Canada is niet meer te redden na ons beider gifjesquote:
Jawel joh, gewoon elbows up en zo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Canada is niet meer te redden na ons beider gifjes
Is @NailQueen nog niet Wakker in Grunn?quote:Op zondag 2 november 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen! Iedereen nog aan het bijkomen van gisterenavond?
Zeker, zo'n afterparty gecombineerd met rellen is nog best vermoeiend.quote:Op zondag 2 november 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
Ik word net wakker in Grunn. Wat een geluk! Het was een mooi feestje!quote:Op zondag 2 november 2025 11:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is @:Nailqueen nog niet Wakker in Grunn?
Er gaat dan ook niets boven Grunnquote:Op zondag 2 november 2025 11:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik word net wakker in Grunn. Wat een geluk! Het was een mooi feestje!
Ik was gewoon om 8 uur wakker.quote:Op zondag 2 november 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
En heb je vandaag inderdaad spijt?quote:Op zondag 2 november 2025 14:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb sinds gisteren niet alleen Alles Goud in mijn hoofd maar ook dat kroegnummer "Mooooooorgen heb ik spiiiiiijttt'
Dat hadden de meeste fans al wel een tijdje door, jaquote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat Bas Sibum niet de ideale trainer voor Heracles was @:hamlapjes
Dan heb je een goede dag zo met Heracles vandaag.quote:Op zondag 2 november 2025 15:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Met intussen trouwens de groeten uit Tokio!
Lekker met de shinkansen gereisd, heerlijk relaxed ritje was dat
Voortaan maar het hele seizoen naar de andere kant van de wereldquote:Op zondag 2 november 2025 15:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat hadden de meeste fans al wel een tijdje door, ja![]()
Het is dat of het probleem was dat ik te dichtbij was, dat kan ook nog
Wij tolereren ook jouw posts Straan, het blijft water bij de wijn doen voor ons allen.quote:Op zondag 2 november 2025 13:24 schreef Strani het volgende:
Tevens ben ik heel teleurgesteld in jullie spoilers over WIDM. Ik had echt nog niet willen weten dat WIDM weer op TV is
Kijk wel uit voor de bacterien in het water als je dat doetquote:Op zondag 2 november 2025 16:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij tolereren ook jouw posts Straan, het blijft water bij de wijn doen voor ons allen.
Dat is alleen als je in Utrecht woontquote:Op zondag 2 november 2025 17:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Kijk wel uit voor de bacterien in het water als je dat doet
De laatste keer dat ik kraanwater heb gedronken in Spanje heb ik meteen een paar flessen water gekocht.quote:Op zondag 2 november 2025 17:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is alleen als je in Utrecht woontAl weet ik niet hoe het met water in de regio Valencia zit.
Nog even gekeken naar die berekening, maar die gaat uit van een situatie waarbij je nog nauwelijks afgelost hebt op je hypotheek (300k hypotheek). Dan betaal je 295 euro. Nogal wiedes ja.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier klopt helemaal niks van 18k dan heb je echt heel veel vermogen. Volgens de huidige regels betaal je dat bij lange na niet. Zie ook hier een berekening.
Het is overigens niet een idee “van GroenLinks” maar een advies geweest van de DNB. Een onafhankelijke partij dus.
Ik had mijn kerstverlichting nog hangen in maartquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het stomme is dat we het in januari en februari eigenlijk zelf gewoon sfeervol (uiteraard niet zoals tijdens de feestdagen door alles eromheen) kunnen maken. Maar dan toch weer rond 1 januari alles weer elf maanden terug de kasten i.p.v. wat lichtjes te laten staan. Althans zo gaat het bij mijzelf
Oh ja, morgen of dinsdag terugkijken.quote:Op zondag 2 november 2025 19:29 schreef H_T het volgende:
Vanavond begint de nieuwe reeks Heel Holland Bakt
Kan eigenlijk niet meer in deze tijd, die naam. Dan moeten ze het maar vervangen door Heel Nederland Naait of zo.quote:Op zondag 2 november 2025 19:29 schreef H_T het volgende:
Dat bestaat onder de naam The Voice of Hollandquote:Op zondag 2 november 2025 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet meer in deze tijd, die naam. Dan moeten ze het maar vervangen door Heel Nederland Naait of zo.
Ook weer Holland trouwens... als we de wereld ervan willen overtuigen dat het Nederland is, moeten we er eerst zelf maar eens mee beginnen.quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat bestaat onder de naam The Voice of Holland
De toerismepagina van Nederland is toch ook holland.nl?quote:Op zondag 2 november 2025 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook weer Holland trouwens... als we de wereld ervan willen overtuigen dat het Nederland is, moeten we er eerst zelf maar eens mee beginnen.
Nee maar daar kan je wel bitcoins kopen.quote:Op zondag 2 november 2025 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De toerismepagina van Nederland is toch ook holland.nl?
Goed dat je het zegt, zou ik helemaal gemist hebben anders.quote:Op zondag 2 november 2025 19:29 schreef H_T het volgende:
To be fair, hoeveel Nederland is er nu helemaal buiten Holland?quote:Op zondag 2 november 2025 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook weer Holland trouwens... als we de wereld ervan willen overtuigen dat het Nederland is, moeten we er eerst zelf maar eens mee beginnen.
Denk dat we daar wel een slogan van kunnen maken a la 'Er gaat niets boven Groningen' 'Er is niets buiten Holland'quote:Op zondag 2 november 2025 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
To be fair, hoeveel Nederland is er nu helemaal buiten Holland?
circa 26.383 km2.quote:Op zondag 2 november 2025 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
To be fair, hoeveel Nederland is er nu helemaal buiten Holland?
Ja maar Hilversum is in Holland, daar begint het probleem al.quote:Op zondag 2 november 2025 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Dus eerst moeten we Hilversum maar eens richting Gelderland slepen.quote:Op zondag 2 november 2025 21:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja maar Hilversum is in Holland, daar begint het probleem al.
Misschien een overdreven kritische vraag, maar welk nut wordt daar eigenlijk mee gediend?quote:Op zondag 2 november 2025 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Dus eerst moeten we Hilversum maar eens richting Gelderland slepen.
Dat is inderdaad wel heel erg kritisch en negatief. Maar het nu is natuurlijk dat we dan eindelijk programma's krijgen als Heel Gelderland Gluurt.quote:Op zondag 2 november 2025 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien een overdreven kritische vraag, maar welk nut wordt daar eigenlijk mee gediend?
Is laten annexeren door Utrecht niet makkelijker? Er zijn al genoeg mensen die denken dat het daar ligtquote:Op zondag 2 november 2025 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Dus eerst moeten we Hilversum maar eens richting Gelderland slepen.
Wel makkelijker, maar het is geen Gelderland dus ik stel voor dat we toch bij het originele plan blijven.quote:Op zondag 2 november 2025 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Is laten annexeren door Utrecht niet makkelijker? Er zijn al genoeg mensen die denken dat het daar ligt
Dan wil ik eerst even de route weten van de sleepwerkzaamheden voor ik ermee akkoord gaquote:Op zondag 2 november 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel makkelijker, maar het is geen Gelderland dus ik stel voor dat we toch bij het originele plan blijven.
Dat kan je avondvullend maken.quote:Op zondag 2 november 2025 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg kritisch en negatief. Maar het nu is natuurlijk dat we dan eindelijk programma's krijgen als Heel Gelderland Gluurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |