan ook de dubbele laag van de opmerkingquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn ze sowieso niet.
Gewoon zodra je de kamer in gaat. Je telefoon inleveren bij de meester.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens de debatten zouden ze dat sowieso wel moeten invoeren ja.
Ja, het is triest, maar het is ook echt heel kwalijk. Ik ben dit zo zat, die extreemrechtse kutpolitici die steeds het democratische proces in twijfel trekken... behalve als ze zelf winnen natuurlijk, dan is alles helemaal ok.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu is de Kiesraad niet onafhankelijk, mimimimi Calimero Wilders.
Eens. En zodra ze dan worden aangesproken op dit soort zaken dan zijn ze nog beledigd ook en ontkennen ze dat ze het gezegd hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, het is triest, maar het is ook echt heel kwalijk. Ik ben dit zo zat, die extreemrechtse kutpolitici die steeds het democratische proces in twijfel trekken... behalve als ze zelf winnen natuurlijk, dan is alles helemaal ok.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:13 schreef Redefine het volgende:
Zo zal Maikel Boon waarschijnlijk doodleuk wel weer in de kamer komen, ondanks dat Wilders afstand nam en er schande van sprak dat hij en Crijns (die staat te laag voor een zetel) die AI foto's maakten en Facebook pagina onderhielden. Bij elke andere partij zou je er uitgesmeten worden (na de verkiezingen, want terugtrekken op dat moment kon niet meer), maar bij de PVV zal zo iemand vermoedelijk mogen blijven.
Nee. En die van het Mol topic gaat ook nog niet heel snel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
Was er al een WidM-poule van deze slowchat?
Jij gaat toch wel in Lederhosen? Anders kunnen wij dit niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, maar morgen ga ik weer naar OktoberfestDus dan kan ik ook niet.
Hij dronk 500 meter bier met 33,98 biertjes per minuut?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 22:12 schreef Redefine het volgende:
Jenning de Boo gooit er gelijk maar even een 33.98 tegenaan bij het NK op de 500 meter
quote:
Nee, ik sliep wel op tijd maar niet zó vroeg.quote:Op zaterdag 1 november 2025 07:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat je net als ik al om 9 uur sliep?
Wij gaan 3 nachten naar Disney, je wil niet weten wat mijn dochter allemaal wil meenemenquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders gaan een weekje op vakantie. Zei mijn vader zojuist tegen me. "Je weet dat we 6 weken gaan, hè". Ik keek hem een beetje verward aan. Er staat beneden al een volle koffer van mijn moeder en dan in de slaapkamer ook nog een volle reistas.
Ik heb 9 uurtjes geslapen volgens mijn smartwatchquote:
ZOOO, dat is lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 9 uurtjes geslapen volgens mijn smartwatch
Gewoon 1 klein reistasje toch.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan 3 nachten naar Disney, je wil niet weten wat mijn dochter allemaal wil meenemen
Wij natuurlijk ook maar in dit geval ben ik de schuldige. Maar sommige dingen zijn ook gewoon echt nodig omdat Disney karig is met wat ze aanbieden in het hotel. Zo hebben we een reiswaterkoker mee. Maar ook broodjes, borden en bestek voor het ontbijt. Ik ben gewoon een gierige Nederlanderquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan 3 nachten naar Disney, je wil niet weten wat mijn dochter allemaal wil meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |