Canada is niet meer te redden na ons beider gifjesquote:
Jawel joh, gewoon elbows up en zo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Canada is niet meer te redden na ons beider gifjes
Is @NailQueen nog niet Wakker in Grunn?quote:Op zondag 2 november 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen! Iedereen nog aan het bijkomen van gisterenavond?
Zeker, zo'n afterparty gecombineerd met rellen is nog best vermoeiend.quote:Op zondag 2 november 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
Ik word net wakker in Grunn. Wat een geluk! Het was een mooi feestje!quote:Op zondag 2 november 2025 11:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is @:Nailqueen nog niet Wakker in Grunn?
Er gaat dan ook niets boven Grunnquote:Op zondag 2 november 2025 11:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik word net wakker in Grunn. Wat een geluk! Het was een mooi feestje!
Ik was gewoon om 8 uur wakker.quote:Op zondag 2 november 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:
En heb je vandaag inderdaad spijt?quote:Op zondag 2 november 2025 14:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb sinds gisteren niet alleen Alles Goud in mijn hoofd maar ook dat kroegnummer "Mooooooorgen heb ik spiiiiiijttt'
Dat hadden de meeste fans al wel een tijdje door, jaquote:Op zondag 2 november 2025 14:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat Bas Sibum niet de ideale trainer voor Heracles was @:hamlapjes
Dan heb je een goede dag zo met Heracles vandaag.quote:Op zondag 2 november 2025 15:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Met intussen trouwens de groeten uit Tokio!
Lekker met de shinkansen gereisd, heerlijk relaxed ritje was dat
Voortaan maar het hele seizoen naar de andere kant van de wereldquote:Op zondag 2 november 2025 15:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat hadden de meeste fans al wel een tijdje door, ja![]()
Het is dat of het probleem was dat ik te dichtbij was, dat kan ook nog
Wij tolereren ook jouw posts Straan, het blijft water bij de wijn doen voor ons allen.quote:Op zondag 2 november 2025 13:24 schreef Strani het volgende:
Tevens ben ik heel teleurgesteld in jullie spoilers over WIDM. Ik had echt nog niet willen weten dat WIDM weer op TV is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |